شنبه ۱۲ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۷
۰ |
۵
اجاره تجهیزات icu و تجهیزات پزشکی از تجهیز سلامت
زمان مطالعه: ۵ دقیقه

ممکن است خرید تعدادی از تجهیزات ICU و تجهیزات پزشکی پر هزینه باشد اما از آنجایی که استفاده آن ‌ها برای درمان بیماران لازم است و از طرف پزشکان تجویز می‌ شود، امکان اجاره آنها از فروشگاه تجهیز سلامت که یکی از مراکز معتبر دراین زمینه می ‌باشد وجود دارد

بخش ICU یا بخش مراقبت‌های ویژه یکی از مهم‌ ترین بخش‌ ها در بیمارستان است در این بخش از افرادی که دچار بیماری ‌ها و جراحت‌ های شدید تهدید کننده حیات هستند مراقبت و نگهداری می ‌شود، بیمارانی که در این بخش قرار می ‌گیرند، به تجهیزات و دارو های خاصی نیاز دارند، تا بدنشان عملکرد طبیعی داشته باشد.

تجهیزات مورد نیاز ICU

بیماران برای ادامه حیات خود در بخش آی سی یو به تجهیزات مختلفی نیاز دارند، تجهیزاتی که بیماران بستری در این بخش نیاز دارند دسته ای از تجهیزات پزشکی هستند که در ادامه به معرفی آن‌ ها می ‌پردازیم.

اجاره تجهیزات پزشکی

تجهیزات پزشکی دستگاه‌ ها و وسایلی هستند که از آن‌ ها برای پیشگیری، تشخیص، پایش، درمان و کاهش بیماری‌ ها استفاده می‌ شود، این تجهیزات اهمیت زیادی در علم پزشکی دارند و بدون استفاده از آن‌ ها امکان دارد جان انسان به خطر بیوفتد، در این متن به معرفی انواع تجهیزات پزشکی پرداخته و فروشگاه ‌ای معتبر برای اجاره تجهیزات پزشکی و تجهیرات icu و سایر تجهیزات پزشکی معرفی می‌ کنیم.

تجهیزات پزشکی ابزار و لوازم کاربردی در علم پزشکی محسوب می ‌شوند که هم به صورت سخت افزاری و هم نرم افزاری وجود دارند.

کاربرد تجهیزات پزشکی

  1. تشخیص، پیشگیری، مراقبت و پایش بیماری ‌ها
  2. کاهش، درمان و تسکین بیماری ‌ها
  3. تعویق عوارض و یا صدمات برخی از بیماری ‌ها
  4. امکان بررسی و تحقیق آناتومی بیماری‌ ها در یک فرایند فیزیولوژیک
  5. جلوگیری از به دنیا آمدن کودکان ناتوان جسمی و حرکتی
  6. پشتیبانی روند درمان فرد
  7. جلوگیری از شیوع بیماری‌ها
  8. کمک به پیشرفت روش ‌های آزمایشگاهی بر روی نمونه ‌های انسانی

معرفی انواع تجهیزات پزشکی

تجهیزات پزشکی عمومی

لوازمی که در کلینیک ‌ها، مطب‌ ها و بیمارستان قابل مشاهده و رویت هستند، تجهیزات پزشکی عمومی ‌اند، این لوازم شامل تخت معاینه، برانکارد، پاراوان، پنبه، الکل، دستگاه اتوکلاو و... می ‌شوند.

تجهیزات پزشکی مربوط زنان و زایمان

لوازم و تجهیزاتی که در مطب‌ های تخصصی بانوان استفاده می ‌شود در این دسته از تجهیزات پزشکی قرار می‌ گیرد، این دسته از تجهیزات پزشکی شامل انواع مختلفی است که در ادامه به تعداد محدودی از آن ‌ها اشاره خواهیم کرد.

تخت لاپاراسکوپی، تخت سونوگرافی، دستگاه لوپ ایستاده، تجهیزات مربوط به سونو کید یا جنین یاب و...

تجهیزات تشخیص پزشکی

از این تجهیزات در بیمارستان‌ ها، مطب‌ ها و کلینیک‌ ها برای تشخیص بیماری‌ ها استفاده می‌ شود، این تجهیزات دارای انواع مختلفی از جمله دستگاه نوار مغذی، تجهیزات پرتو پزشکی، اسپیرومتر، سی تی اسکن، آندوسکوپ و... می ‌باشد.

تجهیزات مربوط به درمان بیمار

به ابزار و لوازمی که از آن برای درمان بیماری ‌ها استفاده می‌ شود تجهیزات درمانگاهی هم گفته می‌ شود، این تجهیزات نیز دارای انواع مختلفی می ‌باشند که می ‌توانیم به مواردی همچون آنژیوکت، انواع باند ها، ست سرم، دستگاه ساکشن، پنست، آتل شکستگی و... اشاره کنیم.

تجهیزات پزشکی دارای انواع دیگری از جمله تجهیزات آزمایشگاهی، تجهیزات اتاق عمل، تجهیزات بیمارستانی، تجهیزات ICU، تجهیزات دندانپزشکی و... نیز می ‌باشند.

در ادامه مطلب به معرفی تعدادی از تجهیزات پزشکی و تجهیزات پزشکی ICU می ‌پردازیم.

اجاره تجهیزات پزشکی

ونتیلاتور

ونتیلاتور یکی از مهم‌ ترین تجهیزات ICU و تجهیزات پزشکی است، ونتیلاور دستگاه تنفس مصنوعی نامیده می‌ شود و عمل تنفس برای افرادی که امکان نفس کشیدن به صورت نرمال را ندارند انجام می ‌دهد.

اجاره ونتیلاتور

انواع ونتیلاتور فشار مثبت و فشار منفی در فشار و حجم ثابت را می ‌توانید از شرکت و فروشگاه تجهیز سلامت در تهران اجاره کنید.

اکسیژن ساز

اکسیژن ساز از دیگر تجهیزات پزشکی مهم و کاربردی است که برای افرادی که در تنفس شان دچار مشکل هستند استفاده می‌ شود، اکسیژن ساز ها هوای محیط را گرفته و آن را به صورت اکسیژن خالص وارد ریه افراد می ‌کنند، استفاده از دستگاه اکسیژن ساز موجب بهبود بافت‌ های آسیب دیده ریه افراد می ‌شود.

اجاره اکسیژن ساز

در صورت نیاز به اکسیژن ساز در مدت زمان محدود می ‌توانید آن را از شرکت تجهیز سلامت در تهران اجاره کنید.

بای پپ

بای پپ ها از دیگر تجهیزات پزشکی مهم هستند که فشار جریان مثبت را در دو مرحله تأمین می ‌کنند، با استفاده از این دستگاه، اکسیژن با فشار بیشتر در دم و با فشار کمتر در بازدم به جریان می افتد، این دستگاه امکان ثبت تنقس بیمار را دارد، از بای پپ برای درمان اختلالات تنفسی در هنگام خواب به ویژه آپنه تنفسی استفاده می‌ شود.

اجاره بای پپ

در صورت نیاز به دستگاه بای پپ برای بر طرف کردن مشکلات تنفسی می‌ توانید آن را با قیمتی مناسب از شرکت تجهیز سلامت اجاره کنید.

کپسول اکسیژن

کپسول اکسیژن از دیگر تجهیزات پزشکی مهم است که قابل حمل بوده و می ‌توانید با استفاده از آن اکسیژن تراپی انجام دهید، بیماران قلبی عروقی یا بیمارانی که نیاز به استفاده مستمر از اکسیژن پزشکی در محیط ‌های آلوده و خارج از منزل دارند از کپسول اکسیژن استفاده می ‌کنند.

اجاره کپسول اکسیژن

در صورت نیاز به کپسول اکسیژن می ‌توانید آن را در ظرفیت‌ های مختلف ۲،۱۰، ۴۰،۵ لیتری، از فروشگاه خدمات پزشکی تجهیز سلامت اجاره کنید.

سی پپ

سی پپ ها از دیگر تجهیزات پزشکی مهم هستند که از آن‌ ها هنگام اختلالات تنفسی استفاده می شود، سی پپ ها در دو نوع اتوماتیک و غیر اتوماتیک طراحی و تولید می ‌شوند، این دستگاه جریان هوا را نسبت به تنفس کاربر به صورت اتوماتیک یا دستی تنظیم می‌ کند.

اجاره تجهیزات icu و تجهیزات پزشکی از تجهیز سلامت

اجاره سی پپ

دستگاه سی پپ امکان ثبت اطلاعات تنفسی فرد بیمار را دارد، در صورت نیاز به این دستگاه میتوانید سی پپ را از فروشگاه تجهیز سلامت اجاره کنید.

مانیتورینگ

مانیتورنگ بیمار از دیگر تجهیزات پزشکی بسیار مهم است که به اندازه گیری و ثبت پارامترهای حیاتی بدن افراد می ‌پردازد، این دستگاه اخطارهای لازم را به مراقبان و پرستاران بیمار می ‌دهد.

اجاره مانیتورینگ

در صورت نیاز به دستگاه مانیتور علائم حیاتی بیمار می‌توانید آن را از فروشگاه تجهیز سلامت اجاره کنید.

پالس اکسیمتر

پالس اکسیمتر یکی دیگر از تجهیزات پزشکی مهم و کاربردی است که از آن برای اندازه گیری اکسیژن خون استفاده می ‌شود، استفاده از پالس اکسیمتر بسیار ساده بوده و این وسیله غیر تهاجمی است، پالس اکسیمتر در دو نوع انگشتی و رومیزی طراحی و تولید می ‌شود.

اجاره پالس اکسیمتر

در صورت نیاز به پالس اکسیمتر می ‌توانید آن را از فروشگاه تجهیز سلامت اجاره کنید.

تخت بیمارستانی

تخت بیمارستانی در دو نوع تخت مکانیکی و تخت برقی وجود دارد، تغییر زاویه ‌های تخت مکانیکی توسط اهرم و نیروی دست و تغییر زاویه در تخت های برقی از طریق برق و باتری به صورت اتوماتیک انجام می‌ شود.

اجاره تخت بیمارستانی

در صورت نیاز به تخت بیمارستانی می توانید آن را از فروشگاه تجهیز سلامت اجاره کنید.

شرکت تجهیز سلامت

ممکن است خرید تعدادی از تجهیزات ICU و تجهیزات پزشکی پر هزینه باشد اما از آنجایی که استفاده از بسیاری از آن ‌ها برای درمان بیماران لازم و ضروری است و از طرف پزشکان تجویز می‌ شود، امکان اجاره آن‌ ها از طریق فروشگاه تجهیز سلامت که یکی از مراکز معتبر در این زمینه می ‌باشد وجود دارد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی