فهرست اتهامات سنگین مهدی تاج/ از کلاهبرداری تا اخلال در نظام پولی و ارزی کشور
منبع: ایسنا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

فهرستی از اتهامات مهدی تاج رییس فدراسیون فوتبال منتشر شد.

روز گذشته نقل قولی از وزیر ورزش در ارتباط با اعلام نشدن نظر نهادهای نظارتی از جمله قوه قضائیه در مورد نامزدهای فدراسیون فوتبال منتشر شد. ادعایی که با بررسی در دستگاه قضایی مشخص می‌شود نادرست بوده و دادستانی تهران در همان روزی که استعلام مهدی تاج برای دستگاه قضا ارسال می‌شود پاسخ داده و عنوان کرده است افراد مورد استعلام هر کدام چه سابقه و اتهامی در داسرا یا نهادهای قضایی دارند.

بر طبق اسناد به دست آمده دادستان تهران در تاریخ دوم شهریور ماه ۱۴۰۱ یعنی۶ روز قبل از برگزاری انتخابات فدراسیون فوتبال طی نامه‌ای رسمی اعلام کرده برای ۳ مدیر فوتبالی در دادسرای تهران پرونده قضایی تشکیل شده است.

طبق این گزارش، برای مهدی تاج به اتهامات سوء استفاده از موقعیت شغلی، استفاده از اوراق مجعول، صدور گزارش خلاف واقع و شروع به جعل و تزویر، تصرف غیر قانونی در اموال دولتی، به کارگیری حیدر بهاروند در سازمان لیگ برتر فوتبال بر خلاف قانون منع بکارگیری بازنشستگان، تصرف غیر قانونی در وجوه عمومی، تصرف غیر مجاز در منابع مالی (مطالبات) فدراسیون از شرکت‌های طرف قرارداد و اهمال منتهی به تضییع وجوه عمومی به میزان ۴ هزار و ۵۱۴ میلیارد و ۹۷۴ میلیون و ۴۷هزار و ۲۴۵ ریال و ۱۰ میلیون یورو، تضییع اموال و وجوه دولتی، اخلال در نظام پولی و ارزی کشور، کلاهبرداری، گزارش خلاف واقع، تبانی در معاملات دولتی، جعل در سند رسمی و به کارگیری سرمربی اسبق تیم فوتبال ایران (ویلموتس) پرونده قضایی در دادسرای تهران تشکیل شده است.

از سوی دادسرای تهران برای مهدی تاج در اتهامات سوءاستفاده از موقعیت شغلی، استفاده از اوراق مجعول، صدور گزارش خلاف واقع و شروع به جعل و تزویر قرار منع تعقیب صادر شد.

در مورد دیگر اتهامات این فرد قرار جلب دادرسی صادر شده است که پرونده آنها در مراجع قضایی در حال رسیدگی است.

همچنین پرونده مربوط به سرمربی تیم ملی فوتبال ایران (ویلموتس) با گزارش سازمان بازرسی کل کشور به اتهام تضییع وجوه عمومی در جریان رسیدگی قرار دارد.

در همین رابطه البته برخی تشکل‌ها از جمله بسیج دانشجویی دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه تهران در نامه‌ای به رئیس قوه قضائیه خواستار ورود و رسیدگی قوه قضائیه به پرونده تاج شده بودند که با توجه به سند بالا باید مد نظر داشت که این دست جریانات باید ورود به پرونده و بررسی موضوع تاج و دیگر نامزدهای انتخاباتی را از حراست وزارت ورزش پیگیری کنند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۸
  • علی ZA ۱۵:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۵
    یعنی نمیدونن این کار باعث تعلیق فوتبال ایران میشه؟!!!
    • محمدی IR ۱۵:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۵
      فوتبال مهم نیست بزار تعلیق بشه
    • محمود IR ۱۵:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۵
      تعلیق برای زمانی هست که بحث دخالت میون باشه.وقتی طرف جرم قضایی مرتکب شده دیگه موضوع تعلیق پیش نمیاد.اینم از اون حربه هایی هست که جماعت دلالین راه انداختن که جناب مدیر نالایق نه تنها جوابگوی افتضاح مدیریتیش نباشه ، مدیرم بشه و ریش من و شما قاه قاه بخنده.
    • ف دال IR ۱۵:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۵
      سلام؛ علی جان مظنه‌ی روز (حضور در سایبرآرمیِ تاج و شرکاء و رفقا) رو لطف می‌کنی؟ بنده نوبازنشسته (1401) هستم؛ بلحاظ جسمی تقریبا سالم و دارای قابلیت تایپ سریع. دروغ چرا، اگه نیاز باشه و کمی هم به مخیله و مشاعرم فشار بیارم، شاید یه محتوائی، محتوائکی، چیزی هم بتونم براتون تولید کنم. اگه بنده رو معرفی کنی، ممنون می‌شم و این‌و فقط به خودت و در گوشت دارم می‌گم؛ حقوق اولم‌م تقدیم شما.
    • پدرام CA ۱۵:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۵
      دادکان سند پرسپولیس و استقلال رو بهشون نداد که در فدراسیون از سندها حفاظت شه! نمیدونست کسی قراره جاش بیاد که بر باد دادن همه دارابییهای فوتبال ملی توی جرمهاش گمه!
    • علی رضا sss IR ۱۶:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۵
      اگه قراره تاج برکنار بشه کسی مثل علی دایی باید برای ریاست کاندید بشن
    • شاهین IR ۱۶:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۵
      فکر کنم تاج دو روز دیگر دوام بیاره. تمام اختلاس را به پاش می نویسند..خخخخ این همه تخلف در یکروز انجام نگرفته!!! اون زمان نهاد های بازرسی کجا بودند!!!!!!!!!!
    • لنگ مافیائی IR ۱۷:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۵
      عجب داستانیه
    • آنالیزور DE ۱۷:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۵
      گویا وسعت قدرت دلالان فوتبال فراتر از فوتباله ، وگرنه دلیلی نداره تو برهه زمانی فعلی همچین مسئله ایی پیش بیاد ! البته در قدرت بیش از حد دلالان و مافیای فوتبال نباید شک کرد ، چون چند دهه بالا کشیدن حق پخش و تبلیغات محیطی یه کار گروهی و قدرتمند رو میطلبه
    • اشکان IR ۱۷:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۵
      ۱۰۰ درصد فدراسیون فوتبال با کنار گذاشته شدن تاج تعلیق خواهد شد بدون شک
    • کاج کثیف IR ۱۷:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۵
      فقط مدیرپاک دستم آرزوست گشتم نبودنگردنیست
    • فرهاد کو کن IR ۱۷:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۵
      فوتبال چی داره جز بدبختی؟بذار تعلیق بشه تا کمتر مربی های خارجی پول مفت بیت المال مردم رو بالا بکشن خدایا مگه میشه بخاطر دو باخت به بحرین و عراق پول میلیاردی گیر آدم بیاد بعدش ملی پوش وزنه برداری پول تغذیه نداشته باسه
    • آبدارچی IR ۱۸:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۵
      بحث تعلیق فوتبال رو سالهاست مافیای هفت سر فوتبال مطرح میکنه تا بتونه همچنان از آب گل آود و لجنزار سوءاستفاده کنه و حال خودش رو ببره ضمنا فوتبال تعلیق بشه خیلی بهتره تا مدیرانی اینچنینی داشته باشه بالاخره باید یه روز کار درست بشه بقول قدیمیها مرگ یکدفعه شیون هم یکدفعه ضمنا ما که همه جوره تحرم هستیم اینم روی اون الان میتونیم با کشورهایی که در تحریم فیفا هستن خودمون جامها و مسابقاتی بگذاریم والله اینطوری که داریم پیش میریم تعداد کشورهای تعلیقی و تحریمی از مابقی داره بیشتر میشه فوتبال ایران نشان داده هر چی از سایر کشورهای دیگر دنیا دور باشه بهتره شاید باورش سخت باشه اما خدا وکیلی اونزمانی که رفت و آمدی نبود و مسابقات کمی در بیرون از ایران شرکت میکردیم بازیکنان تکنیکی و فنی بیشتری داشتیم راحتتر هم در مسابقات خارجی صعود میکردیم چه در عرصه ملی و چه باشگاهی امثال علیرضا عزیزی ها ناصر محمد خانی ها عبدالعلی چنگیزها حمید علیدوستی ها نامجو مطلق ها و ... مال اون دوران بودن با مدیران به اصطلاح در پیتی و امکانات و پول ناچیز مدیرانی که بجای کارنامه موفق فقط پرونده در قوه قضائیه دارن نباشن بهتره
    • میلاد IR ۱۸:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۵
      وقتی تاج با این اتهامات تایید میشه و رییس میشه یعنی یک نهاد بسیار قویتر از مجلس و وزارت ورزش و دادگستری پشتش هست
    • وطن فروش نباشیم IR ۱۸:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۵
      آره آقای محمدی فوتبال مهم نیست بذار تعلیق کنن چون امثال شما پیرو اون معلم مدرسه موشها معصی علینژاد هستین و برای کل کل با نظام دوست دارین فوتبال ایران تعلیق و تیم ملی از جام جهانی حذف بشه😏
    • میلاد IR ۲۲:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۵
      تعلیق بشیم بهتره تا اینکه این آدم سر کار باشه
    • مسعود US ۲۲:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۵
      احتمالا اومدن تاج و به همراه اون کیروش دستور از بالا بوده . اگر اینقدر با جرات اومدنش مشکوکه
  • محمد IR ۱۵:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۵
    ساعت به ساعت یه خبری میزنن
  • صادق IR ۱۵:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۵
    عجب بازیهایی درآوردن!
  • مجید IR ۱۵:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۵
    سوگولی لنگیارو کناربذارنیستن باتخلف وبدون تخلف
    • کیسه کش متوهم IR ۱۶:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۵
      چرت نگو
    • محمد صادق IR ۱۶:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۵
      ساکت بی منطق
    • کیسه کش IR ۱۶:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۵
      ببند
    • ایرانی IR ۱۷:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۵
      شلغمم شده جزو میوه ها....خخخ
  • ع م IR ۱۵:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۵
    آخرش تعلیق میشیم. این خط و اینم نشان.
    • ف دال IR ۱۶:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۵
      من یکی که شخصاً حاضرم 100 سال در فوتبال تعلیق شیم اما درعوض هرچی پاک‌دست و از بیت‌المال داریم رو از یه اندامی‌شون به دار مجازات بیاویزن و از میدون آزادی گرفته تا میدون انقلاب و امام حسین (ع) از هر درختی یه نفرشونو یه هفته آویزون نگهشون دارن تا عبرت بقیه شن. اگه جا کم اومد هم از غرب برن سمت مخصوص و شرق هم خ دماوند. باز اگه جا کم اومد با همین فرمون برن تا آزاد‌راههای شمال و قزوین-زنجان. یاهو.
    • ف دال IR ۱۶:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۵
      ضرب‌المثل «پیرزن رو از تاکسی خالی نترسون» از مثال‌های قدیمی هست
    • ع م IR ۱۶:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۵
      اگر اینطور که میگی بود منم موافقم. اما قطعاً اینطور نیست و جنگ قدرته و نفرات بعدی هم به همین منوال مرتکب جرائمی اینچنینی میشن. اینا فقط میگن تاج رئیس نشه ولی کی بشه معلوم نیست.
  • تاریخ تمدن افتخار IR ۱۵:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۵
    وقتی علی کریمی یا دیگر فوتبالی ها را حمایت نکردید پس حتما لیاقتتون همینه
  • مدار گردی فروغی IR ۱۵:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۵
    ببینید این باند کثیف شامل (تاج، دوردگر، کفاشیان ، بهاروند، ساکت ) چه بلای بودند که بر فوتبال ایران نازل شدند که فوتبال ایران هنوز دارد تاوان پس میدهد این بلا از زلزله ۹ ریشتری و حملات اتمی و شیمیایی و میکروبی و طوفانهای مانند کاترینا و سونامی حملات لیزری و ویروس کویید ۱۹ و سارس و غیره را که با هم جمع کنید به پای این بلایی که بر سر فدراسیون آمده بود و دوباره برگشته نمیشوند البته در صدا وسیمای ما هم همین وضعیت حاکم است البته در مملکتی که پخمگان جای نخبگان را بگیرند وضعیت بهتر از این نمیشود
    • ف دال IR ۱۶:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۵
      سلام؛ جسارتاً، نمی‌خوام وسط دعوا نرخ تعیین کنم‌ها؛ اما اون کفاشیان دکور بود و مافیای دُم‌ضخیم اصفونیا کفاشیان رو سپر بلا کرده بودن وگرنه اون اسوه‌ی بلاهت اصلا و ابدا در این حد و رقم‌ها (یعنی مثل و هم‌تراز با تاج و ساکت و..) نبود. در دسته‌بندی شما، جزوی از همون جماعت پخمه بود، نه بیشتر. البته پخمه‌ای که آگاهانه و عامدانه هم چشم‌هاشو بسته بود و هم جایگاهش رو پیشکش به مافیای نامبارکه. برام بعید یا غیرقابل تصور و تجسم نیست که در مجامع و محافل‌شون نقش ملیجک رو هم ایفا کرده باشه.. نمی‌دونم والا، الله اعلم.
  • علی IR ۱۶:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۵
    همه اینا که گفتید اتهامه فقط هنوز ثابت نشده برادر
    • محمود IR ۱۷:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۵
      عوض کردن پرچم ایران با پرچم آفریقای جنوبی نسبت به کامنت اول کار هوشمندانه ای بود.کاش از یه اسم دیگه استفاده میکردی.دخترونه هم بود که چه بهتر سوز و گدازش بیشتر میشد.در بهترین حالت ممکن تاج مدیری هست که با ویلموتس حداقل پنج برابر بیشتر از ارزشش قرارداد بسته.و این خودش کم جرمی نیست.
    • هوادارفوتبال IR ۰۷:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۶
      اتهام هم باید شکی وشبه ای باشد که زده شود آقای تاج به فوتبال وفوتبالی ها خیانت نکرد به شعورمردم هم توهین کرد وپول بیت المال روکه برای مردم مثلا هست رو نابود کرد ایشون گندزد البته ببخشید این کلمه گند روبکارمیبرم ولی تاکید میکنم گند زد به فوتبال ماازنظراقتصادی وروانی وبا کلک آی قلبم آیقلبم مدتی پشت آدمهاش پنهان شد وآبهاکه ازآسیاب افتاد بادوتاقلب اضافه وکلی سلامتی برگشت تادوباره برای خانواده اش درآمدزایی کند ...وای براین فوتبال
  • یه هوادار IR ۱۶:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۵
    یعنی تو این مملکت یه آدم شایسته پیدا نمیشه که هی میرید سراغ این جور آدم های معلوم الحال
  • امیر IR ۱۶:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۵
    برنامه سیاسیون این است که امارات به جای ایران راهی راهی جام جهانی شود. عرب پرست ها
    • فرهاد کوه کن IR ۱۸:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۵
      انشاالله آه اسکوچیچ دامنشونو میگیره و ایتالیا یا امارات جایگزین ایران میشن.این رفتارشون بدور از جوانمردی بود.فوتبال ایران از گروهش صعود نمیکنه چه با اسکوچیچ چه با کیروش و حتی گواردیولا .قبول کنید فوتبال ما درجه ۴ جهانیه
  • افشین دست کج IR ۱۶:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۵
    باید دید تاج و افشین دست کج به کجاها وصل هستن که با این همه پرونده هنوز تو فوتبالن
  • حسین شاکری بوشهری IR ۱۶:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۵
    سابقه جبهه و جانبازی
  • x IR ۱۶:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۵
    مراجع نظارتی بدون نوبت رسیدگی ومردم را از بلاتکلیفی نجات دهند.
  • علی IR ۱۶:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۵
    ظاهرا دار و دسته میثاقی و نماینده های نزدیک صداوسیما قرار نیست دست از سر تاج بردارن
  • رامین تاج IR ۱۷:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۵
    رفع اتهام شده از اصل پرونده فقط همون جریان قرارداد ویلموتس تو جریانه که اونم محکوم نشده کسی که محکوم نشده رو نمیشه از حقوقش منع کرد بعدش یادمون نره همین هواداران پرسپولیس در حمایت از برانکو و رسانه های مثل ورزش سه و محریانی مثل میثاقی و خیابانی و پیشکسوتانو شخص وزیر ورزش بورن فشار اوردن کیروش بره و ویلموتسو تحمیل کردن حالا طلبکارم هستن من با اینکه از تاج بدم میومد وقتی میبینم چجوری صداوسیما و میثاقی به هرکسی که علیه تاجه تریلون نیدن هرچی ازدهنشون در میاد بهش نسبت بدن حقو به تاج میدم میثاقی شده مافیای فوتبال ندیدین چجوری ملی پوشا صف کشیدن باش دست بدن کیروش بیاد اصلا راش میده اردوی تیم ملی؟
  • رامين فرهاد IR ۱۷:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۵
    مهدي تاج تمام اين اتهامات رو از قبل ميدونست و با لابي با ،،،، وارد انتخابات فوتبال شد و باز هم بالابي رييس فدراسيون فوتبال شد تا با حمايت فيفا از زندان و پاسخكويي اتهاماتش مصون بمونه و برا اينكه حمايت بخشي از مردم (راضي نگه داشتن طيف استقلالي ها ) رو داشته باشه كيروش رو ميخواد به ايران برگردونه
  • جک تری دی IR ۱۷:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۵
    رو نصفش گفته قرار منع تقیب یعنی جرمی ثابت نشده نصف دیگه هم گفته پرونده بازه .. فعلا باند میثاقی کاری نمیتونن بکنن
  • ایران ایران IR ۱۷:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۵
    من همین جا بگم تو این کاره نیستی! همین ی گفتم جناب تاج.
  • کارلوس IR ۱۸:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۵
    شرف به کی‌روش نه به تاج
  • سلمان IR ۱۹:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۵
    اولا كه در این قحط الرجال به نظرم تاج با توجه به موقعیتی که در آسیا داره گزینه بهتری از بقیه هست. ولی پست تر از این میثاقی فقط خودشه تا دیروز خودشه میکشت که چرا نماینده ها در مورد فوتبال نظر میدم ولی حالا که تاج زد تو پوزش دیشب شعبه رادیو مجلس رو آورده بود تو برنامش. یاد حرف مایلی کهن افتادم که بعضی ها هر کاری کنی آدم کوتوله هستن. ضمنا خبر درست بدید ایشون در اکثر موارد رفع اتهام شده ولی به علت اعتراض طرف مقابل پرونده جهت بررسی مجدد اعاده به بازرسی شده.
    • محمد صادق IR ۲۰:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۵
      همین طرز فکر امثال شماهاست که وضع مملکت اینجور شده،،،، قطع الرجال،،،،،، چه حرفا
    • فرهاد کوه کن IR ۲۰:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۵
      برادر گرامی ایران پر از مدیران لایقه.کی گفته قحط الرجاله؟ببین دبیر با فدراسیون کشتی چکار کرده،تو این اوضاع بی ریخت اقتصادی کاری کرده که امکانات کشتی با امکانات فدراسیون کشتی آمریکا برابری میکنه.مشکل ما باند بازیه برادر. یه سفره پر و پیمون پهن شده و یه عده به هر بهایی که شده فقط دوست دارن بلمبونن
  • سورنا IR ۲۰:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۵
    سلام والا من هم میتونم این فدراسیون را اداره کنم پول هم دارم
  • مرتضی IR ۲۱:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۵
    بااین اتهامات ، حداقل جلوقراردادبستن باکیروش روبگیرن که حداقل جلوضررفسخ قرارداداسکوچیچ گرفته بشه
  • ایرانی IR ۲۱:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۵
    ظاهرا این آقا غیرازفوتبال درتمام زمینه های خلاف صاحب سبک وگانگسترتمام عیاری ست
  • سورنا۲ستاره IR ۲۲:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۵
    فوتبال بی درو پیکر امسال ما.از یطرف تاج تایید صلاحیت میشه تو انتخابات فدراسیون شرکت میکنه انتخابم میشه.بعد میان علیهش مدرک رو میکنن و مجلس حکم برکناریشو میده.از اون ور سخنگو میاد وعده اخراج اسکوچیچو میده قول اوردن کیروش،بعد کمیته فنی میاد یچیز دیگه میگه.الان معلوم نیست صاحب این فوتبال کیه؟وقتی بالا دستیای کشور تو هر منسبی بی اراده باشن بهتر از این نمیشه.مام دلمونو به چی خوش کردیم.لنگم داره از این بی صاحابی نهایت استفادرو میبره.
  • تاج کبیر IR ۲۲:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۵
    دوستان استقلالی دلیل حمایت شما از تاج چیست؟یعنی به خاطر کیروش از یه آدم فاسد حمایت میکنید؟خیلی عجیبه.تاج هر کسی بکنه مربی حق نداره تو فدراسیون فوتبال ایران باشه.هدف از آوردن کیروش فقط ادامه فساد هست.
  • کوهمره_جروق IR ۲۲:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۵
    وقتی یک آدم کلاه بردار برای فوتبال ایران تصمیم میگیره باید در این فوتبال گِل گرفت.واقعا خیلی تاسف بار هست.این همون هیئت رئیسه بود که میگفت اسکوچیج تغییر نمیکنه.این سناریو از قبل نوشته شده بودن و از قبل تاج رئیس فدراسیون شده بود.طرحی که به وسیله فردوسی پور و دارودسته تاج کلیک خورد. طرف پایش در پرونده اختلاس فولاد و فوتبال باز هست ولی هیچکس هم حریفش نمیشه.با وجود فساد تاج و ساکت و آجرلو و فردوسی پور ، فوتبال هیچوقت روی آرامش نخواهید دید.
  • سیرک برتر TR ۲۲:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۵
    سیرک برتر رو تعطیل کنید
  • بهنام IR ۰۰:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۶
    فقط باید خندید....همین...!!!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی