نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟
امید نمازی
منبع: مهر
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

مربی سابق تیم ملی فوتبال ایران با بیان اینکه کارلوس کی‌روش بهترین گزینه برای هدایت این تیم تا جام جهانی قطر است، گفت: روشی که اسکوچیچ را حذف می‌کنند نشان می‌دهد منصف نیستیم.

امید نمازی مربی سابق ایران و دستیار کارلوس کی‌روش در تیم ملی فوتبال در خصوص تصمیم فدراسیون فوتبال برای برکناری دراگان اسکوچیچ و انتخاب کارلوس کی روش به جای او گفت: این تصمیمی است که اگر هیأت رئیسه گرفته باشد، به نظرم در مورد آقای اسکوچیچ یک ناحقی و نامردی بزرگی کرده‌اند چون ایشان بود که در مقطعی که تیم ملی در خطر حذف مرحله مقدماتی جام جهانی بود، کار را گرفت و توانست بعد از ویلموتس تیم را به جام جهانی برساند. این کار بزرگی بود.

مربی سابق تیم ملی ایران ادامه داد: از زمان صعود به جام جهانی، اسکوچیچ باید بیشتر روی فدراسیون فشار می‌گذاشت و با اقتدار بیشتری جلو می‌رفت. عدم اقتدارش باعث شد تا بعضی از بازیکنان تیم ملی صحبت کنند و دودستگی ایجاد بشود. می‌دانیم که یکسری می‌خواهند از این موضوع سو استفاده کنند. به همین خاطر تصمیم گرفتند نیمکت تیم ملی را به فرد دیگری بدهند.

نمازی یادآور شد: اگر قرار بر تغییر باشد، فکر نمی‌کنم مربی بهتری در این زمان بهتر از کارلوس کی روش پیدا بشود؛ چه مربی داخلی و چه مربی خارجی. کی روش حداقل با بازیکنان فعلی تیم ملی آشنا است و با آنها کار کرده. او کاملاً به فوتبال ایران آشنا است.

دستیار سابق کی روش در تیم ملی ایران با بیان اینکه این مربی پرتغالی مطمئناً ساختار دفاعی تیم ملی را دوباره پیاده می‌کند، تصریح کرد: این می‌تواند به تیم ملی در جام جهانی کمک کند. اگر در کار دفاع تیمی خوب باشیم، با بازیکنان تهاجمی و با کیفیتی که می‌توان گفت بهترین نسل هستند، ایران می‌تواند به هر تیمی صدمه بزند.

نمازی تاکید کرد: اگر قرار به تغییر است، کی روش بهترین انتخاب است ولی در حق اسکوچیچ نامردی شد. حتی روشی که دارند پیش می‌روند و می‌خواهند او را حذف کنند نشان می‌دهد در ایران خیلی منصف نیستیم و ارزش کار یک نفر که اینقدر برای تیم ملی زحمت کشیده است را نمی‌دانیم. این نظر من است.

اگر کی روش دوست داشته باشد شاید با او همکاری کنم/ در حق اسکوچیچ نامردی شد/ تنها کسی که می تواند این تیم را جمع کند کی روش است

«آیا امکان دارد شما دوباره با حضور کی روش به تیم ملی ایران بازگردید و با این مربی همکاری کنید؟» نمازی در پاسخ به این سوال گفت: در چند سالی که از کی روش جدا شدم، شاید سه یا چهار بار با او تماس داشتم. رابطه ما بهتر شده است ولی فکر نمی‌کنم رابطه‌ای باشد که بخواهیم همکاری کنیم نه از طرف ایشان نه از طرف من. اگر کی روش دوست داشته باشد با او همکاری کنم، شاید روی آن فکر خواهم کرد. اگر یادتان باشد در سال ۲۰۱۴ و سه ماه قبل از جام جهانی به دلایل شخصی از تیم ملی رفتم. این موقعیتی است که الان در جام جهانی شرکت داشته باشم. باید دید چه اتفاقی می‌افتد.

دستیار سابق کی روش همچنین درباره زمان کم باقیمانده تا جام جهانی و فرصت اندکی که کی روش برای آماده سازی تیم ملی در اختیار دارد، اظهار کرد: اگر حضور کی روش در تیم ملی قطعی است، مطمئناً گزینه بهتری از این لحاظ که بتواند تیم را جمع و جور کند حتی در این موقعیت بدی که هستیم، وجود ندارد. می‌توانیم درباره گزینه‌های داخلی هم صحبت کنیم. به نظرم مربیانی در ایران هستند که می‌توانند این کار را بکنند ولی مشکل است کسی در این زمان این مسئولیت را بر عهده بگیرد.

نمازی ادامه داد: کی روش دوست دارد برای چهارمین بار روی نیمکت یک تیم ملی در جام جهانی باشد و این بار بدون اینکه زحمت صعودش را کشیده باشد، مطمئناً این کار را بر عهده می‌گیرد و حاضر است روی نیمکت تیم ملی بنشیند. بازهم می گویم اگر قرار بر تغییر باشد تنها کسی که می‌تواند تیم را جمع و جور کند کی روش است ولی زمان هم کم است. کار کی روش دشوار خواهد بود و این نیست که بیاید و معجزه کند ولی در مقایسه با مربیان دیگر، او می‌تواند بهتر کار را جمع کند.

اگر کی روش دوست داشته باشد شاید با او همکاری کنم/ در حق اسکوچیچ نامردی شد/ تنها کسی که می تواند این تیم را جمع کند کی روش است

وی درباره شرایط خودش در آمریکا گفت: از تیم هیوستن جدا شدم و همکاری ام را با باشگاه هارتفورد اتلتیک که در لیگ یک آمریکا است به عنوان دستیار اول و استعدادیاب آغاز کرده‌ام. این کار را از حدود دو هفته پیش شروع کردم. تیم در موقعیت خوبی نیست و من و سرمربی تازه تیم را دست گرفته‌ایم. سعی می‌کنیم بچه‌ها را محک بزنیم تا در بین فصل، تیم خوبی برای فصل بعد جمع و جور کنیم و نتایج بهتری بگیریم.

این مربی ایرانی شاغل در آمریکا در پایان درباره اینکه آیا اتفاقات فوتبال ایران از جمله انتخابات فدراسیون فوتبال و یا بازگشت کی روش در رسانه‌های آمریکا بازتاب پیدا می‌کند؟ گفت: فوتبال هنوز در اخبار عمومی آمریکا جا نیفتاده است که حرف اول را بزند. بسکتبال، بیسبال و فوتبال آمریکایی در اولویت اخبار هستند. فوتبال هم دنبال می‌شود اما انتخابات فدراسیون ایران و انتخاب آقای تاج اصلاً دنبال نمی‌شود. آمدن کی روش مطمئناً در آمریکا بازتاب خواهد داشت ولی به اخبار فوتبال ایران اینجا کمتر توجه می‌شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • میلاد IR ۱۳:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۶
    در حال حاضر بهترین نسل تاریخ فوتبال رو داریم هم در دفاع و هم هافبک و حمله تقریبا همه بازیکنان اصلی و مطرح ما در اروپا و بازی میکنن و همه تدارکاتی که برای تیم در نظر گرفته شده بود خوشبختانه توسط کیزوش استفاده میشه و کیروش و کیروش پرستا دیگه هیچ بهانه ای برای نتایج احتمالی نخواهند داشت . چون زمان و تدارکات کافی در اختیار کیروش گذاشته شده و حتی بیشتر هم بهش داده میشه. و باتوجه به اینکه مدعی بودن این تیم رو کیروش ساخنه پس خوشبختانه هیچ بهانه ای برای کمبود شناخت و زمان نخواهند داشت
    • رضا IR ۱۵:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۸
      بله بهانه ای نیست اما مهم هماهنگی تیمی است که با گذشته متفاوت است و زمان محدود
  • دکتر IR ۱۳:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۶
    یادتونه اسکویچ با صنعت نف چیکار کرد ؟؟!! خودشو به مریضی زد رفت تیم ملی تیم ما را نابود کرد اون نامردی نبود؟؟!!
    • Ali IR ۱۷:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۶
      کاربر به نام دکتر:: اگرشما بودید چه میکردید ؟؟ مثلا جایگاه بهتر و با پول بیشتر و تعداد روزهای کارکمتر را رد میکردید؟؟؟ میگی خودشو ه مریضی زده!! تو بودی چکار میکردی؟؟؟ وقتی مدیرت فقط خودش و منافع خودش را میبیند و نه منافع هردو طرف ،طرف مقابل یعنی آقای اسکوچیچ هم مانند مدیر میشود و فقط منافع خودش را میبیند!!!
    • مسعود IR ۰۳:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۸
      بله از وقتی ازصنعت رفت تیم خوب یادمه .اون موقع همیناهم الان طرفدار ش هستن نمیخاستنش تا استقلالی بیرون کرد و پرسپولیسها را اورد طرفدارش شدن ...وگرنه کسی که کارنامه نداره وتو هیچ تورمنت جهانی تجربه نداره .فقط چندتا بازی برد اونم برا یکبار چرا اینقدر چوبشو به سینه میزنن..خخخخخخ....تیم مارا نابود کرد حالا چوبشو بخوره ..
  • پوارو IR ۱۳:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۶
    دقیقا رفتار زشتی که با اسکو شد مصداق نامردی رذیلانه هست
  • موسی باقری IR ۱۳:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۶
    در حق اسکوچیچ بی انصافی شد بنده خدا حقش،بود تا بعد جام جهانی روی نیمکت تیم ملی باشه چون خودش تیم برده جام جهانی از کجا معلوم شاید نتیجه خوب مگرفت فوتبال است هزار اتفاق
  • محمد IR ۱۶:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۶
    پس بامنطق شما،نامردیه شاگردنانواخمیروتنورراآماده می کنه تاشاطرنان بپزه؟ دقیقآآقای عطایی کپی اسکوچیچ درجام جهانی است.هیچ مربی حاضرشدبازیکنان نام آوروکلیدی مسنش راازتیم دورکنه؟اگرمعروف،موسوی و...بودتیم ازهم نمی پاشیدشماهم بااسکوچیچ تیم نداشتیدبایدنصف دانه درشت های تیم ملی راحذف می کردیم بااینها جلولبنان آن بودیم بدون اینهامقابل انگلیس،ولزوامریکا چی میشدیم؟
  • سرخ کابوس آبی IR ۱۶:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۶
    الان قرارداد کیروش بنداش اینه ۱ ........ دلار میخوام ۲ هیچ قولی نمیدم ۳ تیم رو نبستم ۴ وقت برای دعوت از سایر بازیکنا نیست ۵ من بازی تدارکاتی با ..و... و... و.. میخوام .خلاصه اگر بر وفق مراد نتیجه بگیره که بعیده بعد با یه قرواد سنگین میمونه اگر هم نتیجه نگرفت بعد بازی سوم از قطر میره پولش دیر میدن شکایت به فیفا تعلیق فوتبال ایران محکومیت پرداخت پول کیروش با جریمه بلا تکلیفی جدید تیم ملی مربی داخلی اخراج مربی داخلی دنبال مربی نامبر وان خارجی و.... ولی فدراسیون یادش باشه اسکوچیچ حقش بود با تیم به قطر بره قول صعود به دور بعد هم داد اگر با این خرج هنگفت به نظر من رسیدید باید این را با پرونده قبلی با هم تاوان پس بدید اگر خوب نتیجه گرفتید ما خوشحال ومعذرت خواهی میکنیم زنده باد ایران
  • م.ر IR ۲۱:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۶
    اولا" روزی که کار رو بهش سپردن مردونگی بود ، حالا که گفتن برو نامردی ، این حرفها کدومه ، حرفه ای گری یعنی تصمیم درست برای تیم ملی ایران ، مردانگی یعنی دلت برای تیم ملی ایران بسوزه ، مربیها میان و‌میرن وتو قراردادشون این بندها رو دیدن وبا پول جبران میشه ،، اسکویچ بخاطر بی در و پیکری فدراسیون رو بهش دادن که حرف و حدیثی نباشه هر کاری خواستن باهاش بکنن ، خوش شانس بود بازیکنان خوبی تو دوره اش تو تیم ملی بودن .صبرکنید پول اسکویچ یه هفته دیر بشه ببین مرد و نامرد کیه ،،،فعلا" کی روش بدرد تیم ملی ما میخوره بخاطر یه دنده بودن وباج ندادن به کسی فقط به پیروزی و نتیجه گیری تیمش فکر میکنه.. واز داشته هاش وبازیکنان بالاترین بهره رو میبره.
  • پدرام IR ۰۰:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۷
    کی روش بیا کاری نمی تونه بکنه
  • محسن IR ۱۲:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۸
    درسته ک درحق اسکو خیلی بی انصافی کردن و حق ما همون حذف تو مرحله قبل بود ولی الان ک کیروش اومد دیگه ی بی چشم ورویی مثل طارمی و جهانبخش و غیره جرات حرف مفت زدن پشت سر کیروش رو ندارن و این خیلی خوبه چون میدونن اگه بخان پاشونو از گلیمشون درازتر کنن با ی لگد جانانه کیروش پرتشون میکنه از تیم ملی بیرون ک برن بشینن سینه آفتاب در خونهاشون غاز بچرونن فقط وجود کیروش برا همین عالیه چون ما ایرانیا از قدیم همیشه باید چوب تر بالای سرمون باش ن منطق و حرف حساب
  • ,حمید IR ۲۰:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۸
    سلام کیروش یا اسکوچیچ مهم سعود تیم ملیه
  • ,حمید IR ۲۰:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۸
    سلام کیروش یا اسکوچیچ مهم سعود تیم ملیه
  • حسن CA ۰۱:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۹
    بسه دیگه کم به بازیکنان با غیرت ما به خاطر یک دلال به نام اسکوچیچ توهین کنید مگر شما ایرانی نیستید غریبه پرستها یرالما تای تای پرسپولیس بای بای
  • نادر IR ۰۲:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۹
    بهترین گزینه کارلوس کی روش است و اسکوچیچ بار فنی بسیار ضعیفی داشت و البته صعود هم کمی چاشنی شانس و غیرت و همت بچه های تیم ملی بود. انشالله در جام جهانی بازی آبرومندانه داشته باشیم . الان تیم ملی مهمه نه اسکوچیچ
  • خوشبخت IR ۰۹:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۹
    آقای نماری شما که سنگ کیروش به سینه میزنید بفرمایید چکار کرده اون باریهای آسیا که هیچ کاری نکرد جام جهانی رفته که اسکوچیچ درسخت ترین شرایط بهترین صعود در تاریخ فوتبال ما رقم زد،درجام جهانی هم خواهیم دید ،شب دراز است وقلند بیدار، کیروش افاضه فرمودند که درجام جهانی هیچ قول وتضمینی نمیدهند،خب منهم هیچ قولی نمیدهم کاش مربی داخلی یا اصلا مرا انتخاب می کردیدمنهم هیچ قول و وعده ای نمی دهم،ولی قول میدهم که به مسئولین فوتبال مملکتم پرخاش نکنم،هرچند که برخی طرفداران ایشان دچادر خود تحقیری هستند ونیاز دارند که تحقیر شوند. «والسلام»

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی