عکس| مقایسه عجیب و جنجالی بازیگر زن سینما با هالک ایرانی!/ کاربران دوباره به سجاد غریبی حمله کردند
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تینا آخوندتبار بازیگر سابق سینما و تلویزیون که چند سالی است، ورزش بوکس را به شکل جدی دنبال می کند، اکنون با هالک ایرانی مقایسه شده است.

چند سالی می‌گذرد از زمانی که تینا آخوندتبار وارد گود رینگ شده است و در این مدت با برخی مدعیان بزرگ بوکس زنان جهان به رقابت پرداخته است.

او که اکنون وارد ۳۵ سالگی شده است، هنوز دست از مبارزه و بوکس برنداشته وهمین مسئله باعث شده تا با هالک ایرانی مقایسه شود.

عکس| مقایسه عجیب و جنجالی بازیگر زن سینما با هالک ایرانی!/ کاربران دوباره به سجاد غریبی حمله کردند

کاربران تصویری از مبارزه تینا آخوندتبار با قهرمان سابق بوکس زنان دو دوره المپیک منتشر کردند و بار دیگر به سجاد غریبی تاختند.

آن‌ها گفته‌اند که او به شکل جدی بازیگری را کنار گذاشت و تمرین کرد. هر چند باخت، اما حریفش را غرق خون کرد، تا شرافتمندانه شکست را به خانه بیاورد. اما هالک ایرانی با آبروی بوکس ایران بازی کرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • MAMALI IR ۱۵:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
    سجاد غریبی شیادی بیش نبود که متاسفانه هم آبروی ایران رو برد و از سادگی مردم نهایت استفاده جهت جذب ثروت مالی ، جذب فالوور و تا حدودی مشهور شدن رو برد. دوستان در فضای مجازی هر کسی رو دنبال نکنید تا اینطور برنامه ها پیش نیاد چون من معتقدم اگر مردم سجاد غریبی رو دنبال نمیکردن اون نمیتونست از این مواردی که گفتم سود ببره.
    • ساوالان IR ۱۷:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
      از افعال معکوس استفاده کن!!! (دوستان در فضای مجازی هر کسی را دنبال کنید...) این بهتر هست.. ما مردم ایران لجوج هستیم... سریال برره اوج به نمایش گذاشتن روابط اجتماعی و نوع زندگی ایرانی ها بود.. الان بر روی شیشه یک مغازه نوشته شود. لطفا از داخل مغازه دیدن فرمایید.. هیچ کس نگاه نخواهد کرد. حالا برعکس.. خواهشا به داخل مغازه نگاه نکید.. باید یک جوری برویم داخل اون مغازه ببینیم که چه خبره.. از اون سجاد غریبی ها در فوتبال ایران هم زیاد هست . و برای دیده شدن و جذب فالو طرفدار را به جان هم می اندازند. و کلی فحش ناسزا گفته می شود... شب هم به ریش طرفدار می خندند.
  • آبی دل IR ۰۸:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۰
    سجاد غریبی آدن ترسویی صدسال هم تمرین کنه تو رزمی هیچی نمیشه چون از مشت خوردن دفاع کردن میترسه، اون یک بزدل بیش نیست مث ارسلان مطهری ک ترسید بره تراکتور ترجیح داد رو سکو ها پول ...بخوره

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی