عکس| پرتاب بطری به سمت سرمربی پرتغالی استقلال؛ ستاره آبی‌ها شاکی شد/ درخواست کاپیتان برای پایان دادن شعارهای جنجالی
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کاپیتان استقلال در پایان مسابقه با پیکان وقتی شعار هواداران علیه ساپینتو را دید درخواست قطع این اتفاق را کرد.

بعد از به صدا در آمدن سوت پایان مسابقه استقلال و پیکان با تساوی بدون گل عده‌ای از هواداران ناراحت استقلال شعارهایی را علیه ریکاردو ساپینتو سرمربی پرتغالی این تیم سر دادند.

یکی دو نفر از هوادارانی که بابت از دست رفتن دو امتیاز بسیار ناراحت بودند بطری آب به زمین زمین و جایی که ساپینتو حضور داشت پرتاب کردند که این اقدامات با عکس‌العمل سیدحسین حسینی مواجه شد.

دروازه‌بان استقلال که کاپیتان این تیم محسوب می‌شود، با دیدن چنین صحنه هایی به کنار زمین آمد و از هواداران ناراحت خواست به اقدامات خود علیه ساپینتو و تیم پایان بدهند. با درخواست حسینی شعار علیه ساپینتو و پرتاب اشیا به زمین نیز متوقف شد.

این حرکت حسینی با واکنش ساپینتو مواجه شد. او به سمت دروازه بان شماره یک تیم خود رفت و از او بابت رفتار حرفه‌ای‌اش تشکر کرد و با کشیدن دست به سر او نشان داد که به این دروازه‌بان اعتماد کامل دارد.

عکس| پرتاب بطری به سمت سرمربی پرتغالی استقلال؛ ستاره آبی ها شاکی شد/ درخواست کاپیتان برای پایان دادن شعارهای جنجالی

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۰
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۵
  • آرش 44 IR ۱۱:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۶
    چه زمانی می خواهیم درست شویم؟؟ یک عده از هواداران را باید پاکسازی کرد. اینهمه دوربین هست، شناسایی کنید و از این به بعد بلیط صادر نکنید برای اغتشاش گران. متاسفانه فکر کنم این اشخاص هوادار مربی سابق هستند. پاکسازی خواهید شد.
    • میلاد IR ۱۲:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۶
      چه جالب همین دو هفته پیش بود که استقلالیها مدام از فرهنگشون و احترام به بازیکنانشون میگفتن ولی اینکار استقلالیها و فحاشی به بازیکنان و مربیان خودشون هر سال انجام میشه از زنده یاد حجازی و پورحیدری و قلعه نوعی گرفته تا علی منصور و ساپینتو و با شعار بی غیرت هم که بازیکنانشو مورد مرحمت قرار دادن و میدن
    • آنالیزور DE ۱۲:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۶
      ببینید چقدر فوتبال بدبخت شده که استادیوم بروهامون یه همچین آدمایی هستن و ادعای فهم فوتبالی هم دارن ! دوست عزیز ، آقایون هوادار ؛ شمایی که براحتی سرچوب چهارتا تماشاگر نمای بی عقل و بی درک از فوتبال میشی و به پیروی از اونا به تیمی که داره هفته به هفته بهتر میشه ، حمله میکنید ! دقیقا" دنبال چی هستین ؟ فصل قبل پنج هفته مساوی پشت هم آوردیم و بعدش تیم راه افتاد . با این فشارهای بی دلیل بیشتر روند حرکتی تیم رو مختل میکنید و این همون چیزیه که رقبا میخوان . بجای این رفتار اعتراضی ، با مسببین و تحریک کنندگان تو استادیوم برخورد کنید . بعد مدتها یه مربی با ذهنیت برنده و پرشور کنار خط اومده بالا سر تیم ، بازی دیروز که از هوادارا میخواست ارسلان رو تشویق کنن ؛ هیچ فکر کردین هدف و نیتش چیه و چه کارهایی از این شخصیت پر جنب و جوش بر میاد .
  • الی IR ۱۱:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۶
    مربی سابق ول کرد رفت اینا ولش نمیکنن...
  • سلام IR ۱۲:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۶
    آخه مربیه بدبخت چه گناهی داره وقتی مهاجمان بی خاصیتی مثل ششباز زاده گیتار زن رقاص بابایی محبی گل زدن بلد نیستن و فقط بلدن با توپ بازی کنن این همه مهاجم تو زمین بود ولی ندانستن گلزنی کنن پس اون همه پول چندین میلیاردی برای چی گرفتن وقتی استقلال با این همه مهره و هزینه زورش به پیکان و بازیکنای گمنام نمی رسه پس فرق این همه بازیکن اسم دار با گمنام چیه هیچ فرقی ندارن فقط چرا این همه پول گرفتن بازیکنای استقلال باید خجالت بکشن اگه فرقی با بازیکن گمنام ندارن پس باشگاه نباید این همه هزینه میکرد میرفتن بجای اینا بازیکنای گمنام جذب می کردن و این همه پول هم هدر نمیرفت همین ششباز زاده که با اسم پرسپولیس بازار گرمی کرد که حسابی استقلال را بدوشه باید جریمه بشه مردک شیاد دلال فقط به فکر پولن و چحوری بیشتر بکنن خاک بر سر باشگاه که کلی پول بابت امثال ششباز هدر میدن بخدا بازیکنای گمنام از اینا خیلی بهتره ششباز زور بزنه تا آخر فصل شاید 6تا گل بزنه اونم شانسی و دروازه خالی
  • ناشناس IR ۱۳:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۶
    یه عده ای قصد تخریب استقلال رو دارن اگر واقعا هوادار استقلال باشن دست به چنین کارهایی نمی زنن
  • آسمان آبی IR ۱۵:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۶
    شما چقد ساده اید اینا پرسپولیسی هایی هستن ک درون هواداران نشسته اند ک خودرو متعصب نشون بده وباعث تنش وتشنج درتیم بشن.هوادار مواظب باش واجازه نده داور وسرمربی تیمت هدف پرسپولیسی هاقراربگیرند
  • . IR ۱۵:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۶
    شا نکنید پرسپولیسی هستن وباید باهاشون برخورد کرد.اینابدنبال تشنج درتیم استقلالن
  • 6 IR ۱۵:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۶
    با بي ادبي كاري درست نميشه! نميخايدش بايد پولشو بديد بره
  • ..و IR ۱۵:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۶
    اینها پرسپولیسی ان چرا به این افراد اجازه میدید ب سرمربی وداور فحش بدهند تا عده ای ساده هم همصدا بشن

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی