جمشید شاه محمدی
زمان مطالعه: ۴ دقیقه

جمشید شاه محمدی مهاجم اسبق پرسپولیس به خبرورزشی گفت: من بیشتر از اسکوچیچ برای حمید استیلی ناراحت شدم. حمید پسر خوب و با معرفتی است و باید رفتار بهتری با او می‌شد.

علی پروین اسطوره باشگاه پرسپولیس به تازگی به تعریف و تمجید از تیم یحیی گل محمدی پرداخته است. شماره ۷ افسانه‌ای پرسپولیس گفته است که همیشه پس از پایان هفته پنجم می‌تواند قهرمان را پیش بینی کند و حالا هم می‌گویم پرسپولیس قهرمان لیگ برتر می‌شود! در همین ارتباط بد ندیدیم با جمشید شاه محمدی تماس گرفته و شنونده نقطه نظرات مهاجم پیشین تیم ملی و پرسپولیس باشیم.

صحبت‌های اخیر علی پروین را شنیده یا دیده اید؟

کدام یکی را؟ راجع به برکناری اسکوچیچ یا پرسپولیس؟

اینکه علی پروین پیش بینی کرده و گفته است پرسپولیس قهرمان می‌شود؟

حق با علی آقا پروین است. پرسپولیس این فصل از همه لحاظ یک سروگردن بالاتر از سایر تیم‌ها نشان داده و شرایط خوبی هم دارد. من حتی می‌گویم تیم یحیی گل محمدی می‌تواند زودتر از هفته سی ام قهرمان شود.

پس استقلال و سایر رقبا چه طور؟

من این استقلال را رقیب پرسپولیس نمی‌دانم! نمی‌خواهم خیلی در مورد استقلال صحبت کنم اما مشخص است این تیم شرایط فصل گذشته را ندارد. فصل گذشته این تیم به راحتی گل نمی‌خورد و تیم مرموزی بود اما به نظر می‌رسد الان شرایط خوبی آن هم برای قهرمانی دراین تیم حاکم نباشد.

سپاهان اصفهان، فولاد خوزستان و گل گهر سیرجان چه طور؟

من شرایط گل گهر سیرجان با امیرقلعه نویی و فولاد خوزستان با جواد نکونام را بهتر از سپاهان می‌دانم. متأسفانه ما در کشورمان تصور می‌کنیم هر کس خارجی بوده یا موهای بور و چشمان آبی داشته باشد خیلی مربی خوبی است درحالی که در همین کشورخودمان هم مربیان خوب و فنی مثل امیرقلعه نویی، جواد نکونام و یحیی گل محمدی را داریم. من می‌خواهم یک اسم دیگر هم بیاورم که معتقدم خیلی حرف‌ها در مربیگری و فوتبال ایران خواهد داشت.

استقلال رقیب پرسپولیس نیست!/ حق با علی پروین است؛ تیم یحیی زودتر از هفته سی ام قهرمان می شود!/ زمان کی روش بازیکنان تیم ملی جرات انتشار بیانیه نداشتند

چه کسی؟

من از کلاس حمید مطهری خیلی خوشم می‌آید. او هم از مکتب پرسپولیس می‌آید و بسیار فنی، کاربلد و جنتلمن است. باور کنید عادت ندارم الکی از کسی تعریف کنم اما این بنده خدا خیلی در فصل جدید از ناحیه داوری آسیب دید. نساجی مازندران فوتبال خوبی بازی می‌کند و می‌تواند با حمید مطهری یقه تیم‌های بزرگ را بگیرد.

لیگ بیست و دوم را نسبت به لیگ‌های گذشته چه طور ارزیابی می‌کنید؟

به نظرم لیگ سخت تری شده است. این فصل هیچ تیمی از پیش بازنده یا از پیش برنده نیست. تیم‌های ملوان انزلی و مس کرمان هم که از لیگ یک آمده اند به قول کشتی گیرها چغر و بد بدن هستند! امسال همه تیم‌ها برنامه و انگیزه دارند و لیگ جالب تری هم شده است.

شما پرسپولیس را شانس اول قهرمانی خواندید. فکر می‌کنید چه چیزی بتواند سد راه قهرمانی این تیم شود؟

فقط و فقط بنویسید مشکلات مالی! دست رضا درویش مدیرعامل این باشگاه درد نکند که ستاره‌ها را خرید اما این یک طرف ماجراست. شما وقتی ستاره می‌خرید باید بتوانید به موقع و سروقت پول ستاره‌ها را هم پرداخت کنید. تأخیر، بدقولی یا مشکلات مالی می‌تواند کنر هر تیمی حتی پرسپولیس را بشکند! امیدوارم مدیرعامل باشگاه و اعضای هیئت مدیره مراقب این موضوع باشند. پرسپولیس یا هر تیم پرستاره دیگری نباید دغدغه مالی داشته باشد و این از هر چیز دیگری مهم تر است.

درخصوص برکناری دراگان اسکوچیچ چه نظری دارید؟

من بیشتر از اسکوچیچ برای حمید استیلی ناراحت شدم. حمید پسر خوب و با معرفتی است و باید رفتار بهتری با او می‌شد. اگر هم فدراسیون جدید نمی‌خواست با حمید استیلی کار کند باید خیلی محترمانه و با قدردانی از او خداحافظی می‌کرد. من با حمید استیلی در تیم ملی، پرسپولیس و بهمن همبازی بودم و می‌دانم چه پسر خوش قلب و مهربانی است. او بسیار با معرفت است و سرش را هم در رفاقت می‌دهد. در مورد اسکوچیچ هم من فکر می‌کنم عدم برخورد لازم با برخی ملی پوشان و بی انضباطی‌های صورت گرفته در تیم ملی عامل اصلی کنار گذاشتن او شد.

استقلال رقیب پرسپولیس نیست!/ حق با علی پروین است؛ تیم یحیی زودتر از هفته سی ام قهرمان می شود!/ زمان کی روش بازیکنان تیم ملی جرات انتشار بیانیه نداشتند

یعنی چی؟ بیشتر توضیح می‌دهید؟

بله، توجه داشته باشید که در تیم ملی برخلاف تیم باشگاهی دست شما برای انتخاب باز است. شما می‌توانید به راحتی هر کسی حتی ستاره تیم ملی را کنار گذاشته و جایگزین مناسب پیدا کنید اما در یک باشگاه این امکان شاید وجود نداشته باشد. بنابراین وقتی بی انضباطی یا خودخواهی دیدید باید فوری برخورد کنید. دراگان اسکوچیچ این اتوریته را نشان نداد و همین بی توجهی کار را به برکناری اش کشاند. اینکه شما بخواهید کریم باقری یا کس دیگری را ببرید تا به تیم نظم دهد نشان دهنده ضعف سرمربی است. البته با او هم می‌توانستیم برخورد بهتری داشته باشیم.

و انتخاب کارلوس کی روش؟

کارلوس کی روش در گذشته ثابت کرده که یک مربی با دیسیپلین و با نظم است. همین ملی پوشان اگر کی روش سرمربی تیم ملی بود جرأت انتشار بیانیه یا مصاحبه علیه تیم و سرمربی را نداشتند چون مثل آب خوردن طرف را خط می‌زد. در شرایطی که ما زمان زیادی تا شروع جام جهانی نداریم به نظر انتخاب کی روش معقول می‌رسد و البته باید ببینیم در جام جهانی او چه کار می‌کند؟ قرار است در قطر ما چطور تیمی‌باشیم و من هم مثل هر ایرانی دیگری آرزو می‌کنم تیم کشورم در این رقابت‌ها به دور بعدی صعود کند. هرچند همه می‌دانیم کار بسیار سختی است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۹
  • لنگ قهرمان آسیا IR ۱۰:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۹
    واقعا تاج رقیب لنگ نیست چون یه جام تو سطح آسیا حسرت پرسپلیسیا🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣😍😍
    • ف دال IR ۱۱:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۹
      لامصب، اون جام رو خودِ AFC هم گردن نمی‌گیره. بعید می‌دونم سوادت قد بده اما با توکل به خدا + یه سر بزن به سایت AFC، می‌بینی از جامی که تنها افتخارِ خسروانی در 7 دهه‌ست با عنوان «جام "موسوم" به باشگاه‌های آسیا» نام برده شده. بعد سرکار و امثالت بهش افتخار می‌کنید. بارالهی، پروردگارا؛ حتی دشمنم انقدر خوار و ذلیل و زبون نکن، این‌ها که دیگه هموطن و ‌هم‌نوعم هستن؛ فقط از روی ناآگاهی و کم‌دانی‌شونه که شده‌اَن «این»!
    • میلاد IR ۱۴:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۹
      تاج سال 58 منحل شده و الاستقلال سال 59 تاسیس شده
    • محمد IR ۱۴:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۹
      خطاب به ف دال باید عرض کنم که نکنه afc جام در جام منحل شده آسیا رو قبول داره؟؟؟؟ لنگ تو این جام همش با تیمای بحرینی و پاکستانی بازی می کرده که الان دیگه اثری ازشون نیست ولی استقلال همش تو جام باشگاه های آسیا با السد و الهلال بازی می کرد.
    • لنگی سوز IR ۱۶:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۹
      آخه تاج کبیرهم لنگ رو خیلی وقته رقیب نمیبینه.... حالادوتا برد زورکی البته این آخریه بد نبود آورده لنگ جوگیر شدین کجا بابا
    • حسین IR ۰۱:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
      شاممد درست گفتی رقیب استقلال داوران وکمیته داوران هستند که چتر حمایتیشون همه جوره بالای سر لنگپولیس است برای همین تو هم از این حرفها می زنی گلممد هم گفته بود داورها به نفعمون نمی گیرند یعنی اینکه داورها باید بیشتر کار کنند وتمرین گلزنی به رقبای لنگ کنند
    • حسین IR ۰۲:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
      ف دال معلومه که از غصه داری دق می کنی مگر میشه تاریخ را تحریف کرد عجب لنگیها متوهم پیدا میشه
    • کیسه کش حقیر IR ۱۵:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
      در جواب محمد اول سواد ورزشی تو بالا ببر با معلوماتتو بعد بیا نظر بده کیسه کجا تو ۴ جانبه امجدیه که قهرمان شده مثلا با الهلال بازی کرده یا پرسپولیس دوتا قهرمانی آورد با تیم‌های بزرگ بود ولی از دست پیام‌هایی که طرفدارای کیسه بر علیه تیم سرورشون می‌دادند به AFC حق تیم مارو می‌خوردند محروم می‌کردند بابا شماها چشم ندارین یه تیم ایرانی قهرمان آسیا بشه ولی رازی هستین تیم های عربی که گربه سیاهتون هستند قهرمان بشن شما اگه راست میگین الان یه نایب قهرمانی بیارین قهرمانی پیش کش
  • ف دال IR ۱۱:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۹
    سلام؛ آقای یکتا، برادر از وحید قلیچ جه خبر؟ حالش خوبه؟ نه که هر روز ازش مصاحبه می‌گرفتید و الآن چند روزیه خبری نیست ازش، از اون جهت عرض می‌کنم. حالا پیش خودتون نگید اینا دیگه چه جماعتی‌اَن! باهاش مصاحبه می‌کنیم، انتقاد می‌کنن؛ تحریمش می‌کنیم، باز می‌گن چرا... البته من یکی که به فال نیک می‌گیرم اما نه که هر روز آویزون خبر بود، فقط خواستم از سلامتش خبر بگیرم
    • پدرام CA ۱۵:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۹
      بابا حبرنگارها هم انسانند و نیاز به تفریح دارن. شما خودت جای ایشون بودی دلت نمیخواست بر و بج رو جمع کنی و از قلیچ مصاحبه بگیری و کلی حال کنی؟ به نظر من هیج ایرادی نداره که از قلیچ مصاحبه میگیرن فقط نمیدونم چرا مصاحبه های قلیج رو میارن میذارن تو سایت!
  • علی IR ۱۱:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۹
    دمت گرم پرسپولیسی با منطق، هم طرفدار تیمت هستی هم میدونی کیروش کیه و ارزشش چیه
  • محمد IR ۱۴:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۹
    حالا جوری استقلال امسال قهرمان بشه که دیگه جرات نداشته باشی بگی استقلال رقیب ما نیست. اتفاقا ما هم پرسپولیس رو رقیب حساب نمی کنیم رقبای ما فقط گل گهر و سپاهان هستن.
    • شیش تایی ها666666666666666666666 IR ۲۲:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۹
      اخه سپاهان و گلگهر هم شما رو رقیب حساب نمیکنن بابت امتیازات گدایی معیشتی پارسال
  • امین IR ۱۵:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۹
    زمان استرماچونی اولش از این حرفها میزدند به نیم فصل نرسیده میگفتن از بالا گفتند لنگ قهرمان نشه تا بابامسعود به دادتون رسید.
    • علی IR ۱۶:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۹
      آره جون عمت پس حتما اونی که رفت ترکیه یا اونی که 4تا4تا تودربی ها گل میخورد ما بودیم آره چقدر گناه دارین شما کیسه تنان
  • آره من یه لنگی هستم IR ۱۶:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۹
    من نمیدونم این لنگیا چه رویی دارن اسم آسیا رو میارن... آخه لامصبا اگه من به محمدان بنگلادش باخته بودم تا دنیا دنیاست اسم فوتبال رو نمیاوردم چه برسه کری مری بخونم
    • محمد IR ۱۷:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۹
      می دونی که اسم آسیا ابهت داره و باید تیمایی که ابهت خاصی دارن مثل الهلال و استقلال تو آسیا باشن نه لنگی که تو این همه مسابقات جام در جام منحل شده رو قبول داره و جام ولایت.
  • لنگی آخر خنده CA ۱۷:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۹
    آقا واقعا جالبه، میگیم قهرمان آسیا شدیم فیلمش هم هست میگن اون قدیم بوده، حساب نیست بعد خودشون ستاره قلابی بازی جام در جام (نه جام باشگاههای آسیا) جلوی تیم بحرینی رو‌میزنن رو لباسشون بعد میگیم افتخار شما چیه، میگن ۵۰ سال پیش تو‌یک بازی ۶ تا بهتون زدیم. حالا جدا ازینکه فیلم ‌‌و تصویری ازش نیست و بازیکن تاج بعدش میره لنگ و …. این طور موقع ها عهد تاریخ مهم میشه حالا نایب قهرمانی ها تو آسیا و … بماند والا ما نمیدونیم به چه ساز لنگی جماعت باید رقصید فکر کنم بیایم یک تقویم لنگی درست کنیم از سال ۵۲ شروع بشه بعد مستقیم بیاد دوره‌ی بابا مسعود
  • لنگی نباش IR ۱۷:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۹
    بذار با یه تیم درست درمون بازی کنی بعد متوجه می شید استقلال حریف لنگ است یا نه.فعلابا حمایت داور های شیتیل بگیر و سازمان لیگ هم‌پیمان لنگ دوتاتیم ته جدولی رو بردین ذوق زده شدیم.
  • لنگی نباش IR ۱۷:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۹
    بذار با یه تیم درست درمون بازی کنی بعد متوجه می شید استقلال حریف لنگ است یا نه.فعلابا حمایت داور های شیتیل بگیر و سازمان لیگ هم‌پیمان لنگ دوتاتیم ته جدولی رو بردین ذوق زده شدیم.
  • لنگی نباش IR ۱۷:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۹
    بذار با یه تیم درست درمون بازی کنی بعد متوجه می شید استقلال حریف لنگ است یا نه.فعلابا حمایت داور های شیتیل بگیر و سازمان لیگ هم‌پیمان لنگ دوتاتیم ته جدولی رو بردین ذوق زده شدیم.
  • لنگی نباش IR ۱۷:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۹
    بذار با یه تیم درست درمون بازی کنی بعد متوجه می شید استقلال حریف لنگ است یا نه.فعلابا حمایت داور های شیتیل بگیر و سازمان لیگ هم‌پیمان لنگ دوتاتیم ته جدولی رو بردین ذوق زده شدیم.
  • لنگی نباش IR ۱۷:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۹
    بذار با یه تیم درست درمون بازی کنی بعد متوجه می شید استقلال حریف لنگ است یا نه.فعلابا حمایت داور های شیتیل بگیر و سازمان لیگ هم‌پیمان لنگ دوتاتیم ته جدولی رو بردین ذوق زده شدیم.
  • ع.شرقی IR ۲۰:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۹
    چی زدی؟! این بازیکنان و طرفداران تیم حکومتی خواب زده شدن این پرسپولیسه که رقیب استقلال نیست...بلکه وزارت ورزش و کمیته داوران و حامیان تیم حکومتی هستن که رقیب استقلالن
  • اس اس IR ۲۲:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۹
    آقای ازینا لنگ سوراخ امسال هم قهرمانی را نخواهد دیدمگر تاج یاوزرای قبلی اعمال نفوذ کنند!! ضمناً لنگ درخواب بیند قهرمان!
  • ک.و IR ۲۲:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۹
    خدا ازاین داوان نگذره که تا الان شش امتیاز از استقلال گرفتن وگرنه شما الان این حرف را نمیزدی
  • محمدی IR ۲۳:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۹
    اصلا انتخاب خوبی نبود چون دوره کی روش تموم شده مگه کی روش تا چند سال دیگه میخاد مربی گری کنه نهایتا 2 سال دیگه آنجلوتی با ۶۴ سال سن میخاد بازنشسته بشه بره کی روش حالا ۷۰ سالشه حالا دیگه خیلی پیر شده باید مربی ای میاوردن واسه ده سال آینده
  • تاج کبیر GB ۲۳:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۹
    لنگ بدون بابا مسعود رقیب نیست حالا الکی اخراج کنند الکی گل هند قبول کنند اما هیچی نمیشه این لنگ یتیم
  • لیگ فقط تیم ملی IR ۲۳:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۹
    خیلی از تیم ها به درد لیگ نمی خورن من جمله استقلال
  • کامران زارعی IR ۰۵:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
    منظورش این بوده ۳وم یا ۵وم میشه لنگی جان پیروزی
  • نادر IR ۰۶:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
    بابا این پیش کسوتان لنگ چی میزنن؟؟ خخخ😂😂😂
  • باحقارت لُنگی ام IR ۰۶:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
    استقلال آبرو و افتخار ایران آسیا..تیم لنگ چهل سال با اینگه بیشترین پول و امکانات به تزریق شده دریغ از یه ستاره..این جام های داخلی هم که گرفتن همه با حمایت وززیر وکیل و لابی گری بوده .وگرنه اینها هیجی نبوده ونیستن..
  • ممد IR ۰۷:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
    باز اینا دوتا بازی بردن جو گیر شدن
  • آبی بلو IR ۰۸:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
    خب راست میگه تیم حکومتی لنگ بولینگ عبده اخه با ۱۲ یار تو زمین کی حریفش میشه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی