نگرانی عجیب گل‌محمدی درباره دعوت ستاره پرسپولیس به تیم ملی/ چرا یحیی از این اتفاق استقبال نمی‌کند؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تجربه نشان داده که دراگان اسکوچیچ گرچه مهدی ترابی را به دلیل ستاره بودن در پرسپولیس یا فشار احتمالی هواداران و منتقدان دعوت می کند اما به او بازی نمی‌دهد!

شنیده‌ها حکایت از نگرانی یحیی گل محمدی بابت دعوت مهدی ترابی به تیم ملی و بازگشت او از اردوی تیم اسکوچیچ دارد! هر چند سرمربی پرسپولیس در مصاحبه اخیر خودش گفت: «حضور ۹ بازیکن پرسپولیس در اردوی تیم ملی قطعا تاثیر خوبی برای ما ندارد چراکه ما به همه بازیکنان در کنار هم نیاز داریم، اما باعث افتخار است که ۹ بازیکن ما به تیم ملی دعوت شده‌اند. من برای بازیکنان تیم ملی و تیم ملی آرزوی موفقیت می‌کنم چراکه همیشه تیم ملی اولویت دارد.»

اما دل یحیی گل محمدی بابت یک بازیکن آرام و قرار ندارد. فصل گذشته مهدی ترابی تحت تأثیر دعوت‌های مکرر به تیم ملی و بازی نکردن در تیم اسکوچیچ به‌شدت افت کرد تا جایی که مربیان پرسپولیس صراحتاً به این موضع اشاره داشتند. ترابی آماده به اردوی تیم ملی می‌رفت و با توجه به تمرینات سبک تیم ملی و عدم حضور در مسابقات از فرم مسابقه خارج می‌شد بنابراین در روزهای بزرگ مثل بازی با الهلال ستاره پرسپولیس در دوران افت بود و یکی از ضعیف‌ترین نمایش‌هایش را ارائه داد تا مثل باقی بازیکنان مقابل قهرمان آسیا حرفی برای گفتن نداشته باشد.

بعد از آن ترابی در شروع فصل و بازی اول مقابل فولاد در اهواز پاس گل داد، اما هر هفته که گذشت انتقادها از او بیشتر و بیشتر می‌شد و بازی او نیز جای دفاع نداشت. ترابی هفته پنجم مقابل مس رفسنجان پنالتی‌اش را گل کرد و هفته هفتم مقابل نفت مسجدسلیمان گل سه امتیازی تیمش را ساخت، اما همچنان از فرم خوبش دور بود.

حالا مهدی ترابی در لیگ جدید به فرم ایده‌آل خودش برگشته و طبعا کادر فنی پرسپولیس هم قطعاً دوست دارند ترابی را در همین فرم و حتی در شرایطی بهتر در اختیار داشته باشند چرا که در صورت آمادگی او، آن‌ها هم راحت‌تر به خواسته‌شان می‌رسند اما...

تجربه نشان داده که دراگان اسکوچیچ گرچه مهدی ترابی را به دلیل ستاره بودن در پرسپولیس یا فشار احتمالی هواداران و منتقدان دعوت می کند اما به او بازی نمی‌دهد!

مهدی ترابی در اردو و مسابقات تیم ملی از شرایط بازی دور می‌شود و با توجه به اینکه خودش هم می‌داند اسکوچیچ به او میدان نمی‌دهد دل و دماغ تمرین جدی را هم ندارد!

بنابراین در بازگشت از اردوهای تیم ملی همواره با افت و نزولی مشهود روبرو می‌شود و یحیی گل محمدی نیز نگران همین موضوع است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی