نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
حیرت پرسپولیسی‌ها از بغل پاهای لوکادیا/ فیفادی بهترین فرصت برای آماده شدن یورگن و احتمالاً شیخ
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

شرایط بدنی یورگن لوکادیا در اراک اصلاً جالب نبود و هواداران پرسپولیس که نسبت به او بسیار امیدوار بودند را تا حدودی ناامید کرد.

لوکادیا طوری در زمین می‌دوید و پاس می‌داد که مشخص بود مدت‌هاست تمرین خوبی ندارد و اصلاً چابک نیست. او در چرخش‌ها، توپگیری‌ها و حرکت در عرض و عمق بسیار کند و سنگین نشان داد و حتی آن استارت انفجاری با مدافع حریف که در فضای مجازی و صفحات پرسپولیسی‌ها وایرال شد هم نمی‌تواند کلیت موضوع و ناآمادگی او را بالانس کند.

واقعیت اینکه لوکادیا بعد از دو هفته تمرین در پرسپولیس همچنان ناآماده است و اگر در بازی امروز هم با این شرایط بدنی فیکس باشد، می‌توان روی او متمرکز شد و بیشتر به شرایط بدنی او پی برد. با این حال یک فرصت ایده‌آل پیش روی مهاجم ناآماده پرسپولیس و احتمالاً شیخ دیاباته دیگر مهاجم خارجی که قرار است جذب شود و احتمالاً او نیز شرایط بازی ندارد قرار گرفته و آن، تعطیلی مسابقات لیگ برتر و اردوی تیم ملی است. طبق برنامه بازیکنان ملی‌پوش داخلی از روز بیستم شهریورماه به اردو خواهند رفت و این یعنی که مسابقات لیگ قبل از این تاریخ تعطیل می‌شود.

طبق برنامه بعد از بازی امروز، پرسپولیس روز ۱۴ شهریور باید به مصاف هوادار برود که با وجود خارج از خانه بودن، در تهران برگزار می‌شود. بعد از آن بازی هفته ششم مقابل نفت مسجدسلیمان در خانه حریف برگزار می‌شود که تاریخ این مسابقه اعلام نشده و شاید این هفته اصلاً برگزار نشود. به هر حال احتمال تعطیلی لیگ برتر بعد از مسابقات هفته پنجم وجود دارد و از آنجا دو بازی دوستانه تیم ملی مقابل اروگوئه و سنگال در وین در تاریخ اول و پنجم مهرماه برگزار می‌شود و تیم ملی حداقل چیزی حدود ۱۶ روز در اردو خواهد بود. بازیکنان خارجی و ناآماده پرسپولیس ۲۰ روز فرصت دارند تا آماده شوند و شاید بعد از آن فیفادی باید منتظر تماشای لوکادیای دیگری بود.

حیرت پرسپولیسی‌ها از بغل پاهای لوکادیا/ فیفادی بهترین فرصت برای آماده شدن یورگن و احتمالاً شیخ

با وجود ناآمادگی اما این مهاجم هلندی در تمرین چشم‌ها را به خود خیره کرده است. با اینکه او اصلاً آماه نیست اما بغل پاهای فوق‌العاده‌ای می‌زند. لوکادیا خیلی راحت فوتبال بازی می‌کند و راحت به توپ ضربه می‌زند. بارها شده که او پشت به دروازه بوده اما با یک چرخش و بغل پای دقیق توپ را به سه جاف دروازه فرستاده و تخصص خود را نشان داده است.

لوکادیا عضلات قدرتمندی دارد و ظاهراً باید شوت‌های قدرتمندی با روی پا بزند اما اصلاً اهل شوت زدن محکم نیست و فقط بغل پا می‌زند. این مهارتش هم ربطی به اضافه وزنش ندارد و مشخص است که خیلی خوب فوتبال را بلد است. او در همان بازی تدارکاتی مقابل فجرسپاسی با پرش از روی توپ کاری کرد تا مدافع حریف سردرگم شود و از همان زمان نشان داد بازیکن باهوش و شاخصی است که در صورت آمادگی جسمانی می‌تواند حریفان را آزار دهد.

با توجه به دقت بغل پاهای تمام کننده این مهاجم هلندی به نظر می‌رسد او بعد از فیفادی‌های پیش‌رو در صورت آمادگی چنانچه در محوطه جریمه حریفان صاحب توپ شود، می‌تواند پرسپولیس را به خواسته‌اش برساند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۸
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • م IR ۱۱:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
    اين دلال بازي و تمام كنيد به من ماهي ١٥ بديد ميام يك فصل براتون بازي ميكنم خونه و ماشينم نميخوام تو ٩٠ دقيقه نوك حمله قول ميدم دو بار پام بخوره به توپ و دو تا پاس بدم اون ٦٠ ميلياردم ميبرم ببينم كدوم روستا مدرسه نداره ميريم با هم مدرسه ميسازيم
    • امید IR ۱۳:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
      65میلیارد
    • عشقپولیس IR ۱۵:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
      ۱۲۰ میلیارده تو بسوز
    • ف دال IR ۱۶:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
      جمع کن کاسه گدائی‌ات‌رو. لوکادیا نه، یکی دیگه؛ فوتبال از «ورزش» جلو افتاده و دیگه «صنعت» محسوب می‌شه و باعنایت به گردش چندصد میلیاردی، پرداخت و دریافت این ارقام اجتناب‌ناپذیره. تا قبل فسخ کردن، کی فکرشو می‌کرد یه بازیکن خوب (نه عالی یا حتی خیلی خوب) که چند ساله دیگه حتی خوب هم نیست، بعد یک فصل سرگردونی و شل/سفت کردن پیچ و مهره‌های نیمکت یک تیم درچه nام اروپائی برگشته ایران و 20 میلیارد با استقلال قرارداد بسته و 8 میلیارد هم جیرینگی و خشکه و نقد دریافت (بخونید، تلکه) کرده؟! حالا کار ندارم 60 میلیاردو از کجات درآوردی و ذره‌ای منطق در ملاج مبارک یافت می‌شه یا نه؛ ولیکن رزومه‌ی همین بابا خودش 6 برابر کاوه رضائی بها داره. یه لطفی هم بکنید و از انتشار اباطیل و اکاذیب دست بردارید. با دو برابر کردن مبلغ قرارداد یه بازیکن هیچی بهت نمی‌رسه الّا کلی بد و بی‌راه که به ساده‌لوحی یا رندی‌ات (یا هر دلیل دیگه‌ای که باعث این مهمل‌بافی‌ها شده) نثار می‌شه. و در آخر؛ ذره‌ای عزت نفس هم بد نیست؛ والله بد نیست، بـ‌الله بد نیست.. / 15 میلیون بدید من....
    • م IR ۱۷:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
      اون فوتبالي مه ميگي از مغز متفكر ٤ تا سرمايه سازه نه ١٥ ١٦ تا تيم در پيت دولتي كه از كارمند جز تا بالاش كلي ماليات ميدهند! اون ماهي ١٥ تومنم ارزش واقعي اين بازيكناني هست مه در ٩٠ دقيقه ١٠ عدد شوت در چارچوب ندارند متوجه شدي اقاي عزت نفس !!!
    • کامنت IR ۱۷:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
      ف دال جان
  • هاتف IR ۱۵:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
    ادینهو رو اگه یادتون باشه اضافه وزن زیادی داشت . مربی وقتش آقای قلعه نویی گفت در تمرینات ۸ کیلو کم کرد و کارش به جایی رسید که خودش میخواست تابعیت ایران رو بگیره و ملی پوش بشه . مطمئنا لوکادیو هم به شرائط قبل برمیگرده .
  • هوادارفوتبال IR ۱۶:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
    حتی آماده ترین بازیکن دنیاهم وقتی به یک تیم جدیدمیره نیازبه زمان داره لطفا ثبورباشین تازه اول فصله لوکا میتونه اگه فشارانتقادات زیانشه وتمرکزش بهم نریزه بدردتون بخوره پس اگه بفکر تیمتون هستین فقط حمایت 🙏🙏

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی