نظرسنجی

کدام‌یک به نیمه‌نهایی صعود می‌کند؟
حمله گلر جنجالی به یاغی پرسپولیس؛ دوره‌ات تمام شده آقای قلچماق!
منبع: فوتبالی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

حامد لک گلر سابق پرسپولیس جواب مهدی هاشمی نسب را داد و او را مقصر حواشی به وجود آمده در بازی مس رفسنجان و فولاد دانست.

دروازه‌بان سابق پرسپولیس، ستاره تیمش در دیدار مقابل فولاد بود. گلری که برای چهارمین کلین شیت در پنج هفته در رقابت‌های این فصل، با خونسردی و تمرکز قابل توجهی وارد دیگ جوشان فولاد آرنا شد و در نهایت نیز مقاومتش برابر حملات گاه و بیگاه بازیکنان فولاد شکسته نشد.

او در پایان مسابقه آماج حملاتی از سوی مربیان فولاد از حمید رجبی تا سیدمحمد علوی سرپرست تیم قرار گرفت که او را عامل وقت‌کشی در بازی می‌دانستند. بعد از ترقه‌ای که زیر پای لک منفجر شد، او نزدیک به سه دقیقه را روی زمین خوابیده بود، اما وقفه اصلی زمانی رخ داد که داور در پی ناآرامی‌ها تصمیم گرفت با یک حرکت تهاجمی اخطاری به هواداران فولاد بدهد تا از پرتاب اشیا به داخل زمین خودداری کنند. بنابراین اقدام به قطع بازی کرد.

البته پیش از آن‌که این اتفاقات در نیمه دوم روی دروازه جنوبی فولاد آره‌نا رخ بدهد، در بین دو نیمه حاشیه تندی بین لک و مهدی هاشمی‌نسب بروز کرده بود. این دو که در مسابقه سال گذشته میان پرسپولیس و فولاد با همدیگر به شدت درگیر شده بودند، بین ۲ نیمه با یکدیگر رو در رو شدند و این موضوع باعث ایجاد تنش تند میان این ۲ چهره جنجالی فوتبال ایران شد.

حامد لک در واکنش به اتفاقات بازی با فولاد و درگیری با هاشمی نسب گفت: یک نفر قلچماق در کادر فولاد هست که فکر می‌کند همه را زده است! قبلا راجع به هاشمی‌نسب صحبت کردم و به اعضای محترم کمیته انضباطی هم گفتم که این دستیار با چه ادبیاتی با بنده حرف می‌زند و سمت من می‌آید.

او ادامه داد: همین بازی با فولاد هم تمام تصاویر مشخص است وقتی که من از زمین بیرون می‌روم، دوباره یک حرفی می‌زند. او طوری حرفی می‌زند و می‌گوید در این فوتبال فقط دعای مادرم را دارم که انگار بقیه مربیان و فوتبالیست‌ها پدر و مادر ندارند و اگر در ورزشگاه هواداران علیه پدران و مادران ما فحش بدهند، اشکالی ندارد.


 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۹
  • گرگانی IR ۱۱:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۷
    بیشتر واسه دعوا درگیری خوبه لاته چاله میدون
    • مهدی ف IR ۲۰:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۷
      لات هم لات های قدیم که معرفت داشتند و دل نمیشکستند. اینکه شکلات هم نیست
  • سرخ کابوسآبی IR ۱۱:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۷
    چرا هنوز کسی جلوی هاشومی نثب رانمیگیره واقعا عقده حقارت اونو از پا درآورده وجودش سم مهلکه میخواد دیده بشه ولی تنفر رو زیاد میکنه حامد خیلی کنترل کرده خودشو که نزنه این توهمی رو اقلا اینو نشون بدین شاید با روان درمانی خوب بشه
  • اصغر ترقه IR ۱۱:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۷
    هوهو میتیِ با اصل و نسب.. هوهو میتیِ خیلی با اصل و نسب.. هوهو میتیِ خیلی خیلی با اصل و نسب.. هوهو میتیِ خیلی خیلی خیلی با اصل و نسب.. و..... الخ («هوهو»ها موزون و شعارگونه خوانش شوند) / راستی؛ اون داستان «الکی، مثلاً» که یه زمان خیلی در فضای مجازی فراگیر شده بود رو یادتون هست، هنوز خـَــز نشده که؟! {همین‌جوری و بی‌ربط پرسیدم ها؛ محض افزایشِ اطلاعات عمومی‌جات، سؤ ِتفاوتی، تفاهمی، هاضمه‌ای، چیزی نشه یه‌وقت برای بعضی افراد «خاص»، خدای ناکرده!}
  • Amir IR ۱۵:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۷
    بگیرش حامد لک.
  • محمد IR ۱۵:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۷
    حق بالکه این اسکناس نسب دیگه داره پاشو از گلیمش دراز تر میکند
  • مهدی IR ۲۰:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۷
    ایکاش لااقل یک قلچماق لوطی بود، در حالیکه اینقدر پست هست که واسه دیده شدن و تو اخبار باشه همه کار میکند. کسی که بزنه دندون خواهرشو بخاطر فوتبال بشکونه، اسمش انسان نیست. مطمئن باشید تا آخر دنیا هم که باشه این آدم، با پرسپولیسی‌ها درگیر میشه فقط بخاطر تو چشم بودن. بزارید خوش باشه و فکر کنه مهمه، اما همه میدونیم که کی بود و کی شد!!!!
  • آرش IR ۱۰:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۸
    حامد جان شما که میدانی و ما هم میدانیم و همه میدانند ... اصل و نسب این فرد مشخصه ...حرکتهای غیر انسانی دارد ... دیگه همه شناختنش ....عادی شده .....شما خودت آقایی ...
  • داودیدونه IR ۱۲:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۸
    ایول داری حامدباغیرت اگرچندنفرپیداشودجواب این بیشرف رابدهدیکی ازآنهاتوهستی درودبه شرفت پرسپولیسی باغیرت امیدوارم هرکجاهستی موفق باشی
  • مسعود شیش آتیشه IR ۱۸:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۸
    حامد جان تو همیشه پرچمت همیشه بالا بوده هست خواهد بود
  • علی سکندری IR ۰۰:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۹
    این آقا واسه دیده شدن داره از تیم فولاد سواستفاده می‌کنه مدیران فولاد باید یه فکری به حال این آقا کنن
  • علی IR ۲۱:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۳
    حامد لک رزومش معلومه و همیشه وقت و بی وقت اقدام به وقت کشی میکنی و بی دلیل و خیلی تابلو خودش رو به مصدومیت میزنه و حالا معترض هم شده !!!!
  • محمد محمدی از اهواز ولی بچه مسجدسلیمان هستم. ساکن IR ۰۱:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
    حامد عقاب آسیا ❤

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام‌یک به نیمه‌نهایی صعود می‌کند؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی