واکنش نایب رئیس فدراسیون فوتبال به حضور احتمالی کی‌روش در تیم ملی ایران
منبع: فارس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

نایب رئیس فدراسیون فوتبال گفت: در رابطه با کارلوس کی‌روش صحبتی ندارم و این موضوع در هیئت رئیسه مطرح و بعد از آن اطلاع رسانی خواهد شد.

مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال از صبح امروز سه شنبه هشتم شهریورماه آغاز شد و در این انتخابات مهدی تاج، میرشاد ماجدی و عزیزالله محمدی، سه نامزدی بودند که در این مجمع برای رسیدن به صندلی ریاست فدراسیون با هم رقابت‌ کردند و در نهایت مهدی تاج با کسب ۵۱ رای به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال انتخاب شد.

محمد مهدی نبی نایب رئیس فدراسیون فوتبال پس از پایان انتخابات فدراسیون فوتبال، گفت: برنامه هایمان را اعلام و برای اعضا مجمع ارسال کردیم. در رسانه ها نیز اعلام شده است. در هر صورت آنچه که مهم است، تعامل و رفاه در فوتبال کشورمان است. وقتی تعامل و رفاه در فوتبال باشد انشالله تحول در کنارش خواهد بود.

وی در پاسخ به این سوال که صحبت از کی‌روش شده است، در مورد کادر فنی بگویید، گفت: من در رابطه بان این موضوع صحبتی ندارم و برای احترام به شما اصحاب رسانه پیش شما آمدم.هر مطالبی که باشد، چون فدراسیون، فدراسیونی پاسخگو باید باشد بعد از اینکه پیشنهادات و موضوعات از این قبیل در هیئت رئیسه مطرح و پس از آن اطلاع رسانی خواهد شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • ضدمافیا باشیم IR ۱۴:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۸
    بله آقای نبی عضو پیشکسوتان پرسپولیس نایب رئیس هستن به به ... به به تاج هم که عضو هیئت مدیره پرسپولیس بوده الان شکوری رو کجا میذارن ؟
  • محمدطاها IR ۱۴:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۸
    سلام بر عالیجناب کیروش⁦👌🏻⁩👏👏👏🌹😘کیروش از آنچه‌ در آینه می بینید به تیم ملی نزدیکتر است🔥⁦✌️⁩👏👏🤩💙
  • محمدی IR ۱۷:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۸
    آقای تاج مربی تیم ملی فقط فرهاد مجیدی ایرانو از حق داشتنش محروم نکنید که دعای ملت پشت سرتان باشد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی