نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
آریگو ساکی
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

آریگو ساکی سرمربی پیشین میلان اعتقاد دارد روسونری در اولین دلامادونینای فصل بهتر از اینتر بازی کرده است.

تیم‌های میلان و اینتر در مهمترین بازی هفته پنجم سری آ ایتالیا در ورزشگاه سن‌سیرو مقابل هم صف‌آرایی کردند که این دیدار در نهایت با برتری ۳-۲ مدافع عنوان قهرمانی یعنی میلان همراه شد. شاگردان استفانو پیولی که فاتح اولین دلامادونینای فصل شدند، در این دیدار توسط لیائو (دقایق ۲۸ و ۶۰) و ژیرو (دقیقه ۵۴) به گل رسیدند و بروزوویچ (دقیقه ۲۷) و ژکو (دقیقه ۶۷) هم برای اینتر گلزنی کردند.

آریگو ساکی سرمربی پیشین روسونری در گفت‌وگو با روزنامه ایتالیایی «گاتزتا دلو اسپورت» درباره دربی میلان گفت: «در بازی شب گذشته یک تیم ایتالیایی در زمین بود، یعنی اینتر که بیشتر به بازی انفرادی و دفاعی متکی بود و در سوی دیگر تیمی بود که سبک اروپایی بازی کرد و آن میلان بود که بازیکنانش برای هم فداکاری می‌کردند. آنها هم در کارهای هجومی مشارکت داشتند و هم در کارهای دفاعی.»

وی در ادامه اظهار داشت: «وقتی ژکو وارد زمین شد، قدرت میلان کم شد. میلانی‌ها احتمالاً فکر می‌کردند پیروز شده‌اند و کار تمام شده است، اما مسابقات همیشه ۹۰ دقیقه است و حتی بیشتر طول می‌کشد. زمانی که روسونری ۳ بر یک در نتیجه پیش بود، در دفترم نوشتم «حالا روسونری باید روی سرعت بالا پافشاری کرده و اجازه ندهد اینتر بازی کند، چون در غیر اینصورت آنها خطر شکست خوردن را دارند». اینتر کیفیت فنی و تجربه لازم برای بازگشت به بازی را دارد و برای این کار هم تلاش کرد. من فکر می‌کنم در این مورد میلان در مدیریت بازی ضعف‌هایی دارد.»

در حال حاضر میلان با ۱۱ امتیاز در رده دوم جدول رده‌بندی سری آ است و شاگردان دیگو سیمونه اینزاگی هم با ۹ امتیاز رده ششم را به خود اخصاص داده‌اند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی