یکشنبه ۱۳ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۵
۱ |
۵
پای زوج جنجالی به دادگاه باز می‌شود/ خدمتکار شکایت کرد!
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مائورو ایکاردی و واندا نارا به زودی برای پاسخگویی به دلیل اتهامی جدید راهی دادگاه خواهند شد.

شرایط در یک سال اخیر برای مائورو ایکاردی ستاره آرژانتینی پاری‌سن‌ژرمن به بدترین شکل ممکن پیش رفته است. چند ماه قبل خبر جدایی او از واندا نارا منتشر و البته کمی بعد تکذیب شد. اما به نظر می‌رسد شرایط روحی مائورو ایکاردی بهم ریخت و او در ادامه فصل جایی در ترکیب تیمش نداشت. این بازیکن پرحاشیه در ابتدای تابستان در لیست فروش قرار گرفت و حتی کریستوف گالتیه رسما اعلام کرد مائورو ایکاردی جایی در ترکیب تیمش ندارد. اما هیچ تیمی به صورت جدی خواهان جذب این بازیکن نشد و در حقیقت پاری‌سن‌ژرمن چاره‌ای جز حفظ او نداشت. حالا نیز اخبار حاکی از آن است که مائورو ایکاردی و همسرش درگیر ماجرای جدیدی شده‌اند و یک حاشیه دیگر در انتظار این زوج جنجالی است.

نشریه آ اس در گزارشی مدعی شد مائورو ایکاردی، واندا نارا و مادر واندا به اسم نورا کولوسیمو، به آزار خدمتکار متهم شده و زن خانه‌دار سابق این زوج از آنها شکایت کرده است. آلهاندرو سیپوجا، وکیل شاکی پرونده مدعی شد این زن خدمتکار با واندا نارا و ایکاردی در فرانسه زندگی می‌کرد و سپس آنها او را به ایتالیا بردند.

در مدتی که این زن در خانه ستاره پاری‌سن‌ژرمن فعالیت کرده، واندا از الفاظ توهین‌آمیز و تبعیض‌آمیز علیه او استفاده کرده و او را مورد آزار و اذیت قرار داده است. به همین دلیل این زوج به زودی از سوی دادسرا برای رسیدگی به این پرونده احضار خواهند شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • امید IR ۰۰:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۴
    این ایکاردی لامصب خیلی فعاله چه قدرت بدنی داره😂

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی