۴
گزینه پرسپولیس رسماً جدا شد/ پیام احساسی برای هواداران
منبع: فارس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مهاجم ایرانی العربی رسما از این تیم قطری جدا شد.

باشگاه العربی قطر روز گذشته رافینیا ستاره سابق بارسلونا و پاری سن ژرمن را جذب کرد تا جانشین مهرداد محمدی در لیست تیم شود.

در همین رابطه مهرداد محمدی مهاجم ایرانی العربی با انتشار پیامی از هواداران و این باشگاه قطری خداحافظی کرد.

محمدی در پیام خود نوشت: ۲ سال عالی در العربی داشتم و احساس می کنم آنها مثل خانواده من بودند. افتخار می کنم که بخشی از تاریخ این باشگاه بودم.

وی افزود: می خواهم از هم‌تیمی هایم، اعضای کادرفنی، مدیریت باشگاه و هواداران که همیشه از من حمایت کردند تشکر کنم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • رضا IR ۱۸:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۴
    مگه العربی هوادار داره😑😂
    • دارد، اگرچه کم دارد.. IR ۰۰:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۵
      سلام؛ اگرچه کم اما، بله. من از طریق برهان خلف براتون ثابت می‌کنم که هیچ تیم عربی و کم‌هواداری مطلقاً بی‌هوادار نیست. یک یاروئی هست که تاجر مواد خونه‌خراب‌کنِ انرژی‌زا و اصطلاحاً دوپینگ‌جات هست. یارو ی قصه‌ی ما هوادار بالقوه و بالفطره‌ی تمام تیم‌های «الف و لام»دارِ دنیاست. از الوصل و الفصل بگیر تا الدوحه و السه‌حه و الجهارحه و و و.. بخصوص اگه صاحب تیم هم شیخی باشه که در امر خطیر «تیشه‌زنی به ریشه‌ی اخلاق» در ورزش و تجارت مواد نیروزا و انرژی‌افزا (خاصه جکـــــــــDDD) یاری‌گر همون یارو باشه. تازه اگه شیخ عرب قصه‌مون دست‌به‌جیب هم باشه، شما می‌تونی یه 30، 40 هوادار دوآتیشه و دایمی# رو بزنی به حساب‌شون. کافیه چند تا آیپد بندازه جلو ی گماشتگان سوداگر جکــــــــــــــــــDDD /// #پ.ن: البته مقصود از دایمی، مادامی‌ست که از شیخ آیپد و درهم و دینار باشه و عباسی.. تا آیپدی‌ها براش بکنن رقاصی!
  • ناشناسم IR ۰۹:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۵
    این کشورهای بی هنرعربی خلیج فارس بااین پولهای بادآورده اش فقط باعث این میشوندکه بازیکنان قیمتشان رو افزایش بدهندواسه تیمهای دیگه. درصورتیکه اگه پول این باشگاههانبود هیچ بازیکنی قیمتش نمیرفت بالای میلیارد. همین کشورهای عربی اگه نبودن الان کلی باشگاههای خارجی ورشکست میشدن. خلاصه پولشان برای ورزش وفرهنگ غرب خرج میکنن به خودمسلمانان که میرسه پول واسه کشتن خودمسلمانان بکارمیره. مثل خریدتسلیحات ودادن پول به گروههای وهابی برای کشتن مسلمانان.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی