نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟
سه‌شنبه ۱۵ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۵
۱۱ |
۵
تاج - کیروش
منبع: مهر
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

رئیس فدراسیون فوتبال به موضوع تخلفاتش از سوی قوه قضائیه و بحث بازگشت کارلوس کی‌روش به تیم ملی واکنش نشان داد.

مهدی تاج در خصوص بیانیه قوه قضائیه و انتشار لیست تخلفات فدراسیون گفت: دبیر کل قبلی فدراسیون استعلامی از قوه قضائیه درباره کاندیداها انجام داده بود و می‌خواست ببیند چه پرونده‌هایی دارند. ضرورتاً در آیین نامه نبوده است ولی سئوال شده است. آنها هم گفته‌اند تاج سه پرونده دارد. یک کاندیدای دیگر هم سه پرونده دارد.

وی افزود: هر سه پرونده‌ای که من دارم مربوط به فوتبال است، هر سه منع تعقیب خورده است، بازرسی کل کشور اعتراض کرده است و دوباره رسیدگی می‌شود. یکی مربوط به کارگیری بازنشستگان یعنی بهاروند و ساکت است. یکی مربوط به تبلیغات محیطی سال ۱۳۹۵ است که منع تعقیب خورده است. بنده، امیر عابدینی، علی کفاشیان، حیدر بهاروند در این پرونده هستیم. هیچکدام از اینها نه اثبات شده است و نه حکمی خورده است. این چیزی است که بازرسی نظرش بوده.

رئیس فدراسیون فوتبال تاکید کرد: اینکه دوباره در تمام رسانه‌ها می‌گویند مرکز قوه قضائیه اعلام کرده است؛ نه، این همان نامه‌ای است که به کمیته بدوی و نهادهای نظارتی هم داده‌اند و بررسی کرده‌اند و دیده‌اند چیزی نیست که صلاحیت را تایید کرده‌اند. به یکباره شب گذشته یک فضای رسانه‌ای در یکی از برنامه‌های تلویزیونی درست شد. امروز همان برادران تجمعی را پیش بینی کرده‌اند و این را همزمان در تمام رسانه‌ها پخش کرده‌اند. این را یک جریان رسانه‌ای در آستانه یکسری اتفاقاتی می بینم که در فدراسیون می‌افتد همینطور بحث حق پخش. هیچکدام صحت و موضوعیت ندارد. مربوط به ۱۰ روز قبل از انتخابات فدراسیون است که منتشر شده.

تاج تصریح کرد: ما آرامش کامل داریم. در فدراسیون با قدرت کارمان را می‌کنیم و از مسائل فوتبالی عقب نشینی نمی‌کنیم. حواسمان کاملاً به تیم ملی، به پرچم و کشورمان است؛ به اینکه بهترین‌ها را برای تیم ملی رقم بزنیم و مثل ۴ سال قبل بهترین نتایج را در جام جهانی بگیریم.

وی در خصوص بحث بازگشت کارلوس کی روش به تیم ملی گفت: یکی از بهترین اتفاقات فوتبال ما زمان کی روش رخ داده است. نظرات متفاوتی شاید باشد ولی ارزیابی عمومی ما از آن اتفاق مثبت است. فکر کنم تا دو سه روز آینده یا فردا، هیات رئیسه فدراسیون تصمیماتی راجع به تیم ملی می‌گیرد. تا همینجا این مطلب را می گویم که کافی است.

رئیس فدراسیون فوتبال در پایان در خصوص اینکه باید تکلیف تیم ملی زودتر مشخص بشود، گفت: من روز سه شنبه (هفته قبل) انتخاب شدم. چهارشنبه سر کار آمدم. پنجشنبه و جمعه تعطیل بود ولی سر کار بودم. دیروز و امروز هم بوده. شاید تا فردا تعیین تکلیف کنیم. با سرعت‌تر از این نمی‌شود. علیرغم همه شانتاژها همه حواسمان به پرچم، کشور، میهن و سرافرازی در جام جهانی است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • به نام ایرانم IR ۱۷:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۵
    دزد را از هر طرف بخوانی دزد است🙄
    • ساسان IR ۱۹:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۵
      از ماست که بر ماست، جالبه برام که ۲۹ نفر دیسلایک دادن! همین دوستان هستند که در انتخابات شورای شهر و نماینده مجلس و تا آخر رو به همین ترتیب رای می دن به امثال جناب تاج، و بعدا همیشه از وضع کشور و فساد و ... می نالند.
    • محمد IR ۲۰:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۵
      ساسان جان انتظار داری همه مثل شما فکر کنند و مسایل را تحلیل کنند، تمام کساتی که در این قضیه همراه تاج هستند فقط بدلیل وعده کیروش بوده و هست، و به نظر من هم که یکی از این دیسلایک ها را ثبت کردم بهترین کار ممکن آوردن کیروش هست وسلام
    • فوتبالی IR ۲۱:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۵
      در جواب دوست عزیز ساسان مردم ایران همواره عاشق کسانی هستند که بهشون دروغ بگه و سرشون کلاه بگذاره.اینجا هم بحث قرمز و آبی هست و کاملا مشخصه دوستانی که به اون کامنت دیس لایک دادن تفکرشون چیه.
    • محمد IR ۲۲:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۵
      در جوابه مثلا فوتبالی: کاملا مشخصه که در تنگنا قرار گرفتید، شماها مشکلتون با تاج نیست با شخص کیروشه، اون هم بخاطر توهماته رنگیه باشگاهی، جوری از مردم ایران حرف میزنی که انگار شما و امثال شما که مخالف هستید و لایک خورتون کمه ار مریخ تشریف آوردین و سطح درک و شعورتون دیجیتاله و وایه ما ایرانیها آنالوگ! ما بزرگتر از علی دایی در فوتبال داریم؟!!! به شما باشه که حتما داریم ولی از نظر ما ایرانیهای آنالوگی علی دایی با اعتبارترین فوتبالیست ایران بوده و هست،وقتی ایشون کیروش را تایید کرده و میکند، و از گوشه دیگر یکسری پیشکسوته طلبکار از عالم و خاتم فقط تخریب میکنند، به عنوان هوادار و با کارنامه کیروش در ایران و مقایسه آن با دیگر مربیانی که در ایران کار کرده اند باید از این مربی حمایت کنیم
  • farshad US ۱۷:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۵
    ممنون آفای تاج. داشتیم ناامید میشدیم اما به موقع اقدام کردید و سرحرفتون ماندید. به امید خدا با کیروش در جام جهانی
  • Challenger IR ۱۸:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۵
    مهمترین دلایل مخالفت میثاقی با تاج و کیروش : کیروش اجازه نمیده میثاقی هر وقت خواست سرشو کج کنه وارد اردوی تیم ملی بشه و تیزر بسازه واسه فوتباله عنتر، کیروش اجازه نمیده میثاقی تا ساعت 2 شب با بازیکنان مصاحبه کنه برای فوتبال... کیروش اجازه نمیده میثاقی با هواپیمای چارتر تیم ملی سفر کنه با تیم ملی برای فوتبال... کیروش اجازه نمیده صفحه پاسپورت میثاقی به واسطه تیم ملی رنگین بشه، کیروش در برنامه های تلویزیونی امثال میثاقی ها شرکت نمیکنه، با این تفاسیر میثاقی خودشو در معرض حذف شدن میبینه، همه این گلو جر دادن ها و رگ گردن باد کردنها منشأش منافع شخصیست، نه منافع فوتبال ملی
    • ساسان IR ۱۹:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۵
      بزرگوار چرا جوک می گید!؟ میثاقی گزارشگر فوتبال نیست که بره قطر، مطمن یک ماه جام جهانی ویژه برنامه با مجری گری میثاقی و یکی دو نفر دیگه خواهیم داشت نهایت یک گزارشگر رو می فرستند برای گزارش بازی ها تیم ملی و فرستادن شون هم با صدا و سیماست نه با فدراسیون فوتبال که کی‌روش اگر بیاد نتوانند بفرستند. اینا به کنار بحث به این بزرگی چه ربطی به موافقت یا مخالفت یک شخص ربط داره !؟
    • Challenger IR ۲۰:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۵
      در جواب ساسان: اگر من یک نفر را ملاک قرار دادم، دلیل بر دغدغه های کوچکترین مخالف کیروش بود، خواسته های دانه درشتها مشخص هست، در زمان کیروش کدام خبرنگار یا مجری اجازه ورود به کمپ تیم ملی داشت آن هم در ساعات استراحت بازیکنان؟ کدام افراد غیر از کادر فنی در یک پرواز همراه تیم بود، در مورد مصاحبه ها هم خودتان در آینده خواهید دید، کمپ تیم ملی در زمان کیروش اتوبان نبود، و همین باعث تمرکز تیم بود، حالا شما به استدلال من بخند، اما واقعیت همیشه دردناک نیست جناب ساسان
    • Challenger IR ۲۰:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۵
      جناب ساسان عزیز، بنده میخواستم برم کانادا؟؟ بنده 3 روز در اردوی قطر حضور داشتم؟
  • یاس احمد IR ۰۲:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۶
    کی روش بی احترامی می کنه پول هامون را خوب می خوره تاج هم همینطور خیلی هم کار ساقی نمی کنه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی