آنتونی
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

او کتاب نوشت، پدر شد و اولین بازی خود را برای تیم زیر ۲۳ ساله‌های برزیل انجام داد؛ همه این کارها در ۱۹ سالگی. آنتونی، خرید جدید ۸۴ میلیون پوندی منچستریونایتد، ثابت کرد که نباید هیچ چیزی را از ظاهر قضاوت کرد.

منچستریونایتد نباید نگران این موضوع باشد که وینگر جدیدش «آنتونی» به اندازه کافی بالغ است تا سومین خرید گران‌قیمت باشگاه در طول تاریخ باشد، یا خیر. با این حال، پرداخت ۸۴ میلیون پوند برای بازیکنی که نام بزرگی برای خود دست و پا کرده اما خارج از به اصطلاح پنج لیگ برتر اروپا است، ریسک بزرگی تلقی می‌شود.

انگار همه چیز برای آنتونی ۲۲ ساله، که قرار است در بزرگترین انتقال تاریخ فوتبال هلند حضور داشته باشد، راحت است. او پس از انتقال از آمریکای جنوبی به آژاکس در سال ۲۰۲۰، بازی خود را به سطح جدیدی ارتقا داد و اکنون به دنبال اریک تن‌هاخ و انتقال از آمستردام به منچستر است.

نکاتی جالب درباره ستاره جدید قرمزها که نمی‌دانستید/ وینگر، پدر، نویسنده؛ با ۲۲ سال سن!

آنتونی ماتئوس دوس سانتوس در ده سالگی به آکادمی باشگاه محلی سائوپائولو پیوست. او به باشگاه کمک کرد تا در مسابقات چالش جهانی جی‌لیگ در ژاپن برنده شوند و به عنوان بهترین بازیکن انتخاب شد و اولین قرارداد حرفه‌ای خود را در ۱۸ سالگی در سال ۲۰۱۸ امضا کرد.

۱۲ ماه بعد پدر پسری به نام «لورنزو» شد و اولین بازی خود را برای تیم زیر ۲۳ ساله‌های برزیل انجام داد و در کنار برونو گیمارش که اکنون در نیوکاسل است بازی کرد.

آنتونی سپس کتاب «تحقق یک رویای واقعی»، که در واقع دفتر خاطراتی در مورد فشارهای ناشی از ستاره بودن در برزیل است، را نوشت. او مشکلات خود در مجموعه جوانان سائوپائولو را شرح داد و فاش کرد که نزدیک بود سه بار از تیم بیرون رانده شود.

آنتونی تنها ۱۷۵ سانت قد دارد، و در سمت راست خط میانی یا حمله بازی می‌کند و به ضربه با پای چپش مشهور است.

نکاتی جالب درباره ستاره جدید قرمزها که نمی‌دانستید/ وینگر، پدر، نویسنده؛ با ۲۲ سال سن!

با وجود علاقه‌مندی‌هایی از سوی لیگ برتر، آنتونی در سال ۲۰۲۰ به آژاکس رفت و حدود ۱۲۰۰۰ پوند در هفته درآمد داشت. در بدو ورود، هم‌تیمی‌های جدید برزیلی‌اش یک آهنگ رپ به افتخار او منتشر کردند. دیوید نرس ​​و دانیلو آهنگی به نام Bem-vindo Antony (خوش آمدی آنتونی) ضبط کردند که توسط ساریتا لورنا نوشته شده بود.

آنتونی، کاتولیک متعهد و عاشق جت اسکی، در ورزشگاه یوهان کرویف به یک پدیده تبدیل شد و دو عنوان اردیویزی را تحت هدایت تن‌هاخ به دست آورد. اگرچه هنوز یک بازیکن تازه وارد و نوظهور در عرصه بین‌المللی است، اما امیدوار است که در جام جهانی قطر بازی کند. او ده ماه پیش اولین بازی برای تیم ملی بزرگسالان برزیل را در مرحله انتخابی جام‌جهانی در مقابل ونزوئلا انجام داد و تا به الان ۹ بار به میدان رفته است.

نکاتی جالب درباره ستاره جدید قرمزها که نمی‌دانستید/ وینگر، پدر، نویسنده؛ با ۲۲ سال سن!

اما در چند ماه گذشته، با آژاکس اختلاف پیدا کرد. او گفت: «در فوریه سال جاری، ایجنت‌های من به آمستردام آمدند تا آژاکس را از تمایلم برای ترک باشگاه مطلع کنند. در ماه ژوئن با اینکه در تعطیلات بودم شخصاً آمدم تا به مدیران آژاکس از جمله سرمربی جدید در مورد تمایلم برای جدایی اطلاع بدهم. و اخیراً در جلسه‌ای که با باشگاه داشتم، علاقه قدیمی خود را برای جدایی ابراز کردم، اما این بار با یک پیشنهاد قابل توجه روی میز. آژاکس با این استدلال که فقط پنج روز فرصت دارد تا جایگزینی برای من پیدا کند، پیشنهادم را قبول نکرد.»

با این حال، مانند بسیاری مسائل در عمر دوران حرفه‌ای‌اش، آنتونی دقیقاً به چیزی که می‌خواهد می‌رسد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی