نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟
واکنش پیشکسوت استقلال به ادعای آتش زدن فدراسیون به خاطر کی‌روش/ ساپینتو مدرکش را بیاورد ببینیم چه کسی فوتبال نمی‌فهمد!
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

حسن روشن پیشکسوت فوتبال ایران به بازگشت کی‌روش روی نیمکت تیم ملی فوتبال ایران واکنش نشان داد.

پس از حواشی بسیار در نهایت فدراسیون فوتبال رای به برکناری دراگان اسکوچیچ از تیم ملی داد و کارلوس کی‌روش پرتغالی بار دیگر به نیمکت ایران برگشت. کی‌روش در زمان حضور در ایران موافقان و مخالفان بسیاری داشت و بازگشتش به ایران واکنش‌های بسیاری را به دنبال داشته است.

حسن روشن یکی از مخالفان جدی کی‌روش در مدت ۸ سال حضور در ایران بود و بارها از او انتقاد کرد. روشن که اخیرا هم از تصمیم فدراسیون برای بازگرداندن کی‌روش انتقاد کرده بود، در گفت و گو با خبرآنلاین در خصوص این اتفاق صحبت کرد.

پیشکسوت باشگاه استقلال در ابتدا گفت: من به آقای تاج و نبی تبریک می‌گویم که با هر بدبختی بود به فدراسیون برگشتند. آن‌ها دوستان خوب ما هستند و متاسفانه من هم از آن‌ها حمایت کردم و حتما آن‌ها بهتر از ما می‌دانستند که کی‌روش را آوردند و امیدوارم در جام جهانی اتفاقات خوبی رخ دهد. ۸ سال اینجا هیچ کاری نکرد و مقامی نیاورد و همه پول‌های ما را گرفت و دوباره می‌خواهد برگردد. در کشورهای آفریقایی هم او را نگه نداشتند و هیچ دستاوردی نداشت و حالا به خانه‌اش برگشته و در گاوصندوق را باز کنند و هرچه پول هست به او بدهند و چیزی هم از او نخواهند. ما آقای رایکوف را داشتیم که فوتبال مدرن را پایه‌گذاری کرد. بعد هم اوفارل آمد و این کار را کرد. او برعکس کی‌روش چند مربی مثل مهاجرانی را تربیت کرد که بعد همین مربیان مثل آقای حبیبی و مهاجرانی و صالح‌نیا کلی موفقیت به دست آوردند. من واقعا متاسفم.

روشن درباره برکناری اسکوچیچ و برخوردی که با او شد گفت: قبلا هم چنین کاری کردند که ایویچ را کنار گذاشتند. ۷۰ درصد صعود تیم ملی به جام جهانی کار باقری و هاشمیان بود که در تیم آرامش برقرار کردند و مثل کی‌روش در هر بازی جنجال نداشتند. کی‌روش از یک هفته قبل هر بازی کلی جنجال درست می‌کرد و در این مدت یک بار با تیم بزرگ بازی نکرد. در مورد کادر قبلی شخصیت و اخلاق رعایت نشد و هیچی در فوتبال نداریم. فوتبال ما در آسیا که چی ینشد و یک جام جهانی با اسکوچیچ رفتیم که قبلا با برانکو و کی‌روش و حشمت مهاجرانی هم رفته بودیم. پولی که به مهاجرانی می‌دادند با کی‌روش قابل مقایسه نیست. باید به حال این فوتبال گریه کرد. من واقعا متاسف هستم.

از روشن سوال کردیم که شما گفته بودید اگر کی‌روش برگردد فدراسیون فوتبال را آتش می زنید که او این واکنش را نشان داد:«از این اتفاق خیلی ناراحت هستم. خود تاج و نبی بگویند او چه کاری کرده که تصمیم به بازگشتش گرفته‌اند؟ ما گول نبی و تاج را خوردیم که از آن‌ها حمایت کردیم. در ایران کسانی داریم که نگران یارانه هستند بعد ایشان می‌آید و پولش را راحت می‌گیرد. این کار درستی نبود و خیلی اشتباه بزرگی کردند. اینکه ایشان تیم را به جام جهانی برده که برانکو و بقیه هم بردند. حالا به ایران هم بیاید حتما طلبکار می‌شود. شاید این افراد با کی‌روش هم شریک باشند این حدس من است.

حسن روشن درباره تساوی دیروز استقلال و انتقادات از ریکاردو ساپینتو گفت: من وقتی ایشان آمد گفتم کمی صبر کنید چون من که ایشان را نمی‌شناسم درست نیست بگویم خوب است یا بد. بازی دیروز بد نبود ولی دروازه را برمی‌داشتند فرقی نمی‌کرد! ایشان از تیم شناخت ندارد. یامگا پارسال بیشترین گل را زد و امثال هم جلوی مس آن قشنگ را زد. بازیکن خطرناک و زحمت‌کشی است که دفاع را به هم می‌زند، بعد ساپینتو او را دفاع راست گذاشته است. یامگا مثل غفور جهانی دفاع را به هم می‌زند گل‌هایی زده که هیچکس باور نمی‌کند. او و قایدی باید راس حمله باشند و این آقا قایدی را یک خط برده عقب و یامگا را برده دفاع راست. من در جشن جام جهانی هم بودم که آقای ساپینتو هم بود که دیروز گفته من هیچی از فوتبال نمی‌فهمم. من خودم را بازنشسته کردم ولی تو مدرکت را بیاور، من هم مدرک خودم را می‌آورم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • رضایاک اصلی US ۱۷:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۶
    قبلا مکتب کیسه فقط هوچیگری و دروغ و جعل بود الان خالی بندی هم اضافه شده😂😂
    • تاج کبیر = افتخار ،تمدن و اصالت CH ۲۰:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۶
      مکتب جعلی لنگ که سرتا سر جعل و ناپاکی و فساده..وحید قلیچ و رهبری فر و درخشان و به گوشه ای از ان اشاره کردن...هدایتی و عابدینی و... همچنین و. فعلا شنا لنگی های دلاک اینقدر حرص و حسرت دو تا ستاره آسیایی استقلال رو بخورید چون لیا قت میخاد اسمت در afc بین باشگاههای پر ستاره باشه..لنگ حکومتی چهل ساله همه جوره دارن حمایتش میکنن ولی دریع از یک ستاره..!!
    • حسین استقلالی IR ۰۲:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۷
      حسن روشن عزیز چرا خدمات ارزنده کی روش را نمیبینی اگر فشارهای کی روش نبود هرگز کمپ تیم‌های ملی ساخته نمی شد ایشان گفتند من انتظار ندارم امکانات در حد رئال مادريد ومنچسترباشد حداقل در حد استاندارد باشد ایشان بازیکن سالاری را ازبین برد ایشان نظم وانصباط ودیسپیلین را در تیم ملی پایه گذاری کرد مربیان خوبی مانند نکونام وحتی منصوریان تحویل داد چطوری این چیزها را نمیبینی ایشان برای اولین بار ۴امتیاز درجام جهانی گرفت اگر خوش شانس بوديم پجای پرتغال به مرحله بعد صعود می کردیم با اینکه تیم پرتغال کشورش بود اما جانانه جنگید ومساوی گرفت مقابل این تیم ایشان از چوب خشک بازیکن می ساخت پس لطفأ منصفانه قضاوت کنیم در مورد استقلال هم نباید به این تندی انتقادکنی اگر راست می گویی به محل تمرین برو وبه بازیکنان روحيه بده پیشکسوت محترم
    • رضا IR ۰۳:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۷
      ولی خوبه همینجوری جاتو بنداز زیر خبرای استقلال تا شخصیتت خیلی واضح مشخص بشه و شناخت بهتری از کسانی مثل شما پیدا بشه
  • رضا IR ۱۸:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۶
    اقای روشن مانخوایم شمانظربدی راجع به تیم کیوبایدببینیم؟ یبارنشدحمایت کنی ازتیم تواین سالها که سرتیم رودارن میبرن. یبارنشدعلیه این داوریهای پرضرر علیه استقلال میشه نظربدی واعتراض کنی، کوبیدن روهمه بلدن جناب بازیکن سابق، تواگه مردی بیا حمایت کن ازتیم👎
  • محمد IR ۱۸:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۶
    بابا به این یه پست بدین دست از سر استقلال برداره
  • حامی IR ۱۸:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۶
    ایشونم یکی مثل قلیچ هست که فقط حرف مفت میزنه
  • رامین IR ۱۸:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۶
    آقای روشن شما سرمربی یه تیم شو فی سبیل الله کار کن..میتونی
  • کامران IR ۲۰:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۶
    آقای روشن ان شاالله یه شغلی دست و پا کنی و دست از سر فوتبال این مملکت بردارید
  • محمد از کرج(عاشق تاج) IR ۲۰:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۶
    آقای روشن.!! به عنوان یه هوادار با بیش از چهل سال سابقه طرفداری به حنابعالی احترام قایلم وای ازتون خواهش دارم تا پایان فصل دست از مصاحبهای جنجالی و حاشیه دار علیه استقلال بکشی .. و تیم را خمایت کنی ..اگر انتقاد و نکته ای هست برای بهبود روند تیم در فصای دوستانه اعلام کنی ..این کارهای شما جز ایجاد حواشی و تصعیف تیم و شاد گردن تیم رقیب هیچ عایدی ندرد..اگر درمان هم نمی کنیم لااقل نمک به زخم نپاشیم. انشالله همگی با اتحاد و همبستگی قهرمان این فصل هم بشیم و قهرمانی را تکرار کنیم
  • کیسه رئیس مافیا IR ۲۰:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۶
    حسن خالی بند هم به عناوین جهانیش اضافه شد،حسنی خالی بند
  • جعفر پاكدشتي IR ۲۲:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۶
    راست ميگن حسن روشن جلوي فدراسيون به ملت ميگي فندك دارين؟؟!! آتش زدن فدراسيون رو نپيچونه! آتش نشاني يك گروه عمليات رو سر خيابون سئول مستقر كرده از ترس روشن! بنر هم زدن روشن نكن روشن!
  • سیروس پور هاشم IR ۰۰:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۷
    تو هم از وقتی ما تو را شناختیم فقط لب و دهن بودی برای کسوت استقلال نه بازیکن ها نه هوادار نه دشمن شاد میشی نه فقط برای خودت احترام قائل باش تو اگه فوتبال میفهمیدی میدونستی که به یک مربی که در عمرش ایران نبوده فقط بیست تا فیلم از استقلال دیده یه نیم فصل وقت میدن بعد زبح اش میکنن نه مثل شما که هفته اول سر لجبازی فقط مصاحبه پشت مصاحبه
  • .to .kise IR ۰۲:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۷
    به عنوان یک پرسپولیسی دوآتیشه وقدیمی طرفدار پروپاقرص اسطوره وپیشکسوت کبیر ایران حسن آقا روشن هستم درود به آقای روشن مرد نترس وپیشکسوت دلسوز فوتبال ایران یادبگیرند سایر پیشکسوتان دیگه ودرود به خبر ورزشی
  • مسعود IR ۱۱:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۷
    آتش زدن فدراسیون چی شد ،چند بار تاکید کردی حتما این کار رو میکنی ،الان حتی از جواب طفره میری
  • فرهنگ IR ۱۲:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۷
    در پیش مقدماتی تنها ضعف تیم قدرتمند ایران در برابر حریفان بخصوص بحرین، استرس و جنگ اعصاب بود که اسکوچیچ با روحیه آرامی که داره این ضعف رو رفع کرد و با آرامش و تمرکزی که به بازیکنان داد، بی هیچ کار تاکتبکی پیچیده به موفقیت رسید، اما در جام جهانی برابر انگلیس و آمریکا و ولز جنگ هست و به جنگجو نیازه.
  • نسرین IR ۱۳:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۷
    این اشخاصی که سنگ کی‌روش رو به سینه میزنند و یقه دارن پاره میکنن براش .حتما یادشون نرفته که جام جهانی قبلی تیم یازده نفره فقط دفاع می‌کرد و چیزی برای گفتن نداشت .کی‌روش اگر خوب بود الان تیم داشت در جام جهانی .هر جا رفت یک افتضاح بالا آورد .این همه پول مملکت و مردم رو میخوره و کسی هم صداش در نمییاد و حمایتش هم میکنن خیلی جالبه .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی