نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
جواد نکونام
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

جواد نکونام سرمربی تیم فولاد گزینه اول فدراسیون فوتبال برای دستیاری کارلوس کی‌روش به حساب می آید.

فدراسیون فوتبال می‌خواهد با انتخاب جواد نکونام به عننون دستیار اول کارلوس کی‌روش مربی پروری کند. کاری که طی ۸ سال حضور کارلوس کی‌روش در تهران و در تیم ملی انجام نداد اما این بار می‌خواهد در فرصت حضور کوتاه این مربی پرتغالی در تیم ملی این کار را انجام دهد.

مدیر عامل باشگاه فولاد گفته جواد نکونام به او پیام داده که نمی‌خواهد به بهانه حضور در تیم ملی، اردوی تیم فولاد را ترک کند. به واقع او نمی‌خواهد دستیار کارلوس کی‌روش شود.

مهدی تاج در کنفرانس خبری خود گفت برنامه فدراسیون فوتبال این است که بعد از جام جهانی سرمربیگری تیم ملی را به جواد نکونام محول کند و نقش کارلوس کی‌روش در جام ملت‌ها مدیرفنی باشد اما نبی یکی از اعضای هیات ریسه این موضوع را به نوع دیگری عنوان کرد و در یکی از برنامه‌های تلویزیونی گفت که برنامه این است تا پایان جام ملت‌های ۲۰۲۳ با کارلوس کی‌روش قرارداد ببندند.

حالا می‌شود به صراحت گفت دلیل نه جواد نکونام به فدراسیون فوتبال به دو دلیل است. یک نقض عهد فدراسیون فوتبال که اول می‌گوید جواد نکونام در جام ملت‌ها سرمربی تیم ملی است و در ادامه این مسئولیت را به کارلوس کی‌روش واگذار می‌کند. و دلیل دیگر اینکه جواد نکونام می‌خواهد صبر کند تا به یک باره سرمربی تیم ملی شود. او در ابتدای فصل هم پیشنهاد باشگاه استقلال را رد کرد.

جواد نکونام با قهرمانی به همراه فولاد در جام حذفی و سوپر جام و همچنین صعود به مراحل پایانی لیگ قهرمانان آسیا خود را به عنوان یکی از گزینه‌های مربیگری تیم ملی مطرح کرده است. در کارنامه او هدایت تیم نساجی به لیگ برتر بعد از ۲۴ سال هم دیده می‌شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • حمید IR ۱۲:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۹
    آقا جواد به کارش در فولاد بایست ادامه بده ' بخاطر خودش هم که شده و سبک و سنگین کردن تفکرات فوتبالیش ' در لیگ و حذفی و جام باشگاههای آسیا ' پروژه خودشو تکمیل کنه و باصطلاح خودشو در قبال مربیهای خارجی لیگ داخلی و آسیا سبک و سنگین کنه و بعد با آشنایی کامل از خودش و اعتماد بنفس به اندازه و‌منطقی سرمربی تیم ملی بشه ' ضمنا از کجا معلوم با این زیرآب زنیهای مملکت ما کیروش و تاج موندنی باشن ' و جواد و فولاد رو اینطوری نابود نکنن ؟ جوادخان همیشه مشورتهای صادقانه بهت دادم الانم چیزی که عقلم میگه رو بهت گفتم عزیز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی