جمعه ۱۱ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۲
۱۰ |
۲
دلیل پرسپولیسی شدن شیخ دیاباته مشخص شد
منبع: فارس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رسانه فرانسوی دلیل اصلی بازگشت شیخ دیاباته به لیگ فوتبال ایران را اعلام کرد.

شیخ دیاباته مهاجم سابق استقلال بامداد امروز (جمعه) به تهران رسید تا کارهای انتقالش را به پرسپولیس تکمیل کند.

در همین رابطه سایت «footmercato» فرانسه در گزارشی درباره این مهاجم سرشناس در لیگ فرانسه، نوشت: شیخ دیاباته بعد از چند فصل در لیگ فرانسه در دوران حضورش در بوردو، هنوز در مدار است. بهتر از آن، او فصل خوبی را با الغرافه قطر پشت سر گذاشت و در ۱۶ بازی ۱۱ گل به ثمر رساند.

طبق اطلاعات ما، دیاباته راه خودش را در ایران با پرسپولیس ادامه خواهد داد. او پیش از این بین سال های ۲۰۱۹ تا ۲۰۲۱ در ایران و در کنار استقلال بازی کرده بود. مهاجم ۳۴ ساله مالیایی امیدوار بود برای آخرین بار بتواند به لیگ فرانسه برگردد ولی مشتری ای پیدا نکرد تا در نهایت راهی ایران شود.

استرماچونی سرمربی سابق استقلال هدایت الغرافه قطر را برعهده دارد و دیاباته فصل گذشته با درخواست او به قطر رفت ولی عملکرد ضعیف این بازیکن در نیم فصل دوم باعث شد تا استراماچونی او را در لیست خروج بگذارد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۳
  • حامد مجیدی IR ۱۲:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۱
    با این همه هزینه وریختو وپاش باز هم دست گدایی به سمت داورهاوتبانی با بازیکنان تیم مقابل دارند با انحلال پیروزی فوتبال پاک شاهد خواهیم بود
    • 0201777916 IR ۱۳:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۱
      فوتبال پاک؟؟ از وقتی فوتبال پاک رفت که تیم کیسه تهران با هر بازی ۱۰ میلیارد میدادن به دارو که بازی رو براشون در بیارن بعد میگی فوتبال پاک نخیر دوست حقیر من ، پرسپولیسی ۹۰ میلیارد از ای اف سی طلب داشته با وجود تیم هایی مثل کیسه ایران هیچوقت فوتبال پاک نداره
  • جرجی کجایی؟؟ DK ۱۳:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۱
    چرا اومد پرسپولیس؟؟؟ خوب همه جا جوابش کردن. کجا بهتر از پرسپولیس
  • حمید TR ۱۷:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۱
    در زمان مدیر عامل قبلی( مددی) و در راستای نطرات وزارت ورزش شلطانی فر عمدا رفتاری باهاش شد که دیگه دور استقلال رو خط بکشه. البته خودش هم باید اونقدر باهوش میبود که بدونه اون رفتار از طرف باشگاه و هوادار نیست.
    • هوادار IR ۰۹:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۲
      اشکل نداره . سلطانی فر حدود یک ساله که از وزارت ورزش رفته . شیخ هم در لیست خروج استرا قرار گرفته بود . اگر مدیران فعلی استقلال دیاباته را نیاز داشتن پس چرا طی این مدت اقدامی نکردند؟! می خواستن بجای شهباز زاده ، محبی، کاوه رضایی ، پیمان بابایی و قائدی ایشون رو جذب کنن !!!
  • سورنا۲ستاره IR ۰۴:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۲
    دلیلش معلومه پول درشت و خوب.وگرنه گزارش سایت فرانسوی الکیه،الان با این سن شیخ دیگه بازیکن نمیگیرن تیمهای فرانسوی اگه قرار به برگشت بود همون سالی که تو استقلال آقای گل شد یا تو نیم فصل از الغرافه میرفت فرانسه.باشه مام میگیم بخاطر برگشت به لیگ فرانسه اومده لنگ نه پول قلمبه.شاید با این خبراتون بتونین هوادارای لنگو راضی کنین ولی ما تاجیا چشم و گوش بسته نیستیم.
  • میم IR ۰۷:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۲
    دیاباته سنش بالاست وسنگین وزن هست ..مثل قبل نمیتونه عملکردخوبی داشته باشه...یحی اشتباه کرداینواورد...تازه زیادهم مصدوم میشه...معلوم نیست دارن چیکارمیکنن...

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی