نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
ببینید| پرسپولیس ۲ - صنعت‌نفت ۰/ دومین برد پرسپولیس با درخشش لوکادیا/ پاگشای ستاره هلندی در اولین حضور بانوان سرخ در لیگ برتر
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

تیم پرسپولیس با پیروزی مقابل صنعت نفت آبادان در روزی که برای اولین مرتبه در لیگ بانوان هوادار هم از نزدیک بازی‌اش را تماشا می‌کردند، موقتاً صدرنشین جدول رده‌بندی مسابقات لیگ برتر ایران شد.

تیم‌های پرسپولیس و صنعت نفت آبادان در چارچوب هفته چهارم مسابقات لیگ برتر از ساعت ۱۸:۳۰ امروز (چهارشنبه) در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر رفتند که ‌این مسابقه با پیروزی ۲ بر صفر شاگردان یحیی گل‌محمدی به پایان رسید. یورگن لوکادیا در دقیقه ۲۷ و میثم تهیدست (گل‌به خودی) در دقیقه ۸۱ گل‌های پرسپولیس را به ثمر رساندند.

پرسپولیس در هفته چهارم لیگ برتر در حالی با دو گل مقابل صنعت نفت به پیروزی رسید که یورگن لوکادیا مهاجم هلندی سرخپوشان پایش به گل باز شد، نکته دیگر دومین پیروزی شاگردان گل‌محمدی این است که سرخپوشان با اختلاف بیشتر از یک گل به پیروزی رسیدند و آمار گلزنی‌شان را بهبود بخشیدند.

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، گئورگی ولسیانی، مرتضی پورعلی‌گنجی، علی نعمتی، دانیال اسماعیلی‌فر، میلاد سرلک، مهدی ترابی (۷۵- سینا اسدبیگی)، سعید صادقی، سروش رفیعی (۷۵- محمد عمری)، امید عالیشاه (۸۷- مهدی عبدی) و یورگن لوکادیا (۷۵- حامد پاکدل).

ببینید| پرسپولیس ۲ - صنعت‌نفت ۰/ دومین برد پرسپولیس با درخشش لوکادیا/ پاگشای ستاره هلندی در اولین حضور بانوان سرخ

ترکیب صنعت نفت آبادان: احسان مرادیان، محمد طیبی، میثم تهیدست، امید خالدی (۵۵- مهدی ممی‌زاده)، حسین ساکی، سینا مریدی (۵۵- طالب ریکانی)، حسین پورامینی (۳۸- عباس بوعذار) (۸۳- احمد شریعت‌زاده)، شیریدین بابایف، امیرحیسن فرهادی، حکیم نصاری و میرهادی میرجوان (فاخر تهامی).

ببینید| پرسپولیس ۲ - صنعت‌نفت ۰/ دومین برد پرسپولیس با درخشش لوکادیا/ پاگشای ستاره هلندی در اولین حضور بانوان سرخ

داور: امیر سامان سلطانی

نیمه اول

دقیقه ۲۲: مهدی ترابی پس از نفوذ از جناح راست، با یک ارسال زمینی لوکادیا را صاحب توپ کرد و ضربه این بازیکن با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت. 

دقیقه ۲۶: یورگن لوکادیا در پشت محوطه جریمه امید عالیشاه را صاحب توپ کرد که ضربه کاپیتان پرسپولیس از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۲۷:   علی نعمتی از سمت چپ با ارسال زمینی لوکادیا را صاحبت توپ کرد و مهاجم خارجی پرسپولیس با یک چرخش و ضربه‌ای دقیق گل اول بازی را برای سرخپوشان به ثمر رساند.

دقیقه ۳۸: عباس بوعذار پس از اینکه به زمین آمد، لحظاتی بعد پشت محوطه جریمه پرسپولیس صاحب توپ شد ولی شوت هافبک صنعت نفت با اختلاف زیاد از بالای دروازه پرسپولیس به بیرون رفت.

دقیقه ۴۱: پس از اینکه پشت محوطه جریمه پرسپولیس صنعت نفت صاحب یک ضربه خطا شد، ارسال حکیم نصاری به محمد طیبی رسید، اما ضربه مدافع صنعت نفت از کنار دروازه بیرون رفت.

دقیقه ۴۴: عباس بوعذار پس از اشتباه گولسیانی در محوطه جریمه صاحب توپ شد که ضربه بازیکن صنعت نفت را بیرانوند دفع کرد و توپ برگشتی را هم امیرحسین فرهادی از بالای دروازه به بیرون فرستاد.

دقیقه ۲+۴۵: سعید صادقی با اشتباه بازیکنان صنعت نفت پشت محوطه جریمه صاحب توپ شد و با یک پاس تو عمق عالیشاه را صاحب توپ کرد که ضربه کاپیتان پرسپولیس را دروازه‌بان صنعت نفت برگشت داد.

نیمه دوم

دقیقه ۵۰: در جناح چپ پرسپولیس،  صنعت نفت صاحب ضربه خطا شد که ارسال عباس بوعذار را میلاد سرلک به بیرون فرستاد اما داور در این صحنه اعتقادی به کرنر نداشت.

دقیقه ۵۶: عباس بوعذار پشت محوطه جریمه صاحب توپ شد که ضربه فنی هافبک صنعت نفت با اختلاف کم از کنار دروازه بیرانوند به بیرون رفت.

دقیقه ۶۰: طالب ریکانی که چند دقیقه پیش به جای سینا مریدی به زمین آمده بود، پشت محوطه جریمه پرسپولیس صاحب توپ شد ولی ضربه آرام او از کنار دروازه سرخپوشان به خارج از زمین رفت.

دقیقه ۶۴: توپ ارسالی به محوطه جریمه پرسپولیس را شیریدن بابایوف با بی‌دقتی و یک ضربه بغل‌پا به بیرون فرستاد.

دقیقه ۷۷: حامد پاکدل، محمد عمری را پشت محوطه جریمه صنعت نفت صاحب توپ کرد و بازیکن تازه‌نفس پرسپولیس با یک شوت محکم هدف گرفت که ضربه هافبک پرسپولیس با اختلاف کم از کنار دروازه صنعت نفت به بیرون رفت.

دقیقه ۸۱: امید عالیشاه از سمت راست روی دروازه صنعت نفت ارسال کرد و در میان ازدحام بازیکنان دو تیم در محوطه جریمه، میثم تهیدست به اشتباه دروازه خودشان را باز کرد.

دقیقه ۹۳: تهامی بازیکن صنعت نفت با حرکت فردی مدافعان پرسپولیس را در محوطه جریمه از پیشرو برداشت و در موقعیت تک به تک با بیرانوند توپ را به بیرون زد.


خلاصه بازی پرسپولیس – صنعت نفت را در ویدیوی زیر ببینید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۳
  • علی IR ۱۸:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
    ای بابا این عالیشاه وترابی حتی سانتر کردن کاشته را نمی‌توانند درست انجام دهند .این اسماعیلی فر دیگر نوبر است.لااقل اجازه بدهند صادقی ضربه کاشته را او سانتر بکند.
    • مرصاد IR ۲۱:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
      این پرسپولیس واقعی هست! کیسه های عزیز فورا زانو بزنید و تعظیم کنید و البته شکایت از اسد بیگی را هم دنبال کنید❤❤❤❤❤❤ لوکادیا هنوز آماده و یک گل زد! اگر آماده بشه که کیسه هارو باید سفت بدوزید🚴‍♀️🚴🏿‍♀️🚴‍♂️
    • فری IR ۲۲:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
      دیگه هیچی سر جاش نیس،
    • پدرام CA ۲۲:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
      حواستون باشه دوستان یک سری میان این "مرور کچل " رو هی خاموش روشن میکنند به استقلال و کیروش و... هی مثبت میدهند زیاد توجه نکنید فهمیدید که....
    • حمید IR ۰۰:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۰
      خدا رو شکر بردیم ولی متاسفانه تاکتیک بحیی اینجوری جواب نمیده..جلوی تیمهای قوی دیگه
    • اهواز آبی دلان IR ۰۱:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۰
      لنگ شانسی برد وگرنه صنعت نفت آبادان بالغ بر ۱۰ موقعیت صدر صد داشت چه تک به تک وموقعیت های دیگر ولی شانس نداشت پس زیاد دلتون را صابون نزنید چون گلممد بازی قبل با وقت کشی وهوچیگری برد این بازی هم شانسی این تیم اگر یکبار دیگه بیفته جلو الهلال عربستان عیارش مشخص می شه چون آنجا دیگه کاری از دست هوادار وداور ساخته نیست
  • ساوالان IR ۱۹:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
    عالیشاه مفت اش هم ارزان هست.. بازیکنی که تمام توپ ها مداخله می کند . و به فنا می دهد. از ایستگاهی بگیر بیا بالا.... و کالدرون هم بازی مارادونا و قهرمان جها ن خوب می دانست سروش .بازیکن کاغذی هست.... پرسپولیس بازیکن جنگده می خواهد..ندارد.
    • جک پیکان IR ۲۰:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
      فرق لوکادو و عالیشا.. لوکا یک توپ مرده گل.. عالیشاه دو تک به تک . زارت.. چند بازیکن در پرسپولیس از روی شکم سیری بازی می کنند . یکی اش سروش هست.. هافبک پرسپولیس توپ گیری بلد نیستند. ترابی فلج شده.. این میری تا حالا کجا بود.. اقای یحیی قبول کن ترسو هستی... مقابل صنعت نفت ازادی این بازی.....مقابل تیم های بزرگ . بازم زارت.
  • رضایی IR ۱۹:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
    سلام پرسپولیس اگر یک تمام کننده داشت نیمه اول یک جشنواره گل میشد ، ولی آن قدر زیبا بازی کردندکه لذت بخش بود حتی یک بار هم زیر توپ نزدند .
  • امید IR ۱۹:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
    فعلا این تیما روببرید تابعد
  • . IR ۲۰:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
    واتسفا به این داور.ایشون روی همه پرسپولیسی هارو با قضاوتش سفید کرد
  • . IR ۲۰:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
    واتسفا به این داور.ایشون روی همه پرسپولیسی هارو با قضاوتش سفید کرد
  • پرسپولیسی کبیر IR ۲۰:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
    خدا رو شکر که بردیم ❤️ بیایم به جای غر زدن نیمه پر لیوانو ببینیم و از تیممون و مربیش حمایت کنیم درسته که پرسپولیس اشکالاتی داشت ولی این مهمه که ۳ امتیازو گرفتیمو و رفتیم صدر راستی قابل توجه یه سری از دوستان که لوکادیو رو مسخره میکردن 😂🚲✌️
  • ستاره سرخ ایران IR ۲۱:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
    صدر جدول کامل قرمزه ، بترکه چشم بخیل و حسود و بدخواه
  • ایرانی IR ۲۱:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
    دوچرخه اماده باشه که لوکادیا داره میاد
    • نادی الکیسه فاسد سعودی IR ۲۲:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
      پس گرفتن صدر جدول از غاصبان متخصص معیشتی و سهمیه پنالتی مبارکمان باشه
    • ک.و IR ۰۸:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۰
      اولا دوگل مفت زدن اون ضربه لوکادیا را یک بازیکن معمولی هم میتونست مهار کنه دوما چند گل صدرصد هم تیم نفت نزد
  • محمدطاها IR ۲۱:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
    لوک خوش شانس😂🤣😂خب شاهکار کردین دو تا گل مفت زدید گل بخودی خیلی هم خوشحالی نداره، عمه منم راحت میتونست این تیم بدون دفاع و گلر رو سه سوته ببره، دفاع و گلر صنعت نفت تعطیل بود😂😂😂🔥 هنوز به جای سفت نخوردید بازیهای سختتون مونده بشین و تماشا کن⚽🔥🔥🔥
  • ص ف IR ۲۱:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
    بدن بازیکنان پرسپولیس هنوز از فشار دوره بدنسازی آزاد نشده این موضوع در نیمه دوم بازی کاملا مشهود بود و نگرانی من هوادار بیشتر بخاطر میانگین سنی نسبتا بالای تیم هست دوندگی پایین هافبک های تقریبا مسن نمود عینی داشت اما بارزترین نکته امیدوار کننده اول اعتماد به نفس بالای بیرانوند و دوم حضور مهاجم بسیار با کیفیتی مثل لوکادیا بود لوکادیا با وجود اضافه وزن و ناآمادگی بدنی نشان داد میتواند کلاس بازی تیم را تا حد بالایی ارتقا بدهد اما شک نکنید فصل آینده تیمهای متمول عربی این مهاجم طراز اول را از پرسپولیس خواهند قاپید
  • یک شهروند IR ۲۱:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
    اولین بار بعد از انقلاب نه اولین بار بودکه بانوان به ورزشگاه می آیند
  • جواد IR ۲۳:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
    اینا کیسه ها جاشون داره میسوزه بدجورهم میسوزه دمت گرم بیرانوند دمت گرم درود بر شرفت آدم باغیرت،دردو بلات تو سر لک لک
  • مافیای لنگ IR ۲۳:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
    دروازه بان مشکوک نفت دو تا گل به لنگ هدیه داد
  • نو US ۰۲:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۰
    با این تیم به جایی نمی رسه صنعت نفت خیلی بد بود والا این تیم حریف استقلال وسپا هان نمی شه
  • ناشناس IR ۰۷:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۰
    با احترام به برد پرسپولیسیا واکنش دروازه بان نفت به دونا گل پرسپولیس مشکوک بود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی