هشدار سرمربی در مورد ستاره تیم/ آمارش باورنکردنی است اما نباید به او وابسته باشیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پپ گواردیولا سرمربی منچسترسیتی خوشحال از برد پرگل تیمش مقابل سویا به تمجید از ستاره‌های این تیم پرداخت.

پپ گواردیولا سرمربی منچسترسیتی بعد از برد ۴-۰ تیمش در زمین سویا گفت از شروع تیمش در نیمه اول این بازی کمی ناامید شد. او همچنین از آمار باورنکردنی ارلینگ هالند که در این بازی دو گل به ثمر رساند تمجید کرد.

ارلینگ هالند، مهاجم نروژی، شروع درخشان خود را با سیتی با دو گل دیگر ادامه داد، در حالی که فیل فودن، هافبک ملی پوش انگلیس، یک گل به ثمر رساند قبل از اینکه روبن دیاس، مدافع میانی، یک گل دیگر را برای آبی‌های شهر منچستر به ثمر برساند.

سیتی با این پیروزی در اسپانیا به صدر جدول گروه G صعود کرد و سرمربی کاتالان‌ این تیم راضی بود که شروعی پیروزمندانه در لیگ قهرمانان داشته اند.

سرمربی اسپانیایی پس از مسابقه گفت: «نیمه اول خوب نبودیم، می‌خواستیم خیلی سریع حمله کنیم. وقتی آنها بهتر بازی می‌کردند، گل دوم را با یک حرکت درخشان فیل به ثمر رساندیم. بعد از آن کارمان راحت‌تر بود. پاس‌های بیشتری دادیم. گاهی اوقات می‌خواهیم خیلی عجله کنیم زیرا ارلینگ آنجاست و توپها را به گل تبدیل می‌کند. وقتی بازیکنی جذاب مثل او را درخط حمله دارید، می‌خواهید مدام حمله کنید. اما باید صبورتر باشیم.»

گواردیولا با تمجید از کوین دبروینه هافبک تیمش گفت: «گل اول و کیفیت او در این حرکت عالی بود، او بازی خوبی انجام داد.»

پپ از نمایش هالند غافلگیر نشد و خاطر نشان کرد: «فکر می‌کنم آمار او در دوران حرفه‌ای‌اش، نه فقط اینجا، بلکه در تیم‌های قبلی نیز شبیه همین بوده است. او آماری باورنکردنی دارد، گل می‌زند و همینطور ادامه می‌دهد. امیدوارم او به گلزنی ادامه دهد اما تیم ما نباید بیش از حد به او وابسته باشد.»

بازی بعدی سیتی عصر شنبه در خانه با تاتنهام است. آنها تلاش می‌کنند صدر جدول را از آرسنال صدرنشین بگیرند و خودشان به رتبه اول برسند. در بازی بعدی سیتی در لیگ قهرمانان اروپا، آنها در ۲۳ شهریور میزبان باشگاه سابق هالند، یعنی دورتموند هستند. در دیگر بازی این گروه، دورتموند در آلمان با نتیجه ۳-۰ کپنهاگن را شکست داد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی