نظرسنجی

به نظر شما کدام‌یک در ۳ هفته باقی‌مانده امتیاز از دست می‌دهد؟
منچسترسیتی – تاتنهام؛ نجات پیدا کن!
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

امشب دیدار معوقه بین تیم‌های منچسترسیتی و تاتنهام از هفته هفتم لیگ برتر انگلیس برگزار خواهد شد.

قرار بود در هفته هفتم لیگ برتر انگلیس دیدار حساس منچسترسیتی و تاتنهام برگزار شود که به دلیل درگذشت ملکه الیزابت به تعویق افتاد. امشب از ساعت ۲۳:۳۰ در ورزشگاه اتحاد این دیدار معوقه و حساس برگزار خواهد شد.

منچسترسیتی؛ کامبک در شهر

احتمالاً اسپرز پلکانی برای رسیدن به آرزوهای سیتی خواهد بود، چرا که پپ گواردیولا علاوه بر امشب که در دیدار معوقه تیمش را به مصاف حریف لندنی خواهد فرستاد، ۲ هفته بعد هم با آن‌ها مصاف خواهد داد. ۸ امتیاز فاصله کم نیست، ولی نیم‌فصل باقی مانده و قابل جبران است. اگرچه شاید گلزنی‌های ارلینگ هالند برای سیتیزن‌ها کافی نباشد، ولی هنوز هم می‌توان با تکیه بر خط حمله قدرتمند شانس قهرمانی این تیم را بالا دانست. در واقع مشکلات این فصل سیتی به خط دفاعی‌شان گره خورده و باید پپ در این منطقه تیمش را تقویت کند. فراموش نکنید حریف امشب سیتی این تیم را در ۶ بازی اخیر ۴ مرتبه برده و کابوس پپ شده است.

تاتنهام؛ فرصت‌های آخر آنتونیو؟

بعد از جام‌جهانی هم وضعیت تاتنهام بهتر نشد و این تیم یک هفته در میان شکست خورد تا به رده پنجم سقوط کند. به نظر می‌رسید آنتونیو کونته بتواند این تیم را سرانجام در میان مدعیان قهرمانی قرار دهد، ولی کار به جایی کشیده که شاید این فرصت‌های آخر سرمربی ایتالیایی برای رساندن تیمش به نزدیکی بالای جدولی‌ها باشد. ۶ امتیاز فاصله با سیتی می‌تواند با ۲ برد مقابل همین حریف جبران شود، ولی مأموریت آسانی نیست. اتفاق بد برای شمال لندنی‌ها این است که در خانه بیشتر ضربه خورده‌اند و همین باعث شده که عملکردشان دور از انتظار باشد. آیا این فرصت‌های آخر، کونته را نجات خواهد داد؟

آخرین جدال
فوریه ۲۰۲۲ در دیدار برگشت فصل قبل لیگ برتر، تاتنهام میزبانش منچسترسیتی را غافلگیر کرد و ۳-۲ برد. کولوسوسکی و کین (۲ مرتبه) برای اسپرز و گوندوغان و محرز برای سیتی در آن دیدار گلزنی کردند.

آمار بازی
۵۰) در ۵۰ مصاف لیگ برتری بین منچسترسیتی و تاتنهام، تیم منچستری ۱۶ بازی را برده، تیم لندنی در ۲۷ بازی پیروز شده و ۷ بازی هم مساوی شده است.
۴) اسپرز به نوعی گربه سیاه تیم گواردیولا در فصول اخیر بوده. سیتیزن‌ها در ۶ بازی آخرشان مقابل تاتنهام ۴ باخت داشته‌اند، یک بازی را برده‌اند و یک مرتبه هم به تساوی رسیده‌اند.
۵) این ششمین نبرد پپ گواردیولا و آنتونیو کونته خواهد بود. در ۵ دیدار قبلی کونته ۳ برد داشته و پپ ۲ بازی را برده. کونته فصل ۲۰۱۷-۲۰۱۶ اولین مربی‌ای شد که مدافع عنوان قهرمانی را همراه چلسی دبل کرد.
۶) هئونگ مین سون در دیدارهای اخیر مقابل سیتی درخشان ظاهر شده. ستاره تاتنهام ۶ گل در ۹ بازی به این رقیب زده.
۲۱) در حالی که امشب سیتی به نیمه راه خواهد رسید، ارلینگ هالند ۲۱ گل در فصل جاری زده، یعنی ۲ گل کمتر از کل گل‌های سون در فصل گذشته که آقای‌گل شد.

مصدومان و محرومان
روبن دیاس و جان استونز مدافعان منچسترسیتی به این دیدار نخواهند رسید. لوکاس مورا هم غایب تاتنهام خواهد بود. رودریگو بنتانکور احتمالاً با بهبودی آسیب‌دیدگی‌اش در ترکیب اسپرز قرار خواهد گرفت.

ترکیب احتمالی دو تیم
منچسترسیتی:
ادرسون، لوئیس، آکانجی، آکه، کانسلو، رودری، گوندوغان، دی‌بروینه، محرز، گریلیش و هالند
تاتنهام: لوریس، رومرو، دایر، دیویس، دوهرتی، هویبیرگ، بنتانکور، پریشیچ، کولوسوسکی، سون و کین

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما کدام‌یک در ۳ هفته باقی‌مانده امتیاز از دست می‌دهد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی