نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟
لوکادیا دختران استقلالی‌ را به طبقه دوم فرستاد/ خانم‌های ویژه برزیلی تماشاگر تیم ساپینتو شدند/ حضور بانوان باردار همه را متعجب کرد!
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

حضور بانوان استقلالی در طبقه دوم ورزشگاه آزادی باعث شد تا موجی از اعتراض خانم ها در ارتباط با وضعیت بلیت فروشی و محل استقرارشان در استادیوم به راه بیفتد.

دیدار تیم‌های استقلال و پیکان تهران در حالی آغاز شد که برخلاف دو بازی قبلی بین تیم‌های استقلال و مس کرمان همچنین پرسپولیس و صنعت نفت آبادان تماشاگران خانمی که برای دیدن بازی به ورزشگاه آزادی رفته بودند به طبقه دوم استادیوم راهنمایی شده و از آنها خواسته شد از بالای ورزشگاه بازی را نگاه کنند!

در ادامه به بخشی از حاشیه‌های دومین حضور بانوان استقلالی در استادیوم آزادی می‌پردازیم.

* برخلاف دفعات قبل که شرایط برای فروش نوشیدنی و خوراکی به خانم‌ها در طبقه اول مهیا نبود این بار با تدارک چند بوفه مجزا برای خانمها کسی مشکلی برای خرید کردن نداشت. ضمن اینکه برخلاف دفعه قبل دستگاه کارت‌خوان هم در بوفه‌ها وجود داشت تا مشکلی از این بابت نباشد.

لوکادیا دختران استقلالی‌ را به طبقه دوم فرستاد/ خانم‌های ویژه برزیلی تماشاگر تیم ساپینتو شدند/ حضور بانوان باردار همه را متعجب کرد!

* همسر مدافع برزیلی استقلال که به اتفاق فرزندانش در ورزشگاه حضور پیدا کرده بود جمعی از دوستان ویژه برزیلی اش را هم با خودش به استادیوم آورده بود که به شدت تیم استقلال را تشویق می‌کردند.

* مهدی قائدی و سید حسین حسینی بیشتر از همه بازیکنان استقلال از سوی خانم‌های حاضر در استادیوم تشویق شدند.

* با توجه به اینکه گفته شده بود کسی بیشتر از ظرفیت بلیت فروشی شده به استادیوم راه داده نمی‌شود اما در اواخر نیمه دوم تعداد طرفداران خانم استقلالی به چیزی در حدود چهار هزار نفر افزایش پیدا کرد و همچنان خانمهایی که بیرون استادیوم حضور داشتند به داخل وارد می‌شدند.

* اکثر خانم‌ها بابت اینکه به آنها بلیت 100‌هار تومانی فروخته شده اما در طبقه دوم  نشسته بودند اعتراض داشتند و از مسئولان ورزشگاه که لابلای مردم حضور داشتند سوال می‌کردند چرا این اتفاق برایشان افتاده است؟

لوکادیا دختران استقلالی‌ را به طبقه دوم فرستاد/ خانم‌های ویژه برزیلی تماشاگر تیم ساپینتو شدند/ حضور بانوان باردار همه را متعجب کرد!

* دختران استقلالی با اشاره به شادی گل لوکادیا مهاجم تیم پرسپولیس مقابل سکوی محل استقرار دختران طرفدار پرسپولیس علت حضورشان در طبقه دوم را شادی گل بازیکن هلندی پرسپولیس دانستند و می‌گفتند: لوکادیا شادی کرد و به سمت سکوی دختران رفت تا کاسه کوزه آنها هم به هم بریزد و گرنه ما هم الان طبقه اول بودیم و بازی را از پایین نگاه می‌کردیم. این هم شانس ماست!

* تعداد زیادی از خانم‌های استقلالی با سن و سال بالا بین جمعیت حاضر بودند و با اشاره به اینکه از دوران جوانی‌شان طرفدار استقلال بوده اند ابراز خوشحالی می‌کردند که بالاخره توانستند بازی تیم محبوبشان را از نزدیک ببینند.

* خیلی از کودکانی که به همراه مادر و خواهران شان به استادیوم رفته بودند به علت خستگی روی صندلی‌ها خوابیدند.

لوکادیا دختران استقلالی‌ را به طبقه دوم فرستاد/ خانم‌های ویژه برزیلی تماشاگر تیم ساپینتو شدند/ حضور بانوان باردار همه را متعجب کرد!

* از اتفاقات جالب حضور سه خانم باردار بین طرفداران استقلالی بود که برای تماشای این مسابقه با شرایط خاصی خودشان را به ورزشگاه رسانده بودند.

* نکته قابل توجه در ارتباط با سومین حضور بانوان در ورزشگاه آزادی توصیه مسئولان برگزاری مسابقه به عکاسان در رابطه با عکس نگرفتن از خانم‌ها بود! ظاهراً به عکاسان گفته شده بود که بیش از حد از خانمها عکس نگیرند.

* بازار عکس سلفی در استادیوم داغ بود و خیلی از خانم‌ها از شوق و ذوق حضور در استادیوم بیشتر از اینکه بازی را نگاه کنند در حال گرفتن عکس از یکدیگر و یا عکس سلفی از خودشان بودند.

* بین جمعیت چند هزار نفری خانم‌ها تعداد زیادی از شهرهای مختلف مانند ارومیه، مشهد، تبریز، شمال کشور و حتی استان‌های جنوبی به چشم می‌خوردند.

* لیدرهای خانوم با کاورهای سبز رنگ لابلای خانم‌ها تردد می‌کردند و از آنها می‌خواستند سرجایشان بنشیند و خیلی این طرف و آن طرف نروند!

* در دقیقه ۲۲ بازی وقتی آقایان شروع به تشویق وریا غفوری کردند خانم‌ها هم با آنها هم صدا شدند و از طبقه بالا وریا غفوری کاپیتان فصل گذشته استقلال را تشویق کردند.

لوکادیا دختران استقلالی‌ را به طبقه دوم فرستاد/ خانم‌های ویژه برزیلی تماشاگر تیم ساپینتو شدند/ حضور بانوان باردار همه را متعجب کرد!
زینب کودایی با حضور در استادیوم ازادی مسابقه تیم استقلال را از نزدیک نگاه کرد ولی گفت نه استقلالی است نه پرسپولیسی

* حضور زینب کودایی دروازه‌بان تیم ملی فوتبال بانوان در بین جمعیت باعث شده بود خیلی‌ها با او عکس یادگاری بگیرند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۶
  • مرصاد IR ۲۰:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۵
    اگر بانوان شیشتقلالی توبه کنن و پرسپولیسی بشن؛ میتونن برن vip بشینن!
    • محمد میرسعیدی IR ۲۲:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۵
      .. نخور
  • میلاد IR ۲۱:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۵
    لوکادیا خانوما رو به طبقه نفرستاد بلکه ذهن های مریض و آدمای خودشیرین و کاسه های داعتر از اش اینکار رو کرد . وگرنه همین خانوما تو مترو ، تاکسی ، اداره و .... کنار اقایون هستن . به یزدان که گر این اقایون خرد داشتن کجا این سرانجام بد داشتیم . این روزا میگذره و روسیاهی برای این افراد خواهد موند . مثل ماجرای لباس استین کوتاه و ....
  • رضایاک اصلی IR ۲۱:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۵
    بیچاره ها طرفدار یه تیم قراضه هستن😂😂
  • مریم IR ۲۱:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۵
    👌🏻👌🏻👌🏻
  • ترنم IR ۲۱:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۵
    فقط پول مفت میدید , این بازی بود ؟!! یک گلم نداشت بازی آشغال تر از این نمیشد .... متأسفم برای فوتبال ایران متاسفم برای سرمربیان خارجی ای که چندین هفته از لیگ گذشته و هنوز بلد نیستن چطور ترکیب بچینن
  • بی نام IR ۲۱:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۵
    طبقۀ اول بای بای با این حرکت دیالوکا و فحاشی برخی.
  • مجنون IR ۲۲:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۵
    انکه خانمای استقلالی فرستاد طبقه جناب نه لوکادیو بود
  • پاشا وقاری IR ۲۳:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۵
    جدا از لنگی بودن من ۲ سال تو تبریز بودم ۱ دونه اس اس ندیم لنگی هاهم که اونجا برن فاتحشون خوندست
  • حسن قهار IR ۲۳:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۵
    میخواید به خاطر اینکه شمارو فرستادن طبقه دوم بازی کاج حقیر رو دیدید ،یحیی رو تنبیه کن۶ جلسه محرومش کنن؟ تعارف نکنید ها!!
  • سعید/مرد باشید و این نظر را نمایش دهید IR ۰۰:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۶
    مربی نیستی جناب ساپینتو. در شرایط بازی ذهنت درگیر احساس و هیجان میشه و از بازی‌خوانی و تغییر مثبت در تیم غافل میشی! دقیقا مثل مربی‌های آماتور دهه ۶۰ داخلی عمل کردی! با ورود مهاجم سراسیمه بدنبال زدن گل بودی. و این باعث شد تئوری بکش زیر توپ اتفاق بیفته. شما تیمت برای گل زدن بدون برنامه و حتا پلن A هم نداره، چه برسه به پیش‌بینی پلن های دیگری. و در بخش دفاع نیز بسیار تیم شکننده‌ای ساختی. در بازی دیروز دو یا سه بار از سمت راست دروازه تا آستانه باز شدن رسید. دفاع ‌های کند، ایستا و فاقد بازی‌سازی. بدون شک این دفاع در مواجهه با تیم‌های مدعی لیگ ناتوانی بیشتری از خود بروز خواهند داد. و شما بیش از این به برانکارد و اشیاء لگد خواهی زد! مسوولان باشگاه از همین امروز(بلکه از همان بازی نخست)باید به فکر جای‌گزین ساپینتو باشند. چرا که بدون شک این اتفاق خواهد افتاد و چه بهتر قبل از هدر رفتن امتیازهای بیشتر و غیرقابل جبران.
  • کیسه عروس آسیا IR ۰۲:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۶
    کیسه بازم تحقیر شد و لذت بردیم😂😂😂😂😂😂 دوچرخه چیای بدبخت نرین ورزشگاه تا خفت نبینید با این تیم به دردنخور 😂😂😂😂😂😂😂😂 ساپینتو مورد حمایت پرسپولیسیا😂😂😂😂😂😂😂
  • مهرشاد IR ۱۰:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۶
    معلوم شود ک بانوان کیسه هم‌مثل مردان کیسه دنبال بهانه و مقصر برا خراب کاری تیمشون هستن 🤣اون ساپینتو بود ک جو گیر شده بود با یه برد جلو شما داشت براتون دلبری میکرد ن‌ لوکادیا 😂الانم خوب شود باید همیشه از همون طبقه ۲ بازی نگاه کنید لیاقت طبقه ۱ ندارین 🤣🤣🤣
  • تا ابد پرسپولیسی US ۱۵:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۶
    بهتر بود تیتر میزدید حاشیه حضور بانوان طرفدار استقلال در استادیوم آزادی.از طرفداران پرسپولیس هیچی گفته نشده.فقط به لوکادیا اعتراض کردن که چرا تو بازی قبلی رفته سمت طرفدارای پرسپولیس... به این میگن تیم کیسه حکومتی که از همه طرف حمایت میشه و هیچ غلطی نمیتونه بکنه😂😅.مطبوعات و تلویزیون و فدراسیون و وزارت ورزش و...همه کیسه کش شدن

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی