نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
بازیکن استقلال بی غیرت نیست؛ دست از سر این تیم بردارید/ آیا پیشرفت تیم ساپینتو را نمی‌بینید؟/ ما با یک برد به پرسپولیس می‌رسیم
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

پیشکسوت استقلال گفت: متاسفانه انتقادات مکرر درباره استقلال به حدی زیاد شده که نگران کننده است و ممکن است در ادامه شرایط را برای کادر فنی دشوار کند.

شهبازیان بازیکن قدیمی استقلال در گفتگو با خبرورزشی، درباره انتقادات پایان بازی استقلال مقابل پیکان از روی سکوها علیه بازیکنان که آنها را بی غیرت خطاب می کردند اظهار داشت: متاسفانه این شعارها در این برهه از لیگ برتر رفتار درستی با تیم قهرمان نیست. وضعیت برای تیم قهرمان همیشه دشوارتر از سایر تیم هاست.

وی افزود: تیمی که فصل قبل قهرمان شده وقتی وارد مسابقات جدید می شود با انتظارات بالایی از سوی هواداران و پیشکسوتان خود مواجه می شود که اگر این توقعات از حد منطقی خارج شود ممکن است اثرات تخریب کننده برای تیم داشته باشد.

بازیکن قدیمی آبی پوشان افزود: کسب دو پیروزی و دو تساوی با یک شکست در پنج هفته، نتیجه بدی برای تیمی نیست که همه رقبا با انگیزه دوبرابر مقابلش صف‌آرایی می‌کنند. خیلی زود است که بخواهیم استقلال را تخریب کنیم و مربی اش را زیر سوال ببریم و بازیکنانش را بی‌غیرت بدانیم.

شهبازیان ادامه داد: ما در شروع مسابقات هستیم و یک مربی با تفکرات اروپایی به استقلال آمده است. چرا ما روزهای اول استراماچونی را فراموش کرده ایم؟ در حالی که می بینیم استقلال بازی به بازی بهتر و چشم نوازتر فوتبال بازی می کند.

بازیکن استقلال بی غیرت نیست؛ دست از سر استقلال بر دارید؟/ آیا پیشرفت تیم ساپینتو را نمی‌بینید؟/ ما با یک برد به پرسپولیس می‌رسیم

مدافع اسبق استقلال خاطرنشان کرد: ما در دیدار مقابل پیکان خلق موقعیت های زیادی داشتیم اما متاسفانه از آن روزهایی بود که توپ ها به گل تبدیل نمی‌شد. اگر یکی از توپ های استقلال به گل تبدیل می‌شد پیکان گل های بعدی را هم می خورد. استقلال پِله، پِله و بازی به بازی بهتر می‌شود چون ساپینتو تیمش را بیشتر می شناسد.

وی در این باره که ساپینتو گفته بود آنهایی که از تمرینات تیمش خبر ندارند نباید درباره استقلال صحبت کنند گفت: هر مربی استراتژی خودش را دارد و می‌خواهد تفکراتش را در تیمش جا بیندازد. اگر می خواهیم حرفی بزنیم بهتر است از تیم انتقاد کنیم نه اینکه مسائل را به سمت و سوی دیگری ببریم. در همه کشورها به کادرفنی جدید یک تیم زمان می دهند. ساپینتو درست گفته؛ ما از تمریناتش خبر نداریم و نمی‌دانیم با چه سیستمی کار می کند، بنابراین باید صبور باشیم.

وی در پاسخ به این پرسش که پیشکسوتان می گویند اگر در تمرینات نیستیم ولی بازی های تیم را که می توانیم ببینیم و اتفاق خاصی در آن رخ نمی‌دهد، گفت: من به نظرات پیشکسوتان احترام می‌گذارم اما این حرف ساپینتو خیلی قشنگ است. ما نمی توانیم آینده را پیش بینی کنیم. باید انتقاد کنیم و ایرادها را بگوییم اما نباید سر استقلال را از بیخ ببریم. قطعاً من هم مثل همه هواداران و طرفداران قدیمی استقلال دوست دارم پرچم این تیم در پایان هر بازی در هوا بچرخد و سکوها منفجر شود اما فوتبال است و شرایط خاص خودش.

وی ادامه داد: این انتقاد ها شاید اگر در هفته دهم یا یازدهم بود و تیم فاصله زیادی با صدر جدول داشت منطقی به نظر میرسید اما فاصله استقلال با پرسپولیس در صدر جدول تنها سه امتیاز است و این یعنی یک پیروزی می تواند استقلال را به امتیاز تیم اول جدول برساند. بنابراین به جای تخریب تیم از بچه های تیم حمایت کنیم تا ساپینتو هم بتواند تفکراتش را در آرامش به اجرا بگذارد.

بازیکن استقلال بی غیرت نیست؛ دست از سر استقلال بر دارید؟/ آیا پیشرفت تیم ساپینتو را نمی‌بینید؟/ ما با یک برد به پرسپولیس می‌رسیم

شهبازیان در ارتباط با دیدار بعدی استقلال مقابل نساجی توضیح داد: تیم نساجی با تغییرات زیادی که در کادر فنی اش داده شرایط نسبتا خوبی را در لیگ جدید آغاز کرده اما به هر حال بازی برای آنها در استادیوم آزادی قطعاً آسان نیست. حتم دارم با توجه به بازی خوب استقلال در دیدار مقابل پیکان و فوتبال رو به جلوی نساجی که فاصله زیادی با فوتبال اتوبوسی پیکان دارد شرایط برای پیروزی استقلال در این بازی مهیاست و حتماً استقلال برنده می شود.

مدافع اسبق فوتبال کشورمان درباره حضور کارلوس کی روش در راس کادر فنی تیم ملی فوتبال ایران گفت: کی روش با تجربه ۸ سال حضور در فوتبال ایران شناخت خوبی از همه سطوح فوتبال کشور ما در اختیار دارد به ویژه اینکه بازیکنانی که همین حالا سهمیه جام جهانی را برای ایران گرفته اند اکثراً شاگردان خود او بوده اند. این می تواند کمک کند تا ما با چنین سرمربی با دانشی که همه دنیا او را قبول دارند نتایج آبرومندانه ای در جام جهانی بگیریم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۳
  • ایمون زاید IR ۱۳:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۷
    خوشم میاد این کیسه کشا فقط درگیر سرورشون هستن و نام بزرگ پرسپولیس شده ورد زبانشون ،فعلا بدوئید
    • میلاد IR ۱۳:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۷
      جالب اینه که استقلالیها طرفدار دونفر هستن استراماچونی و کیروش و جالبتر اینکه هردو این افراد تیماشون کیسه گل شدن
    • رضایاک اصلی IR ۱۶:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۷
      اتفاقا این شما کیسه کشا و کیسه پوشا هستید که باید دست از سر این مملکت بردارید😂😂😂
    • ابرام US ۲۲:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۷
      ( آن «سبو» بشکست و آن پیمانه ریخت) ... حا ج فتل با قندلی شد ٬ شاه گریخت🤪
  • محمد IR ۱۴:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۷
    دمت گرم پیشکسوت
    • ابرام US ۲۲:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۷
      (آن «سبو» بشکست و آن پیمانه ریخت)....حاج فتل با قندلی شد٬ شاه 🤪
  • محمدطاها IR ۱۴:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۷
    واقعا استقلال نسبت به هفته های اول خیلی بهتر بازی کرد و دیگه از بازیهای سرد،کسل کننده و بی موقعیت خبری نیست استقلال مقابل پیکان خیلی خوب و امیدوارکننده بازی کرد که با وجود تساوی اما رگه هایی از پیشرفت داخلش نمایان بود موقعیت گلزنی خیلی داشت ولی بازیکن ششدانگ که از این فرصت ها بهره ببرد نداشت..بنظرم همچنان باید به ساپینتو و تیمش فرصت کافی داده شود یقینا این تیم در ادامه حرفای زیادی برای گفتن خواهد داشت..
  • استقلال قهرمان IR ۱۴:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۷
    حضرت عباسی خیلی بهتر از پارسال بازی میکنه استقلال....فقط ساپینتو بدشانسه
  • 6 IR ۱۴:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۷
    آن سبو بشکست و آن کیسه بریخت.
  • ستاره سرخ FR ۱۵:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۷
    با یه برد به پرسپولیس میرسید؟؟ پرسپولیسم وایساده که برسید
    • ایلیا IR ۲۱:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۷
      آره هفته هشتم کاملا مشخصه که با سپاهان مساو میکنین👌🤣
    • جوجو IR ۰۰:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۴
      در حواب به ایلیا خوبه ما تساوی میکنیم شما ک 2 تا 2 تا میخورید😂
  • آبی رنگ عشقه IR ۲۱:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۷
    چی میگه واسه خودش این مردک 2 بازی برای استقلال کرد شد پیشکسوت استقلال و از تیمی که تا این هفته هیچ امیدی در دل هواداران ایجاد نکرده دفاع بی منطق میکند آنوقت امثال من که 62 سال عمر از خدا گرفته ام و از زمانیکه فوتبال را شناختم استقلالی بودم یعنی بیش از کل عمر این مردک ، نباید انتقاد کنم .ضمنا میکه استقلال با یک برد به رسپولیس میرسد یعنی از برد تیمی که در 5 بازی با تیمهایی در آخر فصل برای ماندن میجنگند 7 امتیاز داده مطمئن است و لابد لنگیها هم نشسته اند که استقلال ببرد و آنها ببازند ضمنا الان رقیب ما لنگیها نیستند بلکه امثال پیکان هستند از ما بالاتر است . آقای شهبازیان مطمئن باش با این مربی و بازیکنانی که ما داریم این هفته اختلافمان با صدر جدول حد اقل 5 امتیاز میشود البته اگر به نساجی نبازیم
    • 8 ماندگار IR ۲۳:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۳
      تیمتون هیچوقت در حد واندازه سرورتون پرسپولیس نبوده نیست و نخواهد بود پارسال با امتیاز معیشتی پنالتی های هدیه داوری و باباهاتون حمید و عزیز و دادرس و ماجد قهرمان شدین ولی یه بار جستی ملخک دوبار جستی ملخک آخر بدستی ملخک هر وقت تو ۵ سال ۱۰ جام گرفتین و ۲ فینال واقعی آسیا رو دیدین حرف بزنین به ما نمیخورین امسال با لوکادیا و شیخ به چهارمیخ کشیده مبشین تو را با نبرد دلیران چکار تو برزگری بیلت آید بکار

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی