ناامیدی سرمربی آبی‌ها بعد شکستی دیگر/ این بار هم همان داستان همیشگی را داشتیم!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

توماس توخل سرمربی تیم چلسی که تیمش مقابل دیناموزاگرب در لیگ قهرمانان اروپا شکست خورد از «همان داستان همیشگی» ابراز تاسف کرد.

توماس توخل سرمربی تیم چلسی که تیمش مقابل دیناموزاگرب در لیگ قهرمانان اروپا شکست خورد از «همان داستان همیشگی» ابراز تاسف کرد.

روند بد آبی‌ها در لیگ برتر انگلیس به لیگ قهرمانان اروپا هم کشیده شد و آنها مقابل نماینده کرواسی مغلوب شدند. این نتیجه منجر به سومین شکست متوالی چلسی برای اولین بار تحت هدایت توخل شد. آبی‌ها آخرین بار تحت هدایت فرانک لمپارد در دسامبر ۲۰۲۰ متحمل چنین شکستهای متوالی شده بودند.

دیدار سه شنبه شب در کرواسی صدمین بازی توخل روی نیمکت چلسی بود. در ۵۰ بازی اول تیم او فقط ۲۴ بار گل خورد، در حالی که در ۵۰ بازی بعدی چلسی تحت هدایت او ۵۳ گل دریافت کرده است.

توخل بعد از بازی یک ارزیابی صادقانه ارائه کرد و ناکامی‌های تیمش را تایید و اعتراف کرد که آنها از توانایی‌های معمول خود فاصله دارند. او به در این باره گفت: «این یک عملکرد ضعیف از سوی ما است. ما همان داستان همیشه را داریم.  شروع خوبی داریم، فرصت‌هایمان را تبدیل به گل نمی‌کنیم، در ۱۵ تا ۲۰ دقیقه اول بازی متوجه نمی‌شویم که چه موقعیتهایی را از دستمی دهیم تا اینکه از روی یک ضد حمله گل دریافت می‌کنیم و از آنجا به بعد دچار دردسر می‌شویم.

توخل در پاسخ به این سوال که ناامیدی اصلی خود را مشخص کند، افزود: «خیلی چیزها برای تجزیه و تحلیل وجود دارد. من هم بخشی از آن هستم. واضح است که ما نیستیم در جایی که باید باشیم و جایی که می‌توانیم باشیم. این بر عهده من است، بر عهده ماست، ما باید راه حل‌هایی پیدا کنیم. در حال حاضر، همه چیز گم شده است.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • کیسه سوز IR ۱۰:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۶
    چرا هرچی آبیه سوراخه ؟؟؟؟؟؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی