نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
دوشنبه ۷ شهریور ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۷
۵ |
۵
بازی تاج و تخت؛ بازی تکراریِ آدم‌های تکراری
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بالاخره روز انتخابات فرا رسید؛ بازی تاج و ماجدی و عزیز محمدی... بازی که فقط برای خودشان و اطرافیان‌شان جالب است ولاغیر. 

آرش محمدی؛ هر ۳ گزینه ریاست فدراسیون کارنامه‌ای غیرقابل دفاع دارند و بی‌گمان هر کدام بر تخت بنشیند، هیچ فوتبالدوستی را به وجد نخواهد آورد.

در فوتبالی که علی دایی‌اش خانه‌نشین است، علی کریمی‌اش خارج‌نشین است، دادکانش ممنوع‌الکار است و خلاصه هرکس سرش به تنش می‌ارزد، دور از فوتبال است، چرا باید برای منتخب انتخاباتش کف زد؟ قبلی‌ها چه گلی به سر این فوتبال زده‌اند که بعدی‌ها بخواهند بزنند؛ هرچند بعدی‌ها همان قبلی‌های امتحان پس‌داده‌ای هستند که خاک این فوتبال را به توبره کشیده‌اند.

به هر روی ساز و کار انتخابات در فوتبال ما آنقدر معیوب است که گزینه‌های مورد قبول و قابل دفاع امکان نزدیک شدن به چرخه قدرت را ندارند. کما اینکه علی کریمی در میان گزینه‌هایی مثل عزیزی‌خادم و کیومرث هاشمی با ۹ رأی کمترین رأی را آورد و در همان مرحله اول حذف شد. حتی کاپیتان تیم ملی هم حاضر نشد به او رأی بدهد، آن‌وقت چه توقعی از دیگران دارید؟! دیگرانی که تک‌تک‌شان به واسطه ساختار غلط فدراسیون و مدیریت غلط‌ترش سر سفره چرب فوتبال نشسته‌اند و خوب می‌دانند اگر کسی که این‌کاره است و سر به تنش می‌ارزد سکان مدیریت فدراسیون را به دست بگیرد، دیگر جایی در فوتبال ندارند. حالا شما جای‌شان بودید برای امثال دایی و کریمی دعوتنامه می‌فرستادید یا برای ریاست مدیران امتحان پس‌داده ناکارآمد کف می‌زدید؟!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • فوتبال را پاک کنیم IR ۲۲:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۷
    خدایی هر کسی رو که برای رقابت ریاست فدراسیون فوتبال مثال میزنید بزنید ولی از علی کریمی برای این پست نامی نبرید تحصیلات و سواد آکادمیک برای پستی مثل ریاست فدراسیون باید از واجبات باشد اینقدر همه چیز رو سطحی و دست پائین گرفتیم ناخوداگاه هر کسی که دم دست باشد (چه خوب و چه بد ) فکر میکنیم او میتواند حلال مشکلات باشد انگار هر کسی صدایش بالاتر بود او بهتر است !! الان چرا میرشاد ماجدی را با تاج مقایسه میکنید ؟ میرشاد صدبرابر بهتر از تاج است و بیشتر به درد فوتبال میخورد حتی عزیزمحمدی که اینروزها سکوت کرده از تاج بهتر و کاراتر است و مطمئنا مشاورانی بهترو دلسوزتر از تاج خواهد داشت مطمئن هستم همین آقای عزیزمحمدی تسلیم افرادی نمیشد که با ویلموتس آن قرارداد را بستند
  • Sepahan IR ۲۳:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۷
    هر3اصلا درحدرئیس فدراسیون نیستن ولی به نظر ماجدی بهتراون دونفره
  • شاهین IR ۲۳:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۷
    خدایش روزنامه خبر ورزشی حرف حق رو زد الحق که ریاست فدراسیون حق امثال علی کریمی مهدوی کیا و علی دایی و دادکان و یکی دو نفر دیگه هستش نه امثال عزیز محمدی سپاهی اطلاعاتی و تاج دزد باز حداقل ماجدی فوتبالی هستش اما بازم گوش بفرمان سیستم هستش و هیچ اختیاری از خودش نداره شاید علی کریمی سواد اکادمیک نداشته باشه اما مشاورایی امثال دادکان و مهدوی کیا رو داره در ضمن اینایی که دم از سواد و مدیریت میزنند مگه تاج و عزیز محمدی سواد واقعی اونا در حد سیکل قدیم نیست اگه هم مدرکی هم داشته باشند از دانشگاه امام چعفر صادق و یا از دانشگاهی همانند فتح الله زاده مدرکشون از دانشگاه خارجی هستش که اون دانشگاه حتی وچود خارجی هم نداره دنیا فوتبال ایران رو باسم علی کریمی و علی دایی و مهدوی کیا میشناسه حالا بماند کیسه کشا از حسادت جاضرن یه دزدی مثل تاچ رییس بشه اما علی کریمی نه کلام آخر وقتی کاپیتان فسیل شده به غیر فوتبالی رای میده دیگه باید در این فدراسیون رو گل گرفت راستی قلب شاه دزد در چه حاله سیستم شاه دزدا و بی مخ ها رو بهتر قبول داره
  • علی از اصفهان IR ۲۳:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۷
    فقط تاج اصفهانی می تواند فوتبال ایران را نجات دهد.
  • بهروز IR ۱۱:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۸
    آفرین حرف حساب جواب ندارد هیچ کدومشون در قواره ریاست نیستن

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی