آمار باورنکردنی ستاره خط حمله آبی‌ها/ ۱۹ لمس توپ و ۲ گل!/ بیش از یک گل در هر بازی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ارلینگ هالند در اولین بازی اروپایی خود برای منچسترسیتی دو گل به ثمر رساند و رکورد جدیدی در لیگ قهرمانان اروپا ثبت کرد، و همه را به تحسین واداشت.

ارلینگ هالند در ۸ بازی که برای منچسترسیتی انجام داده ۱۲ گل به ثمر رسانده و در اولین بازی لیگ قهرمانان مقابل سویا علیرغم اینکه تنها ۱۹ بار لمس توپ داشت در هر نیمه یک گل برای تیمش به ثمر رساند. فیل فودن و روبن دیاس هم گل زدند و سیتی دوازدهمین سال متوالی خود در لیگ قهرمانان اروپا را طوفانی شروع کرد.

هالند تاکنون در اولین بازی لیگ قهرمانان اروپا برای سالزبورگ، بوروسیا دورتموند و منچسترسیتی گلزنی کرده است. او اولین بازیکن تاریخ است که در ۲۰ بازی اول خود در لیگ قهرمانان اروپا ۲۵ گل به ثمر رسانده است.

گواردیولا گفت: «من عاشق این روتین شده‌ام. در تمام کنفرانس‌های مطبوعاتی بعد از تمام بازی‌ها صحبت از او و گلهایش تبدیل به روتین شده است. امیدوارم این روتین را حفظ کند. اعداد گویای همه چیز هستند. او همیشه همینطور بوده است. صحبت سر دو گل نیست. موضوع این است که او همیشه حاضر است. همیشه می‌تواند گل بزند.»

آمار باورنکردنی ستاره خط حمله آبی‌ها/ ۱۹ لمس توپ و ۲ گل!/ بیش از یک گل در هر بازی

کوین دبروینه اولین گل هالند را ساخت و معتقد است که از هم‌تیمی‌اش چیزهای بیشتری در ادامه خواهیم دید. او گفت: «در حال حاضر او گلزنی می‌کند و ما بازی را می‌بریم. به نظرم خیلی خوب با تیم سازگار شده است اما خارج از گلزنی، بخش دیگری در بازی وجود دارد و به نظر من سازگاری با آن بخش سخت‌تر است اما همین موضوع کار را هیجان‌انگیزتر می‌کند. اگر او با شیوه بازی ما سازگار شده پس سطح‌مان خیلی بالاتر خواهد رفت.»

گواردیولا همچنین از فودن به خاطر زدن گل دوم باکلاسش، تمجید ویژه‌ای کرد. او گفت: «فیل یک خاصیت باورنکردنی دارد؛ اخیراً خیلی خوب بازی نکرده اما همیشه برای تیم کار می‌کند، می‌دود و تلاش می‌کند. او پویا است و در هر بازی اخلاق کاری خوبی دارد، حتی اگر بد بازی کند. به همین دلیل شایسته بازی است.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی