نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟
ساپینتو از یک بازیکن راضی بود/ شانس بالای مدافع محبوب اسکوچیچ برای دعوت به تیم ملی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ابوالفضل جلالی یکی از بهترین های این فصل استقلال بوده و شانس زیادی برای دعوت به تیم ملی دارد.

استقلال درحالی مقابل نفت مسجد سلیمان به تساوی بدون گل رسید که اکثر بازیکنان این تیم نمایشی دور از انتظار داشتند و بعد از بازی و از دست دادن ۲ امتیاز حساس هم ، هواداران استقلال به انتقاد از عملکرد کادرفنی و چند ستاره این تیم پرداختند.

در بین بازیکنان استقلال اما ابوالفضل جلالی مدافع چپ جوان این تیم عملکردی بسیار خوب داشت و هم در کارهای دفاعی و هم در هجوم نمایش قابل قبولی ارائه کرد. جلالی حتی در نیمه اول یک موقعیت عالی برای یامگا ساخت ولی این بازیکن با بی دقتی نتوانست توپ را وارد دروازه کند.

نکته جالب اینکه جلالی جزو معدود بازیکنانی بود که ساپینتو از عملکردش رضایت کامل داشت و نمایش او را مورد تحسین قرار داد. ابوالفضل که در این فصل در همه بازی های استقلال به میدان رفته و در ۳ بازی از ۴ دیدار این فصل فیکس بوده ، یکی از ملی پوشان استقلال به حساب می آید و در چند اردو هم به تیم ملی دعوت شده است.

جلالی که یک بازی ملی هم در کارنامه دارد، بازیکن مورد علاقه اسکوچیچ است و دراگان به سبک بازی این مدافع چپ علاقه زیادی دارد. از همین رو در اردوی پیش روی تیم ملی ، جلالی یکی از کسانی است که شانس بالایی برای دعوت به تیم ملی دارد و به احتمال فراوان یکی از نماینده های استقلال در تیم ملی خواهد بود.  

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • رضایاک اصلی IR ۱۱:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
    مفتش گرونه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی