نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟
نامه هشدارآمیزی که تاج را نگران کرد/ برگزاری بازی تیم ملی در مشهد اشتباه بود/ فیفا فقط ۶ روز مهلت داد!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در کنفرانس رسانه ای رئیس فدراسیون فوتبال به نکته ای تلخ و هشدار دهنده هم اشاره شد.

مهدی تاج درباره احتمال تعلیق فوتبال ایران به خاطر اتفاقات مشهد گفت: نامه فیفا درباره مشهد نگران کننده است. به ما ۶ روز وقت دادند و گفتند اگر قانع نشدیم این اتفاق می افتد. (تاج اشاره‌ای به اتفاق ذکر شده در نامه نکرد)

تاج ادامه داد: متاسفانه بردن بازی به مشهد اشتباه بود به خصوص بازی لبنان که اصلا احتیاجی به امتیاز آن مسابقه نداشتیم. رییس جمهور ما، وزیر کشور را مامور کرد با خاطیان برخورد کند و این یعنی ما مشارکتی در این اتفاق نداشتیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۰
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • گرگانی IR ۱۷:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۷
    جالیه حق مردمو خارجی ها میگیرن
  • د.د IR ۱۷:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۷
    گوشه ای از تپه های گلکاری شده ماجدی و اصولی
  • As FR ۱۷:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۷
    ما چرا اینقدر خودمون رو دست کم گرفتیم که اسکوچیچ رو انداختیم بیرون و کسی رو میاریم که نهایتا هوادارنش هم میگن که باخت مفتضحانه نخواهیم داد. یه نگاه به وضع تیم ملی بندازیم ایران رتبه ۲۲ رده بندی فیفا اما با عدم ورود بعضی تیم ها به جام جهانی الان رتبه ۱۷ تیم های حاضر در جام جهانی رو داره. اولین حریف که انگلیس هست و یه قرنه که قهرمان نشده اما همیشه جلو تیم رده ۱۷ نمیتونه برنده باشه و تو هر چند بازی احتمال مساوی و باخت داره. نباید ناامید بود و حتی جسور باشیم و کمی با ریسک بازی کنیم میتونیم امیدوار به کسب امتیاز یا حتی بردنش هم بود (مشکل این هست که کی‌روش این جسارت رو نداره و باخت با امتیاز کم رو به جسارت در بازی ترجیح میده) تیم دوم آمریکا که قبلاً هم بردیمش و بازم میتونیم و اصلا فوتبال آمریکایی شمالی، در سطح خیلی بالایی نیست. تیم سوم هم ولز که اصلا وضع خوبی ندارد و با برد تیم اوکراین بحران زده صعود کرده بحث من این نیست که خوب سه تا بازی رو می‌بریم و به عنوان تیم اول صعود می‌کنیم، بلکه اگه جسارت و ریسک داشته باشیم، تیم ما تو گروه، تیم ضعیفی نیست و احتمال صعودش حداقل به عنوان تیم دوم
    • سعید IR ۱۹:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۷
      حرف ماهم همینه. ما بااسکوچیچ هم متوانستیم نتیجه بگیریم فقط گیر دادیم به کیروشذنیازی به آوردن کیروش نبود.
  • سهیل IR ۱۷:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۷
    دیگه هرکی خربزه میخوره پای لرزشم باید بشینه
  • محسن IR ۱۷:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۷
    به امید اینکه فوتبال ایران تعلیق بشه تا تو نتونی با تعلیق حراسی نهادهای نظارتی رو از پاک سازی فوتبال منصرف کنی
  • حمید IR ۱۸:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۷
    یکی از دوستان در نقد کیروش که چرا اوردنش فرمودن : انگلیس که یه قرن هست قهرمان نشده امریکا رو میبریم چون قبلن بردیم ولز هم که مال این حرفا نمیست و زورکی اوکراین رو برده!!! دویت عزیز تمام کسانی که دارن فریاد وامصیبتا میزنن که در حق اسکوچیچ نامردی شد ، با اولین باخت تیم یاد کیروش میوفتن! همچین ملتی هستیم که فقط بلدیم بهانه بگیریم. فدراسیون شاید واسه اولین بار منطقی عمل کرد.فوتبال ما در سطح جهان حرفی واسه گفتن نداره و اگه بخاییم با روشی غیر از دو دوره قبل بازی کنیم بلایی سرمون میاد که سر عربستان مقابل المان اومد. قرار نیست فردین بازی در بیاریم و بگیم اسکوچیچ تیم رو برده و حقشه جام جهانی رو نیمکت تیم ملی باشه.اسکوچیچ فکر نکنم تا حالا از روی سکو هم یه بازی جام جهانی رو از نزدیک دییده باشه.اون فقط میخاد دیده بشه و واسش هم مهم نیست 80 میلیون بعد از باخت وحشتناک چه حس بدی دارن.کار فدراسیون حرفه ای بود.با کیروش ریسک باخت بد کمتره .
    • عیسی IR ۱۹:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۷
      ایقدشعرحماسی نگوامثال شماهافقطخواستین کیروش بیادبخاطرمسائل رنگی وشایدمنابع طرف خودتون .بااسکوچیچ یه امیدکمی بودالان دیگه کاملاناامیدشدیم ،خودتون هم میدونیدبااتوبوس چیدن نتیجه حاصل نمیشه
    • Joker IR ۰۲:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۸
      عیسی خیلی ...
  • احمد IR ۱۹:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۷
    اصلا‌سفر‌به‌این‌شهر‌تحت‌هر‌نام‌وقصدی‌باشد‌اشتباه‌است‌وما‌چند سالی‌است‌که‌این‌را‌فهمیده‌ایم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی