نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟
مشورت یک پرسپولیسی برای خداحافظی از تیم ملی/ تصمیم خبرساز در راه است؟
منبع: طرفداری
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

گفته می‌شود حمید استیلی در گفت‌وگویی که با میرشاد ماجدی داشته اعلام کرده قصد دارد از سمت خود استعفا کند.

بعد از اینکه مهدی تاج به عنوان رییس فدراسیون فوتبال انتخاب شد، خیلی ها در فضای مجازی شایعه کردند با توجه به اینکه حمید استیلی در دوران میرشاد ماجدی به عنوان مدیر تیم ملی انتخاب شده، از سمت خود استعفا می‌کند.

این خبر در حد شایعه باقی ماند. گفته می‌شود حمید استیلی در گفتگویی که با میرشاد ماجدی داشته اعلام کرده قصد دارد از سمت خود استعفا کند ولی سرپرست سابق فدراسیون فوتبال از حمید استیلی خواسته به کارش ادامه بدهد و کاری با او نداشته باشد.

حالا گفته می‌شود حمید استیلی هم در صحبت با نزدیکان خود اعلام کرده قصد ندارد استعفا کند و می‌خواهد به کارش به عنوان مدیر تیم ملی ادامه دهد.

البته این موضع حمید استیلی است و شاید مهدی تاج بخواهد حمید استیلی را برکنار کند. باید دید رئیس جدید فدراسیون فوتبال در این خصوص چه تصمیم خواهد گرفت.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • محمد IR ۲۰:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۸
    آقای استیلی، چایی دوم در خدمت باشیم، رو پیشونیت نوشته من خوده مشکلم، با ماجدی مشورت کردی؟ 😮 اون خودش در برزخه، اگه امیدی هم بهت داده بزار رو حاله خرابش، جانه خودت جدی نگیر، خودت الان بری سنگین تری
  • فرهنگ IR ۲۱:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۸
    استیلی که دیت خودش نیست اگه نخواد هم باید بره. فقط نگرانی از این مافیای ماجدی و استیلی و شرکا هست که مبادا قراردادهایی برای خودشون بستند که درصورت اخراج شدن فدراسیون و بیت المال را بچاپند.
  • امید US ۲۲:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۸
    این رفتن بهترین اتفاق برای تیم ملیست
  • رضا.سپه IR ۲۳:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۸
    تا حالا که بوده چه کاری بجز دریافت حقوق نجومی و نابودی تیم ملی انجام داده ....اون از تیم امید دور قبل که نابودش کرد ....
  • کوهمره_جروق IR ۱۸:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
    باز دهان یاوه گویان باز شد و از هر فرصتی برای تخریب استیلی استفاده میکنند.
  • گائنچی بزرگ IR ۲۲:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
    این بشر به هیچ دردی نمی خوره فردا می‌ره پاچه خواری تاج و میرشاد ماجدی رو به کلی منکر میشه ....از در بیرون ش کنند از پنچره داخل میشه...مگه میشه حقوق نجومی و جام جهانی رو. بخاطر رفاقت با ماجدی کنار بگذارد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی