نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
حرف‌های عجیب و غریب گل محمدی در خصوص ستاره جدید تیمش/ سرمربی پرسپولیس از ابتدا مخالف بود
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

بعد از پرسپولیسی شدن لوکادیا، دوباره نام شیخ دیاباته برای حضور در پرسپولیس مطرح شد ولی این بار سرمربی پرسپولیس نظرش را تغییر داد و به مدیران پرسپولیس اعلام کرد موافق جذب دیاباته است.

تقریبا از ابتدای نقل و انتقالات شیخ دیاباته مهاجم سابق استقلال که بازی‌های بسیار خوبی با پیراهن این تیم انجام داد و آقای گل لیگ برتر هم شد، به پرسپولیس معرفی شد.

دیاباته که فصل قبل در تیم الغرافه قطر بازی می‌کرد، بعد از فسخ قرارداد با این تیم در تابستان بازیکن آزاد بود و مشکلی برای پرسپولیسی شدن نداشت. با این حال گل محمدی به چند دلیل از جمله مصدومیت‌های فراوان، آماده نبودن و دوندگی پایین، قبل از خرید لوکادیا، برای جذب دیاباته اکی نداده بود. مدیران پرسپولیس به دلیل قیمت مناسب و اینکه دیاباته بازیکن آزاد است، او را گزینه مناسبی برای پرسپولیس می‌دانستند و از همان روزهای ابتدایی نقل و انتقالات شیخ را به گل محمدی پیشنهاد دادند ولی یحیی موافق جذب دیاباته نبود. 

بعد از پرسپولیسی شدن لوکادیا، دوباره نام شیخ دیاباته برای حضور در پرسپولیس مطرح شد ولی این بار سرمربی پرسپولیس نظرش را تغییر داد و به مدیران پرسپولیس اعلام کرد موافق جذب دیاباته است. مدیران پرسپولیس هم بعد از  مذاکرات بسیار خوبی با شیخ، با او به توافق رسیدند و ستاره سابق استقلال با عقد قراردادی یکساله به پرسپولیس پیوست. آی تی سی شیخ برای بازی در پرسپولیس هم صادر شد ولی یحیی گل محمدی به دلیل ناآماده بودن، نام دیاباته را در لیست تیمش برای بازی مقابل هوادار قرار نداد. یحیی همچنین قبل از بازی مقابل هوادار حرف‌های عجیبی در خصوص جذب دیاباته مطرح کرد که باعث تعجب خیلی‌ها شد.

گل محمدی درباره اضافه شدن شیخ دیاباته و اینکه آیا او دیر اضافه نشده، افزود: او به بازی با هوادار نمی‌رسد؛ چراکه شرایط جسمانی‌اش به شکلی نیست که آماده بازی باشد و چند هفته‌ای کار دارد، اما اگر دو ماه پیش به ما اضافه می‌شد بهتر بود. با این همه از تلاش باشگاه تشکر می‌کنم که همکاری خوبی انجام داده است. من از نقل و انتقالات باشگاه راضی هستم؛ چراکه خوب یارگیری کردیم و بازیکنانی به ما اضافه شدند که عاشق پرسپولیس هستند. آنها از پیشنهادات بهتری گذشتند و با جان و دل زحمت می‌کشند.

یحیی درحالی انتظار داشت دیاباته دو ماه زودتر به تیم اضافه می‌شد که خودش مخالف جذب این بازیکن بود. درحالی که باشگاه پرسپولیس دوست داشت با دیاباته قرارداد ببندد، گل محمدی مخالفت می‌کرد و بعد از گذشت چند وقت و پس از جذب لوکادیا، یحیی راضی به جذب شیخ شد.

گفتنی است یحیی  گزینه‌هایی  مثل منشا، شهباززاده و کاسیانو، مانگا و چند بازیکن خارجی دیگر را برای تقویت خط حمله مدنظر داشت و دیاباته در لیست اولیه سرمربی پرسپولیس نبود و بعد از منتفی شدن حضور گزینه‌های اصلی، با جذب دیاباته موافقت کرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • احمدرضا IR ۱۲:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۴
    دوستان استقلالی و دلواپسان،شما که اینقدر مخالف یحیی هستید و معتقدید مربی ضعیفی هست،پس چرا اینقدر دوست دارید اخراج شود؟؟بذارید مربی پرسپولیس ضعیف باشد و نتیجه نگیرد،هر چند امار میگه با دو قهرمانی تثبیت شده در هفته ۲۴ و یه نایب قهرمانی اسیا و لیگ،هیچ ادم منطقی به یحیی نمیگه مربی بد و ضعیف،پس لطفا خودتان را خسته نکنید ما پرسپولیسی های واقعی اقای گل محمدی را تا اخر لیگ حمایت می کنیم پس لطفا خودتان خسته نکنید
  • حامی IR ۱۳:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۴
    حرفای عجیب؟؟؟ نویسنده محترم شرطی که داشت جذب مهاجمی بود که خودش میخواست ولی دستوری که از بالا اومده بود و باعث توقف نقل و انقالات باشگاه شده بود باعث شدکه مهاجم اصلی خیلی دیر به تیم اضافه بشه و بعد از جذب مهاجم اصلی دیاباته هم جذب شد ولی اگر اول دیاباته جذب میشد مدیریت و بالاسریش میگفتن چه خبرتونه میخواد بازیکن بگیرید اونم با این قیمت نیازی نیست و بقیه داستان
    • علی IR ۱۴:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۴
      خنده داره که بعد از جذب این همه بازیکن باز حرف از بالا میزنید واقعا متوهم و هوچیگر برازنده لنگ و لنگیاست از هوادار تا بازیکن و پیشکسوتش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی