نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
نوستالژی در آستانه جام جهانی ۲۰۲۲ قطر/ پر کردن این آلبوم خاص چقدر هزینه دارد؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

با فرارسیدن جام‌جهانی یک چیزی که هواداران مشتاقانه منتظرش هستند انتشار آلبوم پانینی است که جواهری برای کلکسیونرهاست. هواداران فوتبال در سراسر جهان عاشق جمع‌آوری آلبوم‌های پانینی هستند.

کمپانی مشهور پانینی اولین آلبوم جام‌جهانی خود را در سال ۱۹۷۰ و میزبانی مکزیک منتشر کرد. این کمپانی ایتالیایی از آن زمان تا به امروز در تمام ادوار جام‌جهانی آلبوم منتشر کرده و هواداران را پر از شوقِ بدست آوردن مجموعه کرده است.

هزینه پر کردن آلبوم چقدر است؟

قیمت آلبوم ۲ دلار است، اگر آلبوم جلد سخت را بخواهید ۱۱٫۵۰ دلار باید بپردازید. یک جعبه با ۱۰۴ پاکت به قیمت ۸۴ دلار به فروش می‌رسد و هر پاکت با پنج تمبر ۱ دلار می‌ارزد. ۶۷۰ تمبر در آلبوم وجود دارد. پل هارپر ریاضیدان از دانشگاه کاردیف قیمت پر کردن آلبوم را محاسبه کرد.

طبق گفته هارپر، شما باید ۹۶۷ پاکت بخرید، اگر هر پاکت ۱ دلار باشد طبیعتاً ۹۶۷ دلار پرداخت کرده‌اید، اما می‌توانید ۸ جعبه بخرید تا پاکت‌ها را داشته باشید، در این صورت ۷۵۴ دلار خرج کرده‌اید. اما علاوه بر این، ۳۱ پاکت کم می‌آورید، یعنی ۳۱ دلار بیشتر. هارپر می‌گوید: «اولین سری در اولین بسته شانس صد در صدی دارد تا جای خود را در آلبوم پر کند، یعنی ۶۳۸ از ۶۳۸. همینطور که روند پر کردن آلبوم پیش می‌رود این شانس کمتر و کمتر می‌شود تا اینکه فقط یک جا برای پر کردن باقی می‌ماند، و حالا این شانس یک در ۶۳۸ است.»

نوستالژی در آستانه جام جهانی ۲۰۲۲ قطر/ پر کردن این آلبوم خاص چقدر هزینه دارد؟

در مجموع برای پر کردن آلبوم به تنهایی، بدون تعویض تمبرها، حدود ۸۷۶٫۵۵ دلار هزینه می‌شود. هارپر تعویض تمبر بین دو نفر را توصیه می‌کند: «دو نفر با خرید و تجارت می‌توانند تعداد بسته‌های مورد نیاز را ۳۰% کاهش دهند، پنج کلکسیونر این تعداد را تا ۵۷% و ۱۰ کلکسیونر تا ۶۸% کاهش می‌دهند.»

اگر هم می‌خواهید تمام پولتان را صرفه‌جویی کنید می‌توانید آلبوم را به صورت دیجیتالی جمع‌آوری کنید که رایگان است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی