برزیل ۳ - ایران ۰/ پایان کار تیم ملی؛ حریف سلسائو نشدیم
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

تیم ملی والیبال ایران در آخرین دیدار از مرحله یک هشتم نهایی مسابقات قهرمانی جهان به مصاف برزیل رفت و مغلوب شد.

تیم ملی ایران در هشتمین و آخرین دیدار از مرحله یک هشتم نهایی مسابقات قهرمانی جهان ۲۰۲۲ از ساعت ۲۳:۳۰ سه‌شنبه ۱۵ شهریور به مصاف برزیل رفت و با قبول شکست ۳ بر صفر مقابل این حریف قدرتمند از راهیابی به مرحله یک چهارم نهایی باز ماند.

تیم ملی والیبال ایران در این دیدار با ترکیب میلاد عبادی‌پور، محمدجواد معنوی‌نژاد، امین اسماعیل‌نژاد، محمدطاهر وادی، امیرحسین توخته، علی‌اصغر مجرد، و محمدرضا حضرت‌پور (لیبرو) برابر برزیل به میدان آمد.

بهروز عطایی، سرمربی تیم ملی ایران در این دیدار مهم ترجیح داد از جواد معنوی‌نژاد در کنار میلاد عبادی‌پور استفاده کند. رنان دال‌زوتو، سرمربی برزیل نیز، ریکاردو لوکارلی، ستاره تیمش را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشت. او برای شروع بازی هم از برونو رزنده، پاسور و کاپیتان تیمش استفاده نکرد و فلاویو گالبرتو را به زمین فرستاد. تیم ایران در ست نخست در حمله ناتوان بود و از توپ‌های برگشتی استفاده نمی‌کرد. دفاع روی تور هم برای کنترل حملات برزیل، کافی نبود. در اواسط ست،‌ صابر کاظمی جای امین اسماعیل‌نژاد را گرفت ولی نتیجه این ست ۲۵ بر ۱۷ برای زردپوشان برزیلی بود. تیم ایران در پایان ست نخست ۵ امتیاز و تیم برزیل ۱۵ امتیاز از حمله کسب کرد.

حملات موثر و موفق برزیل در ست دوم هم ادامه داشت و عطایی در وقت استراحتی که در امتیاز ۲۰ بر ۱۶ به سود حریف درخواست کرد به شاگردانش تذکر داد که توپ‌های ساده و راحت را از دست ندهند و بادقت بازی کنند. صابر کاظمی و جواد کریمی هم در این ست وارد بازی شدند ولی تیم ایران نتوانست اختلاف نه چندان زیاد خود را با برزیل جبران کند. عطایی برای ایجاد وقفه، حتی از تقاضای ویدئو چلنج برای صحنه‌های واضح نیز استفاده کرد تا ایران در امتیاز ۲۱ بر ۲۲ به یک قدمی برزیل رسید. برزیل اما ۲۵ بر ۲۲ در ست دوم هم برنده شد.

تیم ایران در ست سوم از امیرحسین اسفندیار، صابر کاظمی و جواد کریمی استفاده کرد و در شروع بازی، تیم برتر میدان بود اما در ادامه باز هم حملات برزیل، تعیین‌کننده بود و اسپکرهای تیم ملی در حد فینالیست ۵ دوره اخیر مسابقات قهرمانی جهان نبودند. تاکید عطایی در ست سوم، جدی گرفتن هر توپ و تلاش برای هر امتیاز بود. تیم ایران در این ست نیز ۲۵ بر ۲۳ مغلوب برزیل شد تا حریف، راحت تر از چیزی که انتظار داشت برنده شده و راهی مرحله یک چهارم نهایی شود.

تیم ملی والیبال برزیل در مرحله یک چهارم نهایی مسابقات قهرمانی جهان به مصاف آرژانتین می‌رود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • محمد US ۰۶:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۶
    اغا پیام تشکر نمیده؟ خخخخخ
  • علی US ۰۹:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۶
    خدا رو شکر که باختیم و عده ای نمی توانند از برد تیم سوء استفاده کنند برای سرپوش گذاشتن به ناتوانی ها و ناکارآمدی های خود و دادن پیامهای مسخره آن چنانی
  • پرویز IR ۱۰:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۶
    میلاد عبادی پور در حد تیم ملی نیست مخصوصا وقتی سرویس میزنه
  • پرسپولیس آث میلان ایتالیا IR ۱۰:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۶
    این تیم اگر یک مربی باسواد با دانش و باتجربه خیلی خوب خارجی داشت قطعا نتایج بهتری می گرفت ...این هم مربی ایرانی ....
  • sobhanali dezgeraghi NL ۱۴:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۶
    بهروز عطایی لیاقت نیمکت تیم ملی را ندارد. میلاد عبادی پور ستاره درخشان تیم برزیل بود. همانطور که قبلنا ستاره بی چون و چرای تیم های دیگه بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی