نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
مدت قرارداد کاوه رضایی با تراکتور مشخص شد/ توافق برای بازگشت به استقلال به هم خورد؟
منبع: فارس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدیرعامل تراکتور در خصوص مدت قرارداد این باشگاه با کاوه رضایی واکنش نشان داد و گفت فعلا صحبتی در خصوص بازگشت این بازیکن انجام نشده است.

در مورد جذب کاوه رضایی اظهار داشت: ان‌شاالله بتواند بازی‌های خیلی خوبی انجام بدهد. برای او و تیم تراکتور آرزوی موفقیت دارم.

مدیرعامل باشگاه تراکتور در مورد شرایط قرارداد این بازیکن با توجه به اینکه گفته می‌شود با استقلال قرارداد داخلی داشته، عنوان کرد: وقتی قرارداد رسمی باشد مشکلی ندارد. ما طبق قوانین و مقررات وقتی همه چیز شُسته رُفته شد، او را جذب کردیم. خودش می‌تواند در این رابطه بیشتر توضیح بدهد. 

وی در مورد اینکه مدت قرارداد رضایی با تراکتور چقدر است، گفت: به هرحال قراردادها کمتر از یکسال نیست. با او قرارداد یکساله بستیم.

بهتاج در خصوص اینکه گفته می‌شود رضایی نیم فصل به استقلال بر می‌گردد و آیا با این باشگاه توافقی شده، اظهار داشت: در این مورد نیم فصل صحبت می‌کنیم. این حرف، نظر من نیست. ما یکسال با او قرارداد داریم.

مدیرعامل باشگاه تراکتور در مورد انتخاب مهدی تاج به عنوان رئیس جدید فدراسیون فوتبال گفت: این انتخاب مجمع بود و تبریک می‌گویم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۸
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۳
  • هوادارفوتبال IR ۱۶:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۸
    موفق باشی پسر باغیرت ودوست داشتنی درتیم پرشورها تیم سوم ایران ازنظر هوادار
    • تورک اوغلو TR ۱۷:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۸
      تو نظرسنجی آسیا تو سه مرحله اول شدیم ای اف سی چون نفوذ ندارید نتونستید نظز سنجی ها رو دست کاری کنید از نظر هوادار تو آسیا اول هستیم سندش ای اف سی
    • یاشار IR ۱۸:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۸
      البته درمورد تعداد هوادار در ایران چون اطلاعات درست نیست من نمی خوام تعصب به خرج بدم ولی در اسیا وحتی جهان پرطرفدارترین تیم ایرانی تراکتوره خواستین تو گوگل سرچ کنید
    • هوادارفوتبال IR ۱۹:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۸
      شما بینظیرین🙏🙏
  • Ali IR ۱۸:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۸
    آقای ترک اوغلو : اصلا تیم اول جهان هستید ما که بخیل نیستیم اما قضیه نظرسنجی بگفته شما توسط ای اف سی همانند نظر طرفداران استقلال در قهرمانی آسیا است که فیفا هیچ کدام را قبول ندارد نظرسنجی شما هم مانند این است که مثلا انتخابات است و یک عده به عنوان نظرگیر و نظر سنج به محل آن نامزد رای گیری میروند و نظر سنجی میکنند و به طور نرمال و طبیعی آن داوطلب نمایندگی از رئیس جمهور هم در آنجا بیشتر طرفدار دارد اما وقتی تعداد طرفداران را در کل کشور لحاظ میکنند آمار واقعی بدست می آید که متناسب با میزان فعالیت و هواداران اوست تفاوت در اینجاست عزیز جان .
    • هوادارفوتبال IR ۲۰:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۸
      برای اطلاع شماعرض میکنم فیفا وکنفدراسیون آسیا هرساله درتاریخ قهرمانی تاج واستقلال ایران این قهرمانی را به باشگاه کبیر استقلال تبریک میگه لطفا روی تعصب های بچگانه ولجوجانه کاری که ۵۰سال شمانتونستین ااستقلال دوبارانجامش داده رومنکر نشین وبه سوادفوتبالی خودتون توهین نکنین درضمن دوبارهم استقلال به فینال رفته جمعا ۴ فینال ودو قهرمانی ..دوست عزیزازروی تخیلات بچه گانه ولجوجانه نمیتوان حقیقت راکتمان کرد 🙏🙏
    • تورک اوغلو TR ۰۳:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
      من تراکتوری هستم اما نمیشه قهرمانی استقلال تو آسیا رو کتمان کرد شما هم عوض توهمات واقعیت ها رو بپذیرید یک زمانی پرسپولیس طرفدارانش تو ایران از همه بیشتر بود خود من هم پرسپولیسی بودم اما بعد از شعارهای قومیتی که شما سر دادید مزگ بر تورک و.. تورک ها پرسپولیس رو رها کردن و طرفدار تراکتور شدن خودتون باعث شدید طرفدارانتون کم بشه
  • سلدوزلو IR ۲۰:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۸
    تو آسیا اولیم ولی تو ایران نمیدونم ......

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی