نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
پل پوگبا - کیلیان امباپه
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

بعد از کریم بنزما و متئو والبوئنا، حالا نوبت پل پوگبا و کیلیان امباپه است تا جو تیم ملی فرانسه را به هم بریزند.

اتهامات برادر پل پوگبا به بازیکن یوونتوس، صلح و هماهنگی تیم ملی فرانسه را در آستانه جام جهانی ۲۰۲۲ قطر تهدید می‌کند. ماتیاس پوگبا برادر کوچکترش را متهم کرده که به جادوگری متوسل شده تا کیلیان امباپه دچار مصدومیت شود.

نشریه «اکیپ» جنجال بین برادران پوگبا را به عنوان پرونده‌ای کثیف و انفجاری برای تیم ملی فرانسه توصیف می‌کند.

واکنش دشان به رسوایی پوگبا و امباپه

دیدیه دشان، سرمربی تیم ملی فرانسه، اکنون باید با این اتفاقات برخورد کند، اتفاقی که یادآور حادثه گذشته بین کریم بنزما و متئو والبوئنا است، و این مهاجم در سال ۲۰۱۵ متهم به مشارکت در یک طرح باج‌گیری مربوط به والبوئنا شده بود.

پوگبا در حال حاضر مصدوم است و برای رسیدن به ترکیب تیم ملی فرانسه در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، با چالش بزرگی روبه‌روست و شاید تا آن زمان نتواند بهبودی کامل را بدست بیاورد و در تیم حضور داشته باشد.

مشکلات بزرگ در آستانه جام جهانی ۲۰۲۲/ استفاده از جادو برای مصدوم کردن ستاره تیم!

وینست گارسیا در روزنامه «اکیپ» نوشت: «حتی اگر پوگبا به تیم نرسد، دشان باید برای طوفان رسانه‌ای که در جریان افشاگری‌های برادر پوگبا رخ می‌دهد، آماده شود. دو ماه و نیم تا جام جهانی باقی مانده و دشان با موقعیت سختی روبروست و باید تصمیم بگیرد که می‌خواهد با پوگبا چه کار کند. اگر برادر پوگبا ادعاهایش را ثابت کند اوضاع پل پوگبا پیچیده می‌شود.»

این روزنامه فرانسوی نگران است که پرونده جنجالی چطور بر عملکرد پوگبا تاثیر می‌گذارد، یا حتی بر کیلیان امباپه، که با وجود انکار و رد اتهامات از سوی پل پوگبا، پایش به قضیه کشیده شده است.

آیا مدرکی وجود دارد که ثابت کند پوگبا برای مصدوم شدن امباپه از جادو کمک گرفته است؟

ماتیاس پوگبا قصد دارد ویدئویی را منتشر کند و ثابت کند برادرش شخصی را برای مصدوم کردن امباپه از طریق سحر و جادو، استخدام کرده است.  در حال حاضر، فدراسیون فوتبال فرانسه حمایت کامل خود را از پل پوگبا نشان داده، اما مشخص نیست که برادرش چه برنامه‌ای در سر دارد.

بین بنزما و والبوئنا چه گذشت؟

در مورد رسوایی قبلی، بنزما شریک جرم باج‌گیرانی شناخته شد که قصد داشتند با انتشار فیلم‌های خصوصی «والبوئنا» جنجال به پا کنند. بازیکن رئال مادرید به یک سال حبس تعلیقی و جریمه ۷۵ هزار یورویی محکوم شد. در جریان محاکمه، وکلای بنزما از ستاره فرانسوی دفاع کردند و مدعی شدند که اقدامات این بازیکن منحصراً برای کمک به والبوئنا بوده و او اصلا نیت بدی نداشته است.

بنزما در پی آن اتفاق، برای چندین سال توسط دشان از ترکیب تیم ملی کنار گذاشته شد، اما در نهایت قبل از یورو ۲۰۲۰ به تیم برگشت.

مشکلات بزرگ در آستانه جام جهانی ۲۰۲۲/ استفاده از جادو برای مصدوم کردن ستاره تیم!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • Ali IR ۲۲:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
    وقتی که خرافات و عقب ماندگی فرهنگی که پدرانش در کشور مبداء که اکثرا از قاره افریقا بوده را در کشور پیشرفته و مدرن اروپایی هم رها نکرده و دو دستی به آن چسبیده اند در ظاهر پیشرفته و مدرن هستند اما از نظر فکر و عقیده در قرون وسطی مانده و یا جا مانده اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی