نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟
پیشنهاد عجیب و غریب فدراسیون به سرمربی تیم ملی/ اسکوچیچ عصبی با پوزخند جواب داد!
زمان مطالعه: ۵ دقیقه

در اقدامی عجیب مدیران فدراسیون فوتبال به اسکوچیچ پیشنهاد سرمربیگری تیم ملی امید را دادند.

با برگزاری انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال و بازگشت مهدی تاج به صندلی ریاست حالا همه منتظر تعیین وضعیت نیمکت تیم ملی هستند. مهدی تاج در یکی از مصاحبه‌های تلویزیونی اخیرش گفت که در صورت انتخاب، کارلوس کی‌روش را برمی‌گرداند و مربی پرتغالی هم با انتشار ویدیویی از رختکن تیم ملی برای بازگشت چراغ سبز نشان داد.

البته تاج بعد از انتخاب به عنوان رئیس جدید در این باره صحبتی نکرد. محمدرضا ساکت، عضو جدید هیأت رئیسه فدراسیون و چهره نزدیک به تاج هم گفت: «اجازه بدهید این مسائل در زمان خودش بررسی شود. هیچ اطلاعی از سابقه این ماجرا ندارم.» تنها مهدی محمدنبی، نایب رئیس اول تاج که رابطه نزدیکی با مربی پرتغالی دارد، توضیحات بیشتری داد: در مورد کی‌روش پیشنهادات در هیأت رئیسه فدراسیون بررسی می‌شوند. هرچه از برگزاری  انتخابات گذشت، شایعه بازگشت کی‌روش به تیم ملی هم جدی تر شد و آخرین خبرها حکایت از توافق قطعی تاج با سرمربی پرتغالی برای نشستن روی نیمکت تیم ملی دارد. صبح سه شنبه جلسه هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال برگزار شد و برخلاف صحبت‌های سخنگوی فدراسیون فوتبال، موضوع اصلی این جلسه بحث بازگشت کیروش بود.

۲ ساعت راجب کی‌روش بحث شد

برخلاف اعلام احسان اصولی سخنگوی فدراسیون فوتبال مبنی بر اینکه اسکوچیچ به کارش ادامه خواهد داد و صحبتی در خصوص بازگشت کی‌روش نشده، موضوع اصلی جلسه صبح سه شنبه برکناری دراگان و بازگشت کی‌روش بود و چیزی حدود ۲ ساعت از زمان جلسه به این موضوع اختصاص داشت.

به جز دو نفر بقیه موافق کی‌روش بودند

نکته جالب اینجا بود که تقریبا همه اعضای هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال موافق برکناری اسکوچیچ بودند و دوست داشتند این اتفاق رخ دهد. تنها میرشاد ماجدی که از قبل موضع قطعی خود را اعلام کرده بود و یک عضو دیگر، تمامی اعضا راضی به برکناری اسکوچیچ شدند و مشکلی هم با بازگشت کی‌روش ندارند.

تاج به اعضای هیئت رئیسه: با اسکوچیچ در جام جهانی موفق نمی‌شویم

تاج که از مدت‌ها قبل وعده داده بود در صورت انتخاب به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال، کی‌روش را برمی‌گرداند، خطاب به اعضای هیئت رئیسه فدراسیون گفت: به نظرم اسکوچیچ توانایی مدیریت تیم ملی را در جام جهانی نخواهد داشت و با او به جایی نخواهیم رسید. تاج در ادامه هم گفت : این جام جهانی با دوره‌های قبل متفاوت است و با تیم‌هایی همگروه هستیم که برای کشور تقابل با آن‌ها بسیار مهم خواهد بود و دیدار مقابل انگلیس و آمریکا یک بازی معمولی نیست و کاملا با سایر دیدارها متفاوت خواهد بود. همین صحبت‌های تاج در راضی کردن اعضای هیئت رئیسه بی تاثیر نبوده و در نهایت هم با اکثریت آرا رای به برکناری اسکوچیچ داده شد.

چرا برکناری اسکوچیچ رسما اعلام نشد؟

اسکوچیچ به پایان راه خود با تیم ملی ایران رسیده و شانسی برای حضور در جام جهانی نخواهد داشت. اما چرا خبر برکناری اسکوچیچ رسما اعلام نشد؟

مهدی تاج از طریق نبی که ارتباط بسیار خوبی با کی‌روش دارد، صبح سه شنبه برای چندمین بار با کارلوس صحبت کرد و کی‌روش هم اعلام کرد تا شب جواب نهایی را خواهد داد. هرچند از قبل کی‌روش موافقت اولیه خود را با هدایت تیم ملی اعلام کرده بود، سه شنبه پاسخ نهایی خود را اعلام کرد و گفت حاضر به پذیرش سرمربیگری تیم ملی در جام جهانی است. با این حال مذاکرات بر سر جزئیاتی مثل مدت و مبلغ قرارداد، چگونگی آماده سازی تیم ملی و برنامه ریزی‌های لازم و همچنین دستیارانی که قرار است با کی‌روش به ایران بیایند ادامه دارد. در واقع همه این مسائل باعث شد که خبر سرمربیگری کی‌روش به صورت رسمی اعلام نشود ولی به احتمال زیاد به زودی این اتفاق رخ خواهد داد.

قرارداد کی‌روش تا پایان جام جهانی است؟

شنیده‌ها حاکی از آن است که طبق توافقات انجام شده بین تاج و کی‌روش ،قرارداد کارلوس تا پایان جام جهانی خواهد بود و در صورت رضایت طرفین این قرارداد تمدید خواهد شد.

استارت در اردوی اتریش

بعد از اعلام رسمی خبر سرمربیگری کارلوس کیروش این مربی کارهای اولیه مربوط به لیست دعوت شده‌ها و برنامه ریزی‌های لازم را انجام خواهد داد ولی استارت کار کی‌روش در اردوی اتریش خواهد بود. تیم ملی قرار است برای برگزاری اردویی چند روزه و برگزاری ۲ بازی دوستانه با اروگوئه و سنگال ۲۷ شهریور راهی اتریش شود.

پیشنهاد عجیب و غریب فدراسیون به اسکوچیچ: سرمربی تیم ملی امید شو !

عجیب ترین بخش ماجرا اما به پیشنهاد جدید فدراسیون به دراگان اسکوچیچ بود. در همان جلسه هیئت رئیسه از طرف یکی از اعضا با اسکوچیچ تماس گرفته می‌شود و ضمن اعلام برکناری او، به اسکوچیچ پیشنهاد سرمربیگری تیم ملی امید را می‌دهند که در نوع خود بسیار عجیب و البته پیشنهادی تحقیر آمیز بود. دراگان هم که بسیار عصبانی به نظر می‌رسید، با پوزخند جواب عضو هیئت رئیسه را داد و با رد این پیشنهاد اعلام کرد که بهتر است به فکر فرد دیگری باشند. این درحالیست که تیم ملی امید سرمربی دارد و با این کار این احتمال جدایی مهدوی کیا هم قوت خواهد گرفت.

تاج: همه غرامت اسکوچیچ را می‌دهم

تاج و دوستانش در فدراسیون می‌خواهند با مذاکره و با پرداخت مبلغی اسکوچیچ را راضی به فسخ توافقی قراردادش کنند تا شکایتی دیگر فدراسیون و فوتبال ایران را تهدید نکند. با این حال تاج مدعی شد در صورتیکه اسکوچیچ و همکارانش راضی به توافق دوجانبه نشوند، کلیه ضرر و زیان آن‌ها را از طریق اسپانسر پرداخت خواهد کرد و این اطمینان را به اعضای هیئت رئیسه داد تا مشکل حقوقی دیگری برای فوتبال ایران به وجود نیاید.

شایعه؛ نکونام در تیم ملی، اسکوچیچ در فولاد!

بعد از قطعی شدن حضور کیروش و جدایی اسکوچیچ، یکی از رسانه‌ها از حضور جواد نکونام به عنوان دستیار کی‌روش در جام جهانی خبر داد. اتفاقی که با توجه به ارتباط خوب نکونام با کی‌روش و سابقه همکاری این دو بعید نیست محقق شود. این وسط رضایت باشگاه فولاد هم شرط است که مشخص نیست مدیران این باشگاه چه تصمیمی‌خواهند گرفت. همچنین از سه شنبه شب این شایعه در فضای مجازی دست به دست می‌چرخید که در صورت حضور نکونام در تیم ملی، اسکوچیچ ممکن است به عنوان سرمربی فولاد انتخاب شود و یا حتی نکونام به صورت همزمان در تیم ملی و فولاد کار کند. البته همه این اتفاقات در حد گمانه زنی است ولی طی روزهای آینده همه چیز در این رابطه مشخص خواهد شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۸۰
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱۳
  • جواد IR ۰۹:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۶
    یک پول توپ دیگر به جیب آقای تاج
    • ح ح IR ۰۱:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۹
      حیف آقا برای این بی لیاقت
    • بیطرف IR ۰۲:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۱
      تمام کسانیکه از فوتبال ایران به فیفا شکایت کردن و پول مفت گرفتن کارشون نامردی و رندی بود. ولی اگه اسکوچیچ شکایت بکنه کاملا حق داره و هرچی بگیره نوش جونش
    • گلادیاتور IR ۰۸:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۲
      به همه دنیا بگویید تنها ملتی که ارزوی باخت تیم ملی خودش رو داره ملت ایرانه.چون فوتبال ماالوده سیاست شده
  • ستاره سرخ IR ۱۰:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۶
    حقیر های رنگ زده از وقتی نامربی دوپینگی فراریشون توی یه کنفرانس بازی برای سرمربی تیم تعیین تکلیف کرد که بازیکن دوزاری تیمشو باید !!!! ببره تیم ملی برای تیم ملی شمشیر رو از رو بستن ، همینقدر حقیر و وطنفروش . البته بار ولشون نبود بارها در بازیهای ملی با پرچم بیگانه رفتن استادیوم و برخلاف واقعیت و مصالح ملی به عربها و خارجیها سیگنال دادن .
  • میلاد IR ۱۰:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۶
    همش برمیگرده به بازی ایران و امریکا که نتیجه ش برای عده ای هنوز رنگ سیاسی داره . وقتی تاج علیرغم اونهمه تخلف و پرونده تایید و رییس میشه یعنی نهاد هایی بالاتر از مجلس و وزارت ورزش پیگیر ماجرا هستن
    • بزرگمهر IR ۰۱:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۹
      دقيقأ، فقط نمیدونن که نتیجه کار اسفناک تر از آنچه فکر می‌کردند خواهد شد. شاید با اسکوچیچ بجایی می‌رسیدیم و با 4 امتیاز بالا میرفتیم، اما با کیروش قطعأ با یک امتیاز جام را تمام می کنیم.
  • ناشناس IR ۱۰:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۶
    نامردی بزرگ که در تاریخ ثبت خواهد شد آقای تاج قبلن ها فکر می کردیم عده ای برات پرونده سازی می کنن اما روی تمام نامردهای روزگار رو سفید کردی آقای اسکوچیچ نام نیکت بر قلبها خواهد ماند سرمربی با نتیجه ی عالی باشخصیت ، البته کاشکی مثل سرمربی های قبلی با دق مرگ کردن مردم به جام جهانی صعود می کردی اونوقت عزیز می شدی مثل کی روش
    • فرزاد IR ۰۴:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
      شرم برتاج و این دارو دسته مافیایی که معلوم نیست به کجا وصل هستند آقای اژه ای ریاست محترم قوه قضاییه الان وقت حضور یک فرد انقلابی مثل شما هست که فرق حق و باطل رو روشن کنه
  • فقط تیم ملی IR ۱۰:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۶
    1-تصمیم به حذف اسکوچیچ و حضور کیروش در جاهای بالاتر و مهمتری گرفته شده و مهره سوخته ای به نام تاج مجری آن است2- «تاج این اطمینان را به اعضای هیئت رئیسه داد تا مشکل حقوقی دیگری برای فوتبال ایران به وجود نیاید.»جز خنده تلخ به این اطمینان تاج چه می شود کرد؟این جمله اش همه را به یاد ابر فاجعه ویلموتس می اندازد3-آیا در همه عالم هیچ سرمربی موفقی حاضر است به تیم امید همان تیم برود؟4-«تاج به اعضای هیئت رئیسه: با اسکوچیچ در جام جهانی موفق نمی‌شویم»آیا با کیروش قطعا موفق می شویم؟و با اسکوچیچ نتایج بدتری می گرفتیم؟درست تر این بود تاج می گفت:«با کیروش احتمالا تیم نتایج بهتری می گیرد.»بنابراین اسکوچیچ فقط بخاطر احتمالات برکنار شده و کیروش هم بخاطر احتمالات به ایران می آید5-بنظر من بیشترین نقش در القای این امر به جامعه و حتی مدیران ارشد را باند معلوم و مشخص بازیکنان تیم ملی بازی کردند و برخی سواستفاده گران در رسانه ها و مثلا کارشناسان نیز از آن بیشترین بهره را بردند و در آتش افروخته شده دمیدند6-تبریک به طارمی جهانبخش حاج صفی جلالی قاسمپور مظلومی دایی اقبالی فردوسی پور ابراهیمی فنونی زاده حیدری...
  • Amir IR ۱۰:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۶
    اسکوچیچ انگیزه اش را بعد از حذف شدنش از جام جهانی از دست داده، نکونام بهتر است تیم فولاد را در ACL رهبری کند، البته اگر مانند کریم باقری در دوره اسکوچیچ شود و در جام جهانی دستیار کیروش باشد و برنامه های نماینده ی ایران در ACL خراب نشود، مناسب است.
  • حمید IR ۱۱:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۶
    اتوبوس رو پارک کنید دم دروازه کیروش میخواد سوارتون بشه یعنی متاسفم برای ملتی که یه ذره عذت نفس نمیخواد داشته باشه که با آوردن تاج کامل روشن شد. عمان و عراق و سوریه و لبنان و تمام تیم‌های درجه ۲،۳،۴،... دارن جشن عروسی میگیرن که کی‌روش داره میاد ایران و خودشون دوماد میشن
    • ناشناس IR ۰۲:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۲
      اتوبوس گفتی یاد کنعان زادگان افتاده،😂😂😂😂
  • حسن IR ۱۱:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۶
    حالا کی تضمین میکنه کی‌روش موفق خواهد شد آقای تاج می‌فرمایند بازی با آمریکا وانگلیس سخت است من از حالا میگم ایران همه بازی‌ها در مرحله اول با شکست سنگین تمام خواهد شد
    • خخخخخ IR ۱۱:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۹
      همه لنگی ها دیگه از الان به بعد آرزوی باخت ایران رو میکنن.
    • ابراهیم IR ۱۴:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۹
      با سه شکست سنگین و تلخ و سر افکندی ملی مواجه خواهیم شد ، خداوند انتقام اسکوچیچ مظلوم را از تاج ظالم خواهد گرفت ، عزیزان اینجا اصلا منافع ملی مطرح نیست گرچه خیلی ها میگن سینه چاک‌منافع ملی هستن ، غیر قابل توجیه و غیر قابل باور است ، این آقای کی روش گفته من‌در مورد نتایج هیچ تضمینی نرمیدم، کی روش و تاج و هم پالگی هایشان تیر آخر خودشان را از ترکش رها کردند و ته جیب فدراسیون خالی میشه فقط و فقط انگیزه پولهای فدراسیون بی پناه است .
  • هوادارفوتبال IR ۱۱:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۶
    آقای تاج شماغرامت اسکوچیچ رامیدهی ؟؟؟؟؟!!!همان طوری که غرامت ویلتموس رادادی !!!!غرامت دادن شمایک سکته ی سوری دیگر وکناررفتن موقت فقط ازپشت میزاست خجالت بکش ازمردم ایران خجالت بکش ازقشرزحمت کش کارگر خجالت بکش ازهواداری که پدرش زیرآفتاب سوزان وگرما وسرما برای ماهی ۴یا۵میلیون تومن زحمت میکشدوفرزندش راباآن پول میفرستد به عشق فوتبال پاک به ورزشگاه خجالت بکش آقای تاج چندسال دیگر فکرمیکنی ازعمرت باقیست آیابرای خجالت نکشیدن درقیامت جایی برای جبران درباقی مانده ی عمرت گذاشته ای ؟؟؟؟؟
  • حمید IR ۱۱:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۶
    اوج حقارت و ترس از اینجا معلوم میشه که هنوز بازی شروع نشده از ترس گل زیاد خوردن میخوایم اتوبوس پارک کنیم و بعدش برای باخت با گل کم خوردن ملت رو بریزیم تو خیابون و جشن باخت بگیریم. تفاوت ما با دنیا تو همین چیزا هست، مثه والیبال ما و ژاپن در مواجه با قدرت‌های اول جهان
    • سیف الله رشیدی IN ۱۷:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۸
      اسکوچیچ هم خدایی دارد با این کار معلوم شد همه چیز در این کشور دروغین است چرا که اسکوچیچ مظلوم بود انشالله خداوند انتقام او را از همه کسانی برای آدم خوبی مثل او نقشه کشیدند خواهد گرفت من آدم فوتبالی نیستم ولی معلوم شد حقه بازی و پدر سوختگی دست پیش دارد اختلاسگران دروغ گویان شیاطین مفسدین و جاسوسان و وطن فروشان و خیانت کاران تقاس پس خواهند داد
  • بارکارول IR ۱۱:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۶
    مشتاقانه بازی ایران با آمریکا و انگلیس رو میبینم و امیداورم مقابل هر دو تیم شکست بخوره تا کاسه رسوایی که فکر می کنن توی زمین فوتبال قراره عقده گشایی سیاسی کنن از رو بوم بیفته. به امید شکست تیم ملی ایران مقابل انگلیس و آمریکا.
  • ایرانی IR ۱۱:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۶
    تاج دیگه غرامت دادن براش یه رویه عادی شده. چون کسی نیست بابت حیف و میل بیت المال ازش بازخواست کنه!!!!!!
  • اسد IR ۱۴:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۶
    بدترین کار ممکن اینه که یه نفر ادم صادق و با مرام را بدون دلیل موجه برکنار کنی کیروش در ۸طال گذشته چه گلی بر سر تیم ملی گذاشه که دوباره سرمربی بشه تاج وطن فروشی بیش نیس
  • علی اندی IR ۱۴:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۶
    الان پیشنهاد تیم ملی امید کجاش عجیب و غریبه!؟جایگاه اسکوچیچ فقط در حد لیگ 2 ایران!اقایانی که با امدن کیروش مخالفندهمش یه مشت پرسپولیسی هستند!؟واقعا با این کادر فنی و بازیکنان سفارشی میخاستیم بریم جام جهانی!؟ما بازیکنانو مربیان درجه یک داریم تو لیگ که بالج بازی وحساسیت به رنگ و باشگاه دعوت نشدندبه تیم ملی!؟به قول اقای ساکت ما با 80 درصد تیم ملی پرسپولیس بازی داشتیم که معنی زیادی داره!؟کار اقای تاج خیلی درسته👌تو مملکت ما همه دارند میلیاردی می خورند چرا کسی اعتراض نمی کند!؟همین پرسپولیس 90 میلیارد پولبدبخت مردم کارگرو ریخته تو حلقوم یه بازیکن درجه چندم چرا کسی اعتراض نکرد!؟اقای تاج سهم خودشو از انقلاب گرفته شما هم اگه عرضه دارید برید بگیرید!؟متاسفم برای کل پرسپولیسیها اینقدر این مسعله روبزرگ کردند!؟واقعا اسکوچیچ در حد تیم ملی ما نیست و این باعث سرافکنی تیم ملی ایران بود!؟کسی که از کیروش انتقاد میکن یا ازفوتبال چیزی نمیدونه یا اینکه حسودی می کنند،یا اینکه چون بازیکنای که تو تیم ملی هستند بیشترشون خط می خورند!؟واقعا اسکوچیچ وکادرفنیش تیم ملی رو کرده بودند خونه خاله!متاسفم🤔
    • ایران IR ۲۰:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۷
      فقط تو از فوتبال سررشته داری دیگران هیچی نمیدونن
    • هومن IR ۲۳:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۹
      بگو جیره‌خور تاج و فدراسیون فاسدی دیگه. اینهمه صغری کبری چیدن نداره. تابلو.
  • اسفندیاررازقانی IR ۱۸:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۶
    سلام نامردی تاکجاکی بودتیم غرق شده روکشیدبیرون تاج کجابود کی روش کجابود زنده باددایی
  • علی IR ۱۸:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۶
    شما که گفتید با اسکوچیچ توب جام جهانی موفق نمی شویم اون زمانی که کی روش سرمربی بود موفق شدیم به نظرتون کی روش نتونست تیم های بزرگ آفریقایی به جام جهانی ببره خداوند به شما ها عقل به دهد
  • محمد IR ۰۷:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۷
    اصلا کاری ندادم کیروش خوب یا بد، ولی کارما همینه، با دلالی سر مربی تیم ملی شد و یاد بهش دادن بگو فرودگاه بودمو بقیه ماجرا. ولی چه شاخی شده تیم امیدم دیگه قبول نمیکنه، یادش رفته خونه به خونه بوده
  • علی IR ۱۴:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۷
    هم وطنهای عزیزم سلام ۷۰درصد طبق نظر سنجی آمدن مهره سوخته به تیم ملی جز هزینه هنگفت هیچ دستاوردی نداره لطفا نظر خود را جلوی درب فدراسیون بگید شاید تو کله دلالها بره
  • خوشبخت IR ۱۴:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۷
    اولا با فرافکنی بازی با آمریکا و...رابهانه کردید تا پول به جیب بزنید برد یا باخت درورزش فاجعه نیست ،حیف ومیل بیت المال فاجعه است انتخاب تاج تسلیت داردبه انداره نابودی یک کارخانه به منافع ملی ضرر وارد کرده
  • ناشناس IR ۱۸:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۷
    آقای تاج مفسد و اختلاسگر بزرگ آبروی ایران و با این کار برو.فقط برا اینکه جا پاش و محکم کنه و بشه رئیس فدراسیون در کمال نامردی و نمک نشناسی حرکتی زد که فقط از افرا مختلس و منفعت طلب و فاسد بر میاد...اسگوچیچ در بدترین شرایط تیم ملی و نجات داد اینه تشکر از لطفش؟!البته همه که مثل تاج نیستن که !!
  • مربی زندگیه خودم IR ۲۰:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۷
    اقایون براشمانان میشه یاپول کی روش یاهرکی ول کنین بچسبین به زندگی خودتون من عاشق تیپ وجسارت کی روشم دیگه هیچی
  • حسن CA ۲۰:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۷
    می ترسیم اخرش اسکوچ را برای ما بت کنند بیچاره اسکوچیچ مظلوم اسکوچیچ و بی گناه اسکوچیچ و معصوم اسکوچیچ بابا جمع کنید بساطتان را لنگیهای بی تعصب یرالما تای تای پرسپولیس بای بای
  • Rajabi IR ۲۱:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۷
    دوستان عزیز خبر رسید که میخواد اسکوچیچ مربی تیم پرسپولیس بشه حقیقت داره
  • حامدآ IR ۲۱:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۷
    آقای تاج شما با احساس میلیونها طرفدار بازی کردی.مطمئن باش خدا اون بالاست.من به جای اسکوچیچ باشم میرم پشت سرم هم نگاه نمیکنم.دیگر اینکه تاح میگه هما غرامتو میدیم از کجا ...
  • مجید IR ۲۲:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۷
    آبروریزی قرن در قطر برای تیم ملی رقم خواهد خورد
  • فرهاد IR ۲۳:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۷
    اسکو تیم ملی رو با سایستگی برد به جام جهانی. کی ردش و تاج هم با شایستگی آبروی فوتبال ایرات را می برند. دو هیچ غلطی نکرد کی ردش. از یه سوراخ آدم چند بار باید گزیده شه. ای وای ای وای.
  • فرهاد IR ۲۳:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۷
    اسکو تیم ملی رو با سایستگی برد به جام جهانی. کی ردش و تاج هم با شایستگی آبروی فوتبال ایرات را می برند. دو هیچ غلطی نکرد کی ردش. از یه سوراخ آدم چند بار باید گزیده شه. ای وای ای وای.
  • فرهاد IR ۲۳:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۷
    اسکو تیم ملی رو با سایستگی برد به جام جهانی. کی ردش و تاج هم با شایستگی آبروی فوتبال ایرات را می برند. دو هیچ غلطی نکرد کی ردش. از یه سوراخ آدم چند بار باید گزیده شه. ای وای ای وای.
  • حمید IR ۰۰:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۸
    بایدم رد بکنه پیشنهاد سرمربی گری تیم المپیک رو! پیش خودش میگه شاید با این تیم به المپیک صعود کردم، بازم این نمک نشناسها با یه بهونه ی دیگه از کار برکنارم کنن و یه مفت خور جدید بذارن بالا سر تیم؟!
  • دلال رابایدنابودکرد.... IR ۰۰:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۸
    ماروتواین شرایط سخت باچهارتابچه مدرسه ای ک جورکردن پول لباس و کیف و کفش و قلم ودفترشون برامون شده کوه احدبخاطرپول آب وبرق هم گرفتن چسبوندنمون گوشه دیوار ک یابده یا قطع میکنیم اونوقت آقاتاج بیخیال عالم تازه غرامت اسکوچیچ روهم میده همونطوری ک پول ویلموتسوداد قرارنیست ازبین المال داده بشه همونطوری ک قراره پول آقاکارلوس روخودخودش جور کنه و راضی نیست هزاری ازپول بیت المال باشه.بخداگاهی وقتهاایقدب آدم فشارمیادک هیچ فکری جزفکرای بدب ذهنت نمیاد
  • مجب IR ۰۱:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۸
    ایرانی به مهمان نوازی شهره است متاسفانه مهمان با صفا و متواضع آقای اسکوچیچ من شرمنده شما شدم جانبازجنگ
  • مهدی IR ۰۲:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۸
    اقای تاج باختهای سنگین ۹ برصفر درانتظارت است . تو بهترین را حذف می کنی و با بدترین قرارداد می بندی ، دانش فوتبال کی روش تمام شده بدین جهت کلمبیا و مصر اورا اخراج کردند. پس تو یه اخراجی سرکارمی گذاری که قاره آمریکا و افریقا انداختنش بیرون
  • M IR ۰۷:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۸
    یه طوری تاج گفته با اسکو موفق نمیشیم.انگار دفعات قبل تا پا فینال رفتیم.
  • D IR ۱۰:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۸
    سالهاست اخلاق از سیستم فوتبال ایران رفته است و جایگاهی ندارد
  • رضا IR ۱۱:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۸
    در کل با اومدن تاج مخالفم اما شما بازی های تیم ملی رو در جام های قبلی جلوی آرژانتین و پرتقال تو ذهنتون مرور کنید
  • ناشناس US ۱۳:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۸
    بابا به یک مربی خارجی ماهیانه ۵۰ هزار یورو میخاید بدید از کجا اینطوری ولخرجی میکنید یک کارمند ارشد نظام هم اینقدر نمی گیره . مگر مربی فعلی چه ضرری داشت ؟ مگر بعد از اینهمه سال ما مربی کار آمد داخلی نداریم ؟ به خدا اگر بجای شماها یک فرد خرجی بیارن بهتر خواهد بود تا مربی حالا خود دانید
  • محمد IR ۱۳:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۸
    ما ایرانیان مرام و مردانگی داریم ، تاج همه این خصلت‌های خوب را له کرد، چطور با حیثیت یک مربی نجیب وخوب بازی کرد ، انشاا... اینکار را باخود بی مصرفش بکنند ، این نهادهای نظارتی مرده اند که یک دزد در روز روشن داره مانور میده و مال و آبروی ایرانی را بر باد میده،
  • رضا IR ۱۳:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۸
    از مسئولین فوتبال کشور ما نمک خور و نمکدان شکن تر و بی معرفت تر خودشان هستند که اسکوچیج را که اینهمه زحمت کشیده و با انگیزه توانست تیم را به جام جهانی ببرد را به یکباره و بدون دلیل و صرفا بر اساس خواست باطل یک مشت آدم مفت خور مسئله دار کنار بگذاریم و دقیقه نود سراغ کی‌روش برویم، خاک بر سر این فدراسیون و همه آدمهای آن که این همه فاسدند. کی‌روش مربی خوبی است ولی در این روزهای پایانی هیچ کاری برای ما نمی‌تواند انجام بدهد و هر کاری که لازم باشد را اسکوچیج تا حالا کرده است البته اگر کی‌روش اعمال سلیقه کند شاید وضع از این هم بدتر شود.
  • احمد_ر IR ۱۴:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۸
    ایکاش فوتبال با تمامی فسادش چند سالی تعطیل میشد تا مجموعه‌ای سالم وبدور از حاشیه‌های اعصاب خورد کن از دلش بیرون می آمد .
  • میرزا IR ۱۶:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۸
    وقتی روزنامه کیهان از تاج حمایت کند دیگه خودتون تا ته قضیه رو بخونید ،اینا فقط میخان برابر آمریکا کم نیارن لااقل صفر صفر بشه
  • علی IR ۱۷:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۸
    آن هایی که از اسکوگیج تعریف میکنن این مربی جلو چهارتا تیم درجه ۳ اسیا نتیجه گرفت اونم با این همه مهره ای ک تیم ملیمون داره، دیدین که تیم درجه یک اسیا بود چطور لولمون کرد شماها منطق ندارین انگار فقط چشاتونو میبندین دهنتونو وا میکنید اکصرتون هم پرسپولیسی هستین چون بازیکناتونو با سفارش میبردن تیم ملی الان دیگه از این خبرا نیست ناراحتین
  • علی IR ۱۷:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۸
    نیمکت تیم ملی مگه قهوه خونست که میشینید شرو ور میگید که آی به اسکوچیچ بی معرفتی کردن و آی نمک نشناسی کردن مگه تیم ملی جای مرام معرفته طرف باید کار بلد باشه کارشو کنه مردم راضی باشن بردن چهارتا تیم عربی بدرد نخور مگه هنره؟ جلو کره چرا حرفی برای گفتن نداشت پس، زمان کیروش کره انقدر توو کف بردن ایران بود ک توو بازی دوستانش با ایران استادیومش تا خرخره پر بود
    • علی IR ۱۱:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
      هر ساله همین چند تیم بدرد نخور بقول شما بودند که یا نمی‌توانستیم جام‌جهانی بریم یا با اما و اگر می‌رفتیم ولی امسال با اقتدار در حالی که محکوم به برد بودیم با توجه به عملکرد بد ویلموس با اقتدار صعود کردیم
  • امیدخان IR ۲۱:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۸
    چرا در کشور ما که فریاد انسان دوستی و عدالت خواهی مان گوش دنیا را کر کرده ، این همه تفاوت بین انسانها وجود دارد به گونه ای که از زمان خلقت آدم تا الآن این تفاوت را نمی توان یافت چرا یکی مثل تاج باید هر مبلغی که دوست دارد از بیت المال بردارد و هر کاری دلش می‌خواهد بکند و یکی مثل من برای روزی ۱۵۰هزارتومان تا سرحد مرگ بجنگم؟!باور کنید هم مدرک تحصیلی و هم سواد من از ایشان بهتر است مطمئنم ۸۰درصد مردم شرایطی مثل من و حتی بدتر از من را دارند
  • امیدخان IR ۲۱:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۸
    تفاوت کی روش و اسکوچیچ در این است که اگر اسکوچیچ بازی‌ها را ۴بر صفر می باخت اما کی‌روش ۳بر صفر می بازه ،پس فکر جناب تاج هم خیلی کار کرده چون ایشان معتقدند باختن انواعی داره و باخت با کی‌روش بهتر از باخت با سکوچیچ است خخخخخخ
  • حسن IR ۲۳:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۸
    اقایان ما همه مسلمانیم،،نباید مزدزحمات‌ اسکوچیچ را این طوری میدادند،،حالا درتمام دنیا می گویند ایرانی ها سنگ دل وبی چشم‌ورو هستند،،،اقای تاج تیم ملی که بازیکن‌ بخواد مربی تعیین کند بایدرید به این تیم و فدراسیون،خاک برسرتان ،ابرویمان توی قطر میرود با سه باخت سنگین انشااله،،،یاعلی،،،
  • زرتشت IR ۰۱:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۹
    اسکو اینقد ضعیفه که حتی نتونست نظم تیم ملی را حفظ کنه وبازیکنانش دودسته شدن چطور با یه مربی دست سوم میخواهیم جام جهانی بازی کنیم اتفاقا باید به تصمیم تاج احترام گذاست جون در غیراینصورت تو جام جهانی با اسکو میخره خاص وعام میشدیم
  • سعید IR ۰۲:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۹
    اشتباه محض وناامیدی بود اوبهردلیلی بازحمت تیم رابه جام جهانی بردگی روش طی دوجام قبلی نشان داد چیزی دربازی بزرگان برای ارائه ندارد تاج وباندش بااینکارنشان داد قانون ومردانگی رابه سخره گرفته وافرادگله گنده ای پشت وی قراردارد البته درآینده تاوان خواهد داد
    • محمد IR ۰۲:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۲
      اگر ضعیف هس چرا بعد ویلتموس تیم رو تا اینجا آورد ؟ جیره خوار تاج بی وجدان
  • ایران زمین IR ۱۰:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۹
    آهه اسکوچیچ گریبان تیم ملی رو خواهد گرفت😔
  • علی FR ۱۱:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۹
    پیش بینی من: بدلیل نامردی که فدراسیون در حق اسکویچ مربی بی حاشیه و موفق تیم ملی کرد هر سه بازی دوره مقدماتی قطر را مفتضحانه شکست خواهیم خورد تا آبرویی برای فوتبال ایم کشور و مسئولین فاسدی چون تاج نماند. خدا خدای اسکویچ هم هست.
  • رضا عباسی IR ۱۳:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۹
    ریس نگو بگو دزد بزرگ فوتبال
  • محمدضیایی IR ۱۹:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۹
    آقای تاج نامردهابه بهشت نمی روند
  • تیمور IR ۲۰:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۹
    آقای کی روش ۸سال چکار کرد؟کسی که تیم درحال حذف از مرحله مقدماتی رابالا کشید اسکوچیچ بود خواهشا با داغ کردن پرسپولیسی یا استقلالی بود صورت مسله را عوض نکنید با کی روش هم هیچ نتیجه ی نمی گیریم یا توی دنیای فوتبال غیر از کی روش دیگه مربی نبود تاج وداره دستش فقط هدفشون پول خوردن است
    • محمد IR ۲۲:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۹
      ایران در همه جا تحریم هستیم چرا در فوتبال تحریم نیستیم
  • ملت IR ۲۱:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۹
    چرا پولهای سوخته فدراسیون رو کسی از حلقوم تاج بیرون نکشید تا دوباره هوس این کارها بفکر ش نرسد؟؟؟؟!!دوباره یک بدهی دیگه ببار خواهد آورد.
  • بینام IR ۲۳:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۹
    کارنداره آقای تاج خواهش میکنم حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی روپانزده میلیون بده چون پول ماروبه ویلموتس داده بودی
  • محمد FI ۰۱:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
    نیکو کمک مربی نمیشه نیکو خندید گفت کمک مربی
  • امید IR ۰۲:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
    تاج با کیروش ۵۰ هزارتا بسته مطمئنم که تو تقسیم پول با هم شریکند بعد ها صداش در میاد که با این قرار دا چقدر گیرشون امده تو این زمونه تو ایران ادم پاکی نمی تونه مدیر باشه مدیر فاسد همیشه سر کار فو تبال بهانه بیخود یحث فوتبالی نکنید همش سر پول
  • امید IR ۰۲:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
    تاج با کیروش ۵۰ هزارتا بسته مطمئنم که تو تقسیم پول با هم شریکند بعد ها صداش در میاد که با این قرار دا چقدر گیرشون امده تو این زمونه تو ایران ادم پاکی نمی تونه مدیر باشه مدیر فاسد همیشه سر کار فو تبال بهانه بیخود یحث فوتبالی نکنید همش سر پول
  • حمزه IR ۱۲:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
    جناب پرفسورتاج ، گیریم همه اظهارنظرت درست بودودرست عمل کرده باشی ، ولی یه نکته مهم روفراموش کردی واونهم اینکه اگه شانس باهات یارنباشه وتیم ملی توجام جهانی بازم دست خالی برگرده ، اونوقت انگشت اتهام ونفرت هشتادوپنج میلیون جمعیت ایرانی پشتته ، میگم خوش انصاف لااقل یه نمه به آقای اسکوچیچ لطف میکردی وبهش فرصت حصول نتیجه بازی دوستانه پیش رو با اروگوئه و سنگال رو میدادی و اونوقت اگه نتیجه ش خوب نبودعوضش میکردی، البته اینم بایدعرض کنم که تیم ماپتاسیل فنی خوبی داره وازطرفی کی روش هم کارش بدک نیست ومیشه بهش امیدبست، امااسکوچیچ تازه داشت خودنمائی میکردکه عجولانه کنارگذاشته شد
  • اسی IR ۲۰:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
    الان دیگه جای این حرفا نیس که بگیم اسکو بهتر بود و یا کیروش خوب نیس ... تموم شد ..بذارید کادر جدید کارشون رو کنن ...ما که قراره ببازیم سه بازی رو حالا چه بهتر که یکی اومده که همه ازش میترسن و مدیریت و نظم میاد و بازیکنا جرات زر زر کردن ندارن...همین بسه برا ما جهان سومی ها ...تمام..بذارید حمایت کنیم و چیزی غیر این نباشه.
  • میلاد IR ۰۷:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۱
    در مورد این خبر هم کیروش تو جام جهانی نتیجه نمیگیره بعد میاد از اسکوچیچ تا سجادی و هرکس به تیم ملی وصله رو مقصر میکنه کلی پول یامفت میگیره و میره
  • مهدی IR ۱۱:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۱
    ایول چقدر خوبه که تو مملکتمون این همه ادم دلسوز هست که از جیب شخصی بدون چشم داشت و برای اینکه هزینه ای تحمیل ملت نشه میان هزینه فدراسیون و مربی و تاج و تخت میکنن.
  • پتروس IR ۲۰:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۱
    با ۳باخت جانانه قطر ترک میکنیم اولی ۳_۰دومی ۲_۰سومی ۲_۱🤣🤣🤣🤣🤣🤣
  • محمد بارسایی US ۲۳:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۱
    من خودم هم اسکو رو میگم خوبه هم کی روش ولی آخه الان بعدشم میگین از کره باخت فدراسیون نزاشت که هواداران بیان ورزشگاه بع د کره دو تا به ما زد با هشتاد هزار هوادار همینکه 10تا نخوردیم خیلی است
  • محمد IR ۰۲:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۲
    خدا میدونه پشت این تصمیم تاج خائن چه خیانت دیگری هست.ولی همه باورهای با انصاف میدونند ک حق اسکوچیچ این نبود.تیم ملی دراوایل مقدماتی جام جهانی کجا ایستاده بود و بعد از اسکوچیچ والان کجاست؟؟؟؟ چرا تاج با جیب مردم چنین نامردیهایی میکند ؟ چه کسانی از این کثافت کاریهای تاج نامرد متفعت میبرند؟ واگذارتون به خدای مردم و اسکوچیچ با وجدان
  • محمدجمشیدی جانبازبازنشسته IR ۰۲:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۲
    یک مربی بی حاشیهچندسال ایران سرمربی تیمها بوده بدون حاشیه زمانی که هیچ کس سرمربی تیم ملی ایران نمیشد ابروش راگداشت وتیم را ساخت وبه جام جهانی زودهنگام برد ایادرست بودکیروش ۸سال خانه نشین بود با امدن تاج دزد خائن وطن فروش دست فیفا شروع بکه کار کرد که تیم ملی نتیجه نگیره
  • ملینا IR ۱۲:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۲
    اسکو برای فولاد خیلی بهتر از نکو است . نکو مربی متوسطی است. اسکو اگه بیاد فولاد عالی می شه. من امیدم به صعود تیم ملی ۵ درصد شده بود. طبیعت انتقام از شما می گیرد. اسکو مربی با رزو مه ای است . چون درجنوب ( نفت وفولاد) ودر شمال ( ملوان وخونه به خونه) بوده است. فوتبال ایران هم یعنی جنوب وشمال .‌‌‌..‌ از قدیم همین طور بوده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی