زندگی خصوص آقای مربی سوژه سوپراستارهای تیم/ او دیگر نابغه نبود
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

توماس توخل با از دست دادن مربیگری بازیکنانی که در مورد زندگی شخصی‌اش شایعه‌پراکنی می‌کردند، و با گرفتن ۱۳ میلیون پوند باشگاه چلسی را ترک کرد.

توماس توخل ۴۹ ساله پس از شکست ۱-۰ تیمش در دیدار افتتاحیه لیگ قهرمانان اروپا مقابل دینامو زاگرب، اخراج شد. مشخص شده که این مربی آلمانی که چلسی را در عرض ۲۰ ماه به سه جام از جمله قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا رسانده بود، در هر صورت بدون توجه به نتیجه روز سه‌شنبه توسط مالکان آمریکایی جدید آبی‌ها اخراج می‌شد.

گفته می‌شود که رابطه از هم پاشیده او با سوپراستارهای تیمش و مالک جدید باشگاه «تاد بولی» علت اصلی اخراجش بوده است.

منابع فوتبالی می‌گویند توخل بعد از جدایی از همسر سابقش «سیسی» که ۱۳ سال با او زندگی کرده بود، و شروع رابطه عاشقانه جدیدش با «ناتالی مکس» ۳۵ ساله، نگرشش تغییر کرده است. و اینطور گفته می‌شود که ستاره‌های مولتی میلیونر تیمش دائماً در مورد زندگی عاشقانه او صحبت می‌کردند.

او در ماه جولای و تنها چند روز پس از طلاق از همسر سابقش، با ناتالی به ساردینا رفت. عکسهای زیادی از آنها در حال تفریح بر روی قایق و اقامت در ویلای خصوصی شبی ۲۰ هزار پوندی، منتشر شد.

یکی از منابع گفت: «انگار دیگر از تقلا دست برداشته بود. ستاره‌ها در مورد زندگی خصوصی او حرف می‌زدند. او دیگر نابغه نبود. شخصیتش پیچیده بود و خواسته‌هایش همیشه روشن نبود. تعدادی از بازیکنان می‌گویند که او دیگر به آنها اعتماد نداشت. و همه اینها منجر به شروع آشفته این فصل شد.»

توخل که سالی ۷ میلیون پوند می‌گیرد، با خداحافظی طلایی ۱۳ میلیون پوندی چلسی را با نشاندن در جایگاه ششم جدول لیگ برتر ترک کرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • محمد IR ۱۷:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۱
    دنبال رابطه بودن اینده را تباه میکند و حرفه و شغلت اسیب میزند و شخصیت را متزلزل میکند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی