نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟
آتش بس در اردوی استقلال/ ساپینتو از فرهاد مجیدی دلجویی می‌کند
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ریکاردو ساپینتو تصمیم دارد فردا در کنفرانس مطبوعاتی قبل از بازی با پیکان به نوعی از مجیدی و استقلالی‌ها دلجویی کند.

حرف‌هایی که ریکاردو ساپینتو پس از پایان بازی با نفت مسجد سلیمان در کنفرانس مطبوعاتی بر زبان آورد و نقدهایی که به سیستم بازی استقلال در فصل گذشته وارد کرد بازتاب بسیار زیادی داشت و انتقادات فراوانی را برای او به ارمغان آورد.

 منتقدان تأکید دارند سرمربی استقلال به جای اینکه در مورد سبک بازی تیم خودش صحبت کند، فرافکنی کرد و پای مجیدی را به میان کشید در صورتی که استقلال سیستم فرهاد فصل گذشته توانست بدون حتی یک شکست عنوان قهرمانی را به دست آورد. 

فضای منفی که با حرف‌های سرمربی آبی پوشان ایجاد شده، او را بر آن داشته تا قضیه را جمع و جور کند. به همین خاطر شنیدیم احتمالاً فردا در کنفرانس مطبوعاتی قبل از بازی با پیکان به نوعی از مجیدی و استقلالی‌ها دلجویی می‌کند و پرونده را می‌بندد چون نمی‌خواهد در این روزها که به اندازه کافی فشار روی او قرار دارد، دردسرهای تازه‌ای به واسطه حرف‌هایی که گفت برایش ایجاد شود. 

البته واقعاً ساپینتو در بیان این مواضع اشتباه کرد و اصلاً نباید وارد ماجراهای مجیدی و فصل گذشته می‌شد چون اولاً مسأله به یک سرمربی دیگر برمی گردد و در ثانی، استقلال با همین شیوه‌هایی که مرد پرتغالی منتقد اوست، توانست مقتدرانه قهرمان لیگ برتر شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی