نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
یک پرسپولیسی یک استقلالی و یک داور بازنشسته گزینه‌های تاج برای پست مهم!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

حسن کامرانی فر دبیرکل فدراسیون فوتبال از سمت خود استعفا داد.

صبح سه شنبه و بعد از حواشی زیاد، در نهایت مهدی تاج با رای بالا و قاطع از طرف مجمع فدراسیون فوتبال به عنوان رئیس جدید فدراسیون انتخاب و جانشین میرشاد ماجدی شد. بعد از انتخاب تاج به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال، حسن کامرانی فر هم امروز با حضور در فدراسیون فوتبال استعفا داد تا تاج و تیم مدیریتی جدید به فکر انتخاب دبیرکل جدید باشند.

اتفاقی که قابل پیش بینی بود و می شد فهمید که در کادر مدیریتی جدید فدراسیون فوتبال، کامرانی فر جایی نخواهد داشت. اما جانشین کامرانی فر چه کسی خواهد بود؟

شنیده های ما از منابع موثق حاکی از آن است که تاج برای پست دبیرکلی فدراسیون ۳ گزینه اصلی دارد. اولین گزینه تاج هدایت ممبینی داور سابق فوتبال ایران است که شانس بالایی برای رسیدن به پست دبیرکلی دارد. در کنار ممبینی، دو مدیر سابق پرسپولیس و استقلال هم برای این پست شانس دارند. ابراهیم شکوری معاون سابق باشگاه پرسپولیس که به تازگی در باشگاه پیکان پست گرفته به همراه علی خطیر معاون سابق باشگاه استقلال که به تازگی از تراکتور جدا شده، دیگر نامزدهای پست دبیرکلی فدراسیون فوتبال هستند.

گفتنی است این اسامی نزدیک ترین گزینه ها برای برعهده گرفتن پست دبیرکلی هستند ولی مدیران جدید فدراسیون گزینه های دیگری هم دارند که شرایط حضورشان در حال بررسی است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • محمدعلی IR ۱۷:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
    ممبینی که خوب اهل زدوبند است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی