سیاست تاج برای پایان کار اسکوچیچ/ مطرح شدن بحث دستمزد کارلوس کی‌روش در تیم ملی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

گفته می‌شود در صورتی که اسکوچیچ از سمت سرمربیگری تیم ملی برکناری نشود مهدی تاج جذب کارلوس کی‌روش را به بعد از جام جهانی موکول خواهد کرد.

در صورتی که هیئت رییسه به این جمع بندی برسد اسکوچیچ دیگر سرمربی تیم ملی نشود به احتمال قوی کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی می‌شود. این دلیل واضحی دارد. به این خاطر که برانکو با فدراسیون فوتبال عمان قرارداد دارد و نمی‌تواند نیمه کاره تیم ملی فوتبال عمان را ترک کند و امیر قلعه نویی هم سرمربی تیم گل گهر است.

اما در صورتی که هیئت رییسه به کارلوس کی‌روش رای مثبت دهد این مربی با قرارداد قبلی به استخادام فدراسیون فوتبال در نخواهد آمد و گویی قرار است برای نشستن روی نیمکت تیم ملی در جام جهانی دستمزد خود را کاهش دهد.

مهدی تاج برای برکناری اسکوچیچ یک دلیل مهم دارد و می‌خواهد از این پلی تیک استفاده کند. نظر کمیته فنی در مورد اسکوچیچ. چندی پیش کمیته فنی رای به برکناری اسکوچیچ داد و از فدراسیون فوتبال خواست علی دایی را به سمت سرمربیگری تیم ملی برگزیند. هر چند نام امیر قلعه نویی و جواد نکونام هم به میان آمد اما در نهایت اعضای هیئت رییسه فدراسیون فوتبال به این جمع بندی رسیدند که اسکوچیچ را در سمت خود نگه دارند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • میلاد IR ۱۵:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
    امیدوارم تاج ، کیروش رو بیاره تا همه ببینن که واقعا چیزی در چنته نداره . البته کیروش زرنگتر از این حرفاست که الان بیاد چون میدونه در جام جهانی نتیجه نمیگیره . ولی خوبیش اینه که اگه الان کیروش بیاد کل بازیهای تدارکاتی و و شرایط اردویی تیم ملی همینه که در پیش رو هست و برای اسکوچیچ هم همینه
    • حسین IR ۱۶:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
      مردم خیلی وقته فهمیدن کیروش چیزی تو چنته داره، اون تویی که تا ابد نمیفهمی ، اونم به خاطر تعصبات رنگی
  • ایرج IR ۰۵:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۴
    با اومدن کی‌روش شاید این بی برنامگی و آبروریزی جمع بشه.. هیچکس اندازه کی‌روش نمیتونه نیم رو سروسامان بده.نتایجی که جلو تیم‌های بزرگ گرفت رو فراموش نکنید باقهرمان اروپا مساوی کردیم و در دقایق آخر فقط دفاع می‌کردند.. بازی با اسپانیا رو فراموش نکنید همچنین آرژانتین.. چرا نظراتتون رو بر اساس رنگ تیم‌های دلخواهتان میگید.. با اسکوچیچ و این تیم فقط آبروم می‌ره ...فقط کی‌روش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی