نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
چاق استقلالی نفوذی پرسپولیس برای قهرمانی و صدر جدول شد!
منبع: همشهری
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در دقایق پایانی بازی سپاهان و فولاد و در شرایطی که همه منتظر بودند میزبان برای کسب ۳ امتیاز خانگی فشار را به حداکثر برساند، این فولاد بود که برخلاف جریان بازی به گل دست پیدا کرد.

آیاندا پاتوسی که اواخر مسابقه به میدان رفته بود، از اشتباه مرگبار یاسین سلمانی نهایت استفاده را کرد و با یک ضربه دقیق دروازه سپاهان را باز کرد تا پیام نیازمند در دومین حضورش درون دروازه طلایی‌پوشان، باز هم از چشیدن طعم کلین‌شیت محروم شود.

قصه‌های پاتوسی و جواد نکونام در این دو فصل عالی بوده است؛ او به اندازه کافی تمرین نمی‌کند، به موقع از مرخصی برنمی‌گردد و هیچ اهمیتی به تناسب فیزیک بدنش نمی‌دهد. در نتیجه بارها تا آستانه جدایی از فولاد پیش رفته و حتی نکونام چندین بار به تندی از خجالت این بازیکن در آمده است. در نقطه مقابل اما توانایی‌های فنی او طوری است که کادرفنی و باشگاه نمی‌توانند چشم از او بپوشند. همین توانایی هم بود که باعث شد پاتوسی در اصفهان یکی از شیرین‌ترین بردهای دوران مربیگری نکونام را برای او به ارمغان بیاورد.

در کنار فولاد، پرسپولیس هم از گل پاتوسی بسیار خوشحال شد؛ بازیکنی که لیگ هجدهم با پیراهن استقلال در دقیقه ۹۰گل شکست سپاهان را زد و سرخپوشان را قهرمان کرد و حالا با پیراهن فولاد همان کار را کرده و قرمزها را به صدر رسانده است. آیا این بار هم گل پاتوسی به قیمت قهرمانی پرسپولیس تمام خواهد شد؟

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۳
  • رضایاک اصلی IR ۱۵:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۲
    ما برای قهرمانی نیاز به هیچ کیسه کش و نفوذی نداشته و نداریم... کیسه و قهرناز بودن که با بابا حمید و فدراسیون و نفوذی قهرمانشون کردن😂😂
    • اژدرخان IR ۲۰:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۲
      البته شما برای قهرمان شدن فاکتوری دارید که هیچکس نداره که اینجا نمیشه گفت بعدا تو گوشت می گم پسرخوب لنگ
    • قهرمانی آسیا در حد چند دقیقه IR ۲۳:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۲
      برای قهرمانی به لژیونری مثل مسعود خان نیاز دارید
  • ! IR ۱۹:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۲
    لنگ فقط با خرید داورا میتونه کاری کنه
    • جواهر IR ۱۲:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۳
      اشتباه نکن عشقولیس مثل کیسه نیس با تلاش خودش میره بالا♥☺️

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی