نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
حمله باورنکردنی عضو کمیته فنی به کارلوس‌ ‌کی‌روش/ او استعمارگر بود؛ ساعت ۲ صبح دستور می‌داد سونا را روشن کنند/ دیگر حق نداری بهانه‌گیری کنی!
زمان مطالعه: ۸ دقیقه

اصغر مدیرروستا عضو کمیته فنی فدراسیون فوتبال گفت: هم مجمع و هم هیات رییسه اشتباه کرد. خدا عاقبت فوتبال را ختم به خیر کند. به نظرم جام جهانی بسیار سختی داریم.

دو ماه پیش اعضای کمیته فنی فدراسیون فوتبال اعلام کردند دراگان اسکوچیچ صلاحیت نشستن روی نیمکت تیم ملی را ندارد و باید عوض شود. اما در کمال تعجب اعضای هیات رییسه فدراسیون فوتبال گفتند نظر کمیته فنی مشورتی است و در نهایت اعلام کردند اسکوچیچ سرمربی تیم در جام جهانی خواهد بود. این اتفاق حاشیه‌های زیادی به همراه داشت و اعضای کمیته فنی را به‌ شدت عصبانی کرد. یکی از این اعضا علی‌اصغر مدیرروستا بود که در این رابطه مصاحبه ای انجام داد که در زیر می خوانید:

*ما هر کاری که می‌خواستیم انجام دهیم یا هر تغییری که بدهیم باید این را در نظر بگیریم که دو تا شش یا هفت روز بیشتر فرصت نداریم. مثل قدیم نیست و الان فیفادی‌ها مدنظر است و مربی در آن ایام می‌تواند بازیکنانش را در اختیار داشته باشد. به لحاظ اینکه تغییری می‌خواست صورت بگیرد خیلی زودتر از اینها باید این کار انجام می‌شد.

*حضور کی روش برگشت به عقب است. به خاطر اینکه ایشان ۸ سال سرمربی تیم ملی بوده و هر آنچه داشته در این ۸ سال رو کرده. با توجه به اینکه مبالغ هنگفتی بابت قراردادش هزینه شده و آن خروجی که ما باید می‌گرفتیم بابت یک مربی با این دستمزد خروجی مثبتی نبوده. ما صرفا در دو جام جهانی بد نباختیم که این اصلا برای فوتبال ما نباید ملاک قرار بگیرد. فوتبال دنیا رو به پیشرفت و انجام بازی تهاجمی و تماشاگرپسند است. امروز اکثر تیم‌هایی که می‌خواهند امتیازی بگیرند یا مربیان‌شان در معرض خطر هستند، می‌آیند با یک سیستم دفاعی وارد زمین می‌شوند.

*این سیستم دفاعی یا همان سیستم اتوبوسی را هم قبل از آقای کی‌روش مورینیو داشت توی تیم‌هایش استفاده می‌کرد. برای فوتبال ما هم خوب بود که یاد بگیریم سیستم دفاعی را. ولی باید در فاز بعدی‌اش در حمله توفیق پیدا می‌کردیم. از لحاظ فوتبالی و فنی ما در دو جام ملت‌های آسیا که تمام هم و غم ما این بود که بعد از سال‌ها قهرمان شویم باز موفق نشدیم. مخصوصا با توجه به هزینه‌هایی که برای آقای کی‌روش انجام دادیم. وقتی ایشان به ایران آمد جزو سه، چهار مربی دنیا از لحاظ درآمدی بود. ولی ما خروجی نداشتیم.

حمله باورنکردنی عضو کمیته فنی به کارلوس‌ ‌کی روش/ او استعمارگر بود؛ ساعت ۲ صبح دستور می داد سونا را روشن کنند/ دیگر حق نداری بهانه گیری کنی!

*ما برگشتیم به عقب همان‌طور که فدراسیون‌مان برگشت به عقب. در و تخته با هم جور شده. این درست است که آقای کی‌روش شناخت دارد از فوتبال ما، اما باید ببینیم وقتی ایشان از فوتبال ما جدا شد چه توفیقی داشت؟ در کلمبیا و مصر دیدیم که چه اتفاقی افتاد. البته فدراسیون‌های آن دو کشور قوی عمل کردند. مثل فدراسیون ما نبود که همه کاره فوتبال ما آقای کی‌روش بشود. ممکن است علتش ضعف مدیریت بوده که نباید این مساله وجود می‌داشت. حالا این وسط چه اتفاقاتی افتاده، معلوم نیست. بحث «بگم‌بگم» بوده که آقای کی‌روش با آن توانسته اینها را بترساند یا چیز دیگر، در هر صورت باعث شد اینها نتوانند به آقای کی‌روش امر و نهی کنند. ایشان بود که به فوتبال ما احاطه داشت و امر و نهی می‌کرد.

*اگر قرارداد آقای کی‌روش همین ماهی ۵۰ هزار یورو باشد، منطقی است، چون از کیسه مردم هم نباید برود. ولی متوجه شدیم با توجه به اینکه ایشان ۵ دستیار با خودش می‌آورد مجموع قراردادش رسیده به سقف ۹۰۰ هزار یورو. بالاخره همه می‌دانند آقای کی‌روش در مسائل زدوبند و مسائلی که پورسانت می‌گیرند و اینها هست و این دیگر یک چیز مشهود است. من می‌گویم خدای نکرده مثل برخی مربیان داخلی‌مان این کار را نکرده باشد که از کمک‌هایش هم پول بگیرد که همان رقم بالا برایش بیفتد. یعنی یک پکیجی بسته باشد و بگوید من با کمک‌هایم در مجموع ۹۰۰ هزار یورو. به آنها یکی ماهی پنج هزار تا بدهد و بقیه را خودش بردارد.

 *آوردن ایشان برای فوتبال ما اشتباه بود. حالا همه می‌گویند ما باید یکدل باشیم و جام جهانی نزدیک است و این حرف‌ها. آقا جام جهانی چیست؟ اصلا نرویم بالا، چه اتفاقی می‌افتد؟ ما بیاییم برای پیشرفت فوتبال‌مان یک کاری کنیم. برای قهرمانی در جام ملت‌ها برنامه بریزیم. اینها یک تیم رسانه‌ای هم دارند. این تیم رسانه‌ای هم دارد فعالیت می‌کند و حکم ستون پنجم را دارد. می‌آید بالانس می‌کند این توقعات را. می‌گوید نزدیک جام جهانی است و بیایید دست به دست هم دهیم. مگر این آخرین جام جهانی فوتبال است؟ سال‌های بعد هم جام جهانی هست. بیاییم برنامه‌ریزی کنیم برای صعود از گروه‌مان در دوره‌های بعدی. مربی بیاوریم که به لحاظ شخصیتی و توان فنی و فازهای فوتبال بتواند کارآمد باشد. الان آقای کی‌روش تسویه حساب شخصی مدنظرش است و برخی بچه‌هایی که نبودند را می‌آورد و برخی که بودند را خط می‌زند. این به ضرر فوتبال ماست. نمی‌دانم چه کسی دستور به این کار را داد.

*من از هیات رییسه گله‌مندم، چون هیات رییسه ما یک حرکت به قول معروف از پیش تعیین شده یا به نوعی منافقانه انجام داد. کمیته فنی دو ماه پیش آمد و گفت آقای اسکوچیچ با توجه به این شرایط توانایی هدایت تیم ملی را ندارد. بعد صحبت از کی‌روش شد و ما گفتیم اصلا کی‌روش مدنظر کمیته فنی نیست. مدنظر کمیته فنی آقای دایی بود. با توجه به سابقه و جایگاه ایشان می‌توانست تیم را مدیریت کند. می‌توانست تیم را جمع کند. در غیر این صورت کمیته فنی پیشنهاد آقای پتکوویچ و آقای گونش را داد. پتکوویچ هم رزومه‌اش مشخص است. آقای گونش هم که با ما هم‌فرهنگ هستند و حتی می‌توانست با برخی بازیکنان ارتباط کلامی بگیرد. آقای کی‌روش را کمیته فنی رد کرد. هیات رییسه آمد گفت نه! آقای اسکوچیچ باید تا جام جهانی بماند. چندین بار هم سخنگو و اعضایش آمدند گفتند. شب قبلش آقای رضاییان در تلویزیون گفت هر تصمیمی کمیته فنی بگیرد هیات رییسه آن را اجرا می‌کند.

حمله باورنکردنی عضو کمیته فنی به کارلوس‌ ‌کی روش/ او استعمارگر بود؛ ساعت ۲ صبح دستور می داد سونا را روشن کنند/ دیگر حق نداری بهانه گیری کنی!

*فردایش آمدیم در جلسه دیدیم همه ‌چیز رنگ داد؛ همه ‌چیز عوض شد. گفتیم اشکال ندارد. اما وقتی خود هیات رییسه گفت آقای اسکوچیچ باید بماند تا جام جهانی پس چه شد که همه‌شان به اتفاق آرا رای دادند که آقای کی‌روش برگردد؟ فقط آقای ماجدی رای نداد. چی شد آقای هیات رییسه؟ والا به قرآن ما چنین چیزی ندیدیم. دلیلش هم این است که فوتبالی نیستند. به خاطر اینکه میز را از دست ندهند دو دستی به آن چسبیدند. بروید درد و دل فوتبالی‌ها را بشنوید از این هیات رییسه. من شنیده بودم بحث‌های مربوط به مردم کوفه و عمروعاص را ولی ما در نزدیکی خودمان دیدیم.

*هم مجمع و هم هیات رییسه اشتباه کرد. خدا عاقبت فوتبال را ختم به خیر کند. به نظرم جام جهانی بسیار سختی داریم. با وجود اینکه آقای کی‌روش آمده. شما رسانه هستید و وظیفه سنگینی دارید و باید این را پیگیری کنید. آقای کی‌روش فردا که تیم نتیجه نگرفت نیاید بگوید من دیر آمدم، من وقت نداشتم یا من بازی تدارکاتی نداشتم. شما آن زمانی که وقت داشتی بازی تدارکاتی‌ات با سیرالئون بوده! چیز دیگری هم نبوده. جای بهانه برای ایشان نگذارید. ایشان با اطلاعات کامل آمده و باید پاسخگو باشد. رییس فدراسیون و مجمع و هیات رییسه به همراه آقای کی‌روش باید پاسخگو باشند. اگر قرار بود مربیانی که مدنظر کمیته فنی فدراسیون نبودند را بیاورند خب همان آقای اسکوچیچ می‌ماند! یک مدیر فنی می‌گذاشتید کنارش که وضعیت را جمع‌وجور کند. الان بار مالی‌اش را چه کار می‌خواهید بکنید؟ آقای رییس فدراسیون که آمدی گفتی ما تا امروز با ایشان تسویه کردیم. آقای اسکوچیچ تا پایان ۲۰۲۳ قرارداد داشته. باز مصیبت ویلموتس گریبان‌مان را نگیرد یا همین مسائل مالی آقای کی‌روش و دستیارانش.

* آقای تاج! خداوکیلی به مسائل قضایی و رای و انتخابات کاری ندارم. شما اصول اخلاقی را رعایت نکردید؛ شما استعفا دادید و گفتید مشکل قلبی دارید. اگر واقعا مشکل داشتید نیازی نبوده برگردید. اگر نبوده هم که اصول اخلاقی را رعایت نکردید. فریب دادید مردم را. الان هم ضرری که متوجه فدراسیون و بیت‌المال کردید سر جایش است. الان که یک پول مهیا آماده است، همان پول فیفا که خود شما گفتی ۲۰.۶ میلیون یورو است، آمده‌ای بیش از سه میلیون یورویش را بدهی به آقای ویلموتس و خاک روی خاک کنی. در صورتی که شما و هیات رییسه‌ات باید جوابگو باشید. نباید این اتفاقات می‌افتاد. در یک برنامه تلویزیونی شنیدم که آقای تاج گفتند من می‌خواهم بیایم دو تا مساله را حل کنم. اول ورود بانوان و دوم VAR. یک روز بعد گفت من قول هم نمی‌دهم. خب آقای ماجدی قبل از انتخابات هر دو مساله را حل کرده بود. پس چه لزومی داشت شما برگشتید؟ اجازه می‌دادید جا برای جوانان و فوتبالی‌ها باز باشد و بیایند تصمیم فوتبالی بگیرند.

حمله باورنکردنی عضو کمیته فنی به کارلوس‌ ‌کی روش/ او استعمارگر بود؛ ساعت ۲ صبح دستور می داد سونا را روشن کنند/ دیگر حق نداری بهانه گیری کنی!

*از کجا معلوم شود با آقای کی‌روش آبروریزی نشود؟ باید مدنظر داشته باشیم که خدایی بالای سر هست و یک چیزهایی را بالاخره می‌بیند. من فکر می‌کنم جام جهانی سختی داشته باشیم نسبت به کل ادوار جام جهانی که رفتیم. جز این آقای تاج! شما رفتی کسی را آوردی که آبرویش را در کلمبیا و مصر نتوانسته حفظ کند. شما ایشان را آوردید که آبروی کی‌روش را حفظ کنید نه آبروی فوتبال ایران را.

*کی‌روش بنا بر آن حس استعماری‌اش در کمپ تیم ملی ساعت ۲ صبح کارگر کمپ را صدا می‌زد که سونا را روشن کنید من می‌خواهم بروم سونا و استخر. اسیری گرفته بود ایرانی‌ها را. مگر داریم چنین چیزی؟ من واقعا نمی‌فهمم آقای تاج بر چه اساسی این موضوع را مطرح می‌کند. در این شش، هفت ماهی که در فدراسیون رفت‌وآمد داشتم کارمندان فدراسیون گفتند آن زمان که آقای تاج رییس بود، در اتاق ایشان باز بود و تا آقای کی‌روش می‌آمد، می‌گفت در اتاق مرا ببندید که او مرا نبیند! شما که اینقدر واهمه دارید از ایشان چرا رفتید او را آوردید؟

*به نظرم کی روش می‌تواند یکپارچه کند تیم را. او قطعا یک‌سری از بچه‌ها را نمی‌برد و یک‌سری را جدید اضافه می‌کند. این می‌تواند تیم را یکپارچه کند. اما تیم ملی ضرر می‌کند اگر سرمربی بخواهد هر بازیکنی را بنا بر مسائل شخصی‌اش خط بزند. من از گفته علی آقای پروین که مصاحبه‌ای را از ایشان دو، سه روز پیش در رادیو شنیدم، استفاده می‌کنم و می‌گویم جایی که بازیکن تیم ملی خط بدهد که کی باشد و کدام مربی بیاید، فاتحه آن تیم را باید خواند. ما نباید می‌گذاشتیم کار به اینجا بکشد.

*ما فهمیدیم داستان چیست و چه اتفاقی رخ خواهد داد. منتها چون با آقای سجادی هم‌دوره هم بودیم و یک‌بار با آقای استیلی رفتیم مسابقه ایشان را دیدیم و تشویق‌شان کردیم، می‌گویم که توقع داشتیم ایشان خیلی قوی‌تر عمل می‌کرد در موضوع فدراسیون.

*ما از ۳ ماه پیش می دانستیم هم آقای تاج آمدنی است و هم آقای کی‌روش!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۸۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱۲
  • محمد IR ۱۰:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۹
    اینو نگاه تورو خداا
    • اشکان IR ۱۲:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۹
      دقیقاً ! اینو نگاه !!! مصر و کلمبیا هر دو صعود کردن جام جهانی و جزو مدعیان قهرمانی هستن و مهمتر از اون نسلی که کی روش براشون ساااخت( مدیونین اگه فکر کنین به فنا داد) !!!!! طرف هنوز زمین چمن از نزدیک ندیده میگه مدیر روستا اشتباه میگه، قاسمپور ، ذوالفقارنسب ، پروین ، کریمی ، و...همه اشتباه میکنن شما درست میگی! شما رو نگاه
    • محمد IR ۱۲:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۹
      پسر خوب، وقتی میگم اینو نگاه یعنی اینکه باز ارزش داره یه نگاه بندازی، ولی برای امثال تو که باید کلا چشمارو بست و نادیده گرفتتون، دایی، نکونام، طارمی، جهانبخش، و... اشتباه میکنند اینا راست میگن!!! البته یه علی دایی به تنهایی یه طرف همه منتقدها و سم پاش ها یه طرف، در اخر من به عنوان یک مخاطب، یک هوادار دو آتیشه تیم ملی حداقل دو تا یادگاری از ضربه استوک رو پاهام دارم، شما وزنه خودتو بسنج
    • صن صن IR ۱۳:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۹
      والا بخدا خدا درعجب موندیم که بلاخره چی میخوایم. یکی مثل کی روش رو میارن میگیم سخت گیر و چرا مثلا برای اجرای برنامه هدفمندش برنامه شو ساعت فلان گذاشته وبا خدمات و مافیا و باج گیرا هماهنگ نکرده و هزار بهانه بنی اسائیلی و...که کی روش فنی هست ولی چرا به زیاده خوه ها اجازه رخصت نگرفته و.... از طرف دیگه کی روش کنار زدن و باز اسکوچیچ رو اوردن که منعطف بود و ملایم و خوش برخورد بود وکارفنی که برا فوتبال و صعود بود رو به نحو احسنت انجام داد و آمدیم باز چون سخت گیر نبود و باج به مافیا نداد رو چنان سبا خاک یکسان کردیم که تا طارمی غواص هم موج سواری کرد و همه و نمک نشناسی رودرحققش تمام کردیم . آخه یکی نیست بگه آهای فوتبالیستای آماتور که پیشکسوت شدیدتکلیف تون روروشن کنید توروخدا . با چندتا لگدبه توپ و سیاسی کاریو فکرای غیرحرفه ای وحسادت و جوگیری تا رسانه با میکروفون میبیندی ادای پورفسور درنیارید و هوارنکشید و بفهمید چی میگید واینقد سطح پایین و دوگانه وکم ارزش حرف نزنید و ارزیابی ها رو فاکتورشو ساعت 2صبح سونا گرم کردن و یکتان مارو کی روش به جلسه فنی راه ندادو.... نزارید بخدا خجالت اوره همه میفهمن
    • پیام IR ۱۴:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۹
      کیروش مربی بود کلمبیا و مصر به جام جهانی می برد مقابل اکودور ضعیف کلمبیا مقتدر شش تایی نمی شد و با مصر محمد صلاح حسرت مصر در جام جهانی نمی موند یا ۸ سال در ایران مربی بود یه مقام قهرمانی جام ملتها می آورد به مربی درجه ۲ ۸ سال زمان بدید تیم ایران قهرمان ملتها آسیا می کرد کیروش از عهده اون بر نیامد
    • محمد IR ۱۴:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۹
      در جواب پیام: همون 8 سال باعت شد تو دوتا جام جهانی زنگ تفربح نشیم، مصر هم با محمد صلاح در 2018 تو گروه خوذش چهارم شد، با همون ممد صلاح به عربستان باخت، حداقل یه نائب قهرمانی آفریقا با کیروش بدست آورد، اینقد رزومه رزومه نکنید، از شما بپرسن استیلی بیشتر میدونه یا کیروش میگید خداداد عزیزی، دیگه تموم شد کیروش برگشت، دیگه وقته خونه تکونیه، شما هم خودتو وفق بده با شرایط
    • تاجی اصیل IR ۱۴:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۹
      به قول پرویز برومند ، ماهی صد دلار هم برای کی روش زیاده. تامام
    • پدرام CA ۱۵:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۹
      جالبه که رسانه ها دخیل بند مسعود اقبالی شده اند چون هیچ سر مربی لیگ برتری یا کارشناس درست حسابی حاضر نیست این حرکت تاج رو در این مقطع تایید کنه. البته مثظور من از درست حسابی شخص مصاحبه شونده نبود. در ضمن بعضیها یک چند روز رفته بودن خستگی در کنند ولی مثل اینکه برگشته اند.....
    • پیام IR ۱۶:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۹
      در جواب محمد تو ۸ سال کیروش ۴ سال اولش جام جهانی برزیل ایران زنگ‌تفریح لود فقط یه امتیاز گرفت مقابل بوسنی ضعیف سه تایی شدیم دوره دوم بعد ۸ سال ژاپن از مرحله گروهی اش صعود می کنه کره گروه اش آلمان می بره ایران فقط با مراکش تو قوطی بود یه گل به خودی مراکش برد با پرتغال به خاطر درخشش بیرانوندرفتن پنالتی رونالدو با پنالتی گل مساوی کرد تو جریان بازی ایران یه گل نزد تو هشت سال مقابل عراق و لبنان و سوریه جنگ زده قدرت برد نداشتیم همیشه به این تیم های درجه ۳ بازنده بودیم
    • محمد IR ۱۷:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۹
      در جواب پیام: پیام جان با اگر اگر ها که نمیشه نتایج رو عوض کرد، مثل اینکه بگیم اگر داور بازی آرژانتین پنالتی رو میگرفت ما نایب قهرمانذ2014 را می‌بردیم، یا بگیم اگر طارمی یکم دقت میکرد در چهارچوب میزد ما الان تیم اول بودیم، به نظرم همه باید صبر کنیم تا اینبار تفاوتها را ببینیم، زمانه زیادی نموده، اگه همه تیم ملیمونو دوست داریم حمایت کنیم مطمئنا این تیم موفق میشه
    • عزیز IR ۱۷:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۹
      در تایید کاوه به محمد : تیم کیروش جرات داشت فوتبال بازی می کرد اون موقع می دیدی زنگ تفریح می شد زنگ تفریح قرن بازی ها می شد .فقط با دفاع اتوبوسی کم گل خورد یعنی تیم ملی فوتبال بازی نکرد ، تو محوطه 18 قدم دفاع اتوبوسی چید. بکش زیرش. جلوی بوسنی اومد جو ورشون داشت مثلا فوتبال بازی کنن ، 3 تاخورد . عیار کیروش رو اونجا باید می شناختید . تا کیروش هست تاکتیک ایران دفاع اتوبوسیه . تیم ملی با کیروش اگه فوتبال بازی کنه نه دفاع اتوبوسی، مطمئن باش زنگ تفریح میشه زنگ تفریح قرن هم می شه.تو گینس این زنگ تفریح رو می نویسن
    • کیارش US ۱۹:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۹
      تمام این تهمت هایی که زده بار حقوقی داره روی چه حسابی میگی در مسائل مالی و زد و بند هست؟؟؟؟ شرم و حیا هم خوب چیزیه یه عمر کارایی که خدتون توش استاد بودین به دیگران تهمتشو میزنین؟؟ میشه بگی در مورد پیشرفت فوتبال شما بعنوان کمیته فنی چکردین این اجنبی یه ساختمان پک برای فوتبال ایران به جا گذاشت شماها چکردین الان ازتون بپرسن نقشه راه فوتبال ایران برای ۴ سال اینده چیه برنامه تیم المپیکتون چیه چه حوابی دارین خجالت نمیکشین!!! در مورد استخر و همه جا این مسائل همه جا هست ولله که رفتارت مسمئز کنندست خبر ورزشی چاپ کن لطفا
    • کیروش آری تاج نه ! IR ۲۱:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۹
      همه حرفهایت رو قبول دارم الا اون حرفهایی که راجع به مربیگری کیروش گفتی اصغر آقا میگه با کیروش جام جهانی سختی خواهیم داشت انگار قرار بود با اسکوچیچ جام جهانی راحتی داشته باشیم خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ فوتبالش رو دوست داشتم گلهای خوبی هم میزد چه به اس اس چه به پس پس اما متاسفانه نگاه عمیقی به اوضاع فوتبالمون نداره شما که خودت اومدی توی گود و اعوان و انصار فوتبال رو دیدی شما دیگه چرا این حرف رو میزنی شما با این همه سابقه در فوتبال هنوز متوجه نشدی که اصلا فدراسیون مستقل وجود خارجی نداره و فقط حرف و شعار جماعتی مثل عادل فردوسی پور بود برای عوامفریبی و جا زدن باند سرخها از جمله همین آقای تاج که از آنزمان تا امروز بیخ ریش فوتبال هستند
  • رامین IR ۱۰:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۹
    بااین حرفا ازارزش واعتبارکی رش چیزی کم نمیشه...کی رش عشقه.
    • مسعودشیطون بابا IR ۱۶:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۹
      احسنت،اینم میخاد بگه عددیه!
  • ارسلان IR ۱۰:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۹
    اصغر مدیر روستا دقیقا کجای این فوتباله که شده عضو کمیته فنی. با این حجم از عقده و حسادت نسبت به کیروش، تیم ملی کار سختی داره، هم باید با رقبا بجنگه هم با این همه دشمن داخلی. از همین حالا دارن فشار میارن رو تیم، این فشارا روی تیم تاثیر داره قطعا. اقا اصغر کیروش که هیچ بهونه ای نداره، ولی شما قطعا حتی اگر کیروش از گروه صعود هم کنه باز بهونه دارید، یادم میاد قبل از جام جهانی برزیل می گفتن ایران ده تا از آرژانتین میخوره بعد که با یه گل باخت، گفتن باخت با یه گل هم مگه افتخار داره، قبل از جام جهانی روسیه همین علی آقای پروین می گفت ما فوقش یک امتیاز این گروه بگیریم، بعدش اومدن گفتن اسپانیا و پرتغال ضعیف شده بودن. الانم حتی اگه قهرمان جهان بشه میگن بابا فوتبال دنیا افت کرده بود.
    • هادی IR ۱۴:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۹
      تر نظر شما اصولا فوتبال همه بیکا ه بودند تنها کی روش فوتبالی بوده و باید از رییس فدراسیون تا آیدارچی تا بازیکن همه باید دست به سینه جلوی کی روش منتظر اراده ایشان باشد بازیکن تیم ملی هیچگاره است انگار ما قبل از کس روش نه تیم ملی داشتیم نه فوتبال نه به جام جهانی رفته بودیم
    • میلاد IR ۱۴:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۹
      اصغر مدیر روستا اونجایی از فوتباله که از سال 69 تا 77 مهاجم تیم ملی بود و 30 بازی ملی داره و 9 گل زده . در دوره ای که سالی 4-5 بازی ملی انجام میشد .
    • کیارش US ۱۹:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۹
      مدیر روستا هیچوقت بازیکن معمولی اونر تر نرفت مقطعی امد تیم نلی که مایلی کهن علی دایی رو کنار گذاشت نه بازیکن تاپی بود و نه نربی خوبی و نه سواد فنی داره
    • کیارش US ۱۹:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۹
      مدیر روستا هیچوقت بازیکن معمولی اونر تر نرفت مقطعی امد تیم نلی که مایلی کهن علی دایی رو کنار گذاشت نه بازیکن تاپی بود و نه نربی خوبی و نه سواد فنی داره
  • علیرضا IR ۱۱:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۹
    خدایا چرا اینها که در دوران فوتبالی شان یه بازیکن معمولی رو به پایین بودند و در مربی گری هم هیچی نشدند به خودشان اجازه می دهند اینجوری بیان نظر بدهند.به خدا یه هوادار معمولی فوتبال بیشتر از امثال مدیر روستا و و خداداد عزیزی فوتبال را می فهمد.
    • لیی IR ۰۷:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
      مدیر روستا و عزیزی بازیکن متوسط به پایین بودن؟!
  • آریا IR ۱۱:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۹
    وای به حال فوتبالی که اصغر مدیر روستا جزء کمیته فنی اش باشه!
  • مهدی IR ۱۱:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۹
    رزومه مدیرروستا چیه ؟
  • تاجی IR ۱۱:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۹
    اصلا تو چکاره ای..؟؟؟ کی تو رو میشناسه..؟؟؟!!!!!
  • محمد IR ۱۱:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۹
    دودستگی تیم ملی روچکارکنیم ازدست اسکو
  • فتحی IR ۱۱:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۹
    نه ابی بود نه قرمز اما حرف حق را زد
    • متین IR ۱۲:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۹
      این یک فصل تو استقلال بازی کرد آیکیو!!!!!!!!!!!!!!
  • دون فابيو IR ۱۱:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۹
    فوتبالي كه امثال مدير روستا و استيلي و ... كميته فني اش باشند و مربي رئال و منچستر را قبول نداشته باشند، بايد درش را گل گرفت!
  • علی IR ۱۱:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۹
    گونش هم شد مربی شما میخواستی بیاری؟ مربی اخراجی از تیم ملی ترکیه، یارو ده پانزده سال پیش حالا شانسی از جام جهانی رفت بالا، بعدش که هیچی سابقه داغان، دمتون گرم با این انتخابتون، فقط چون ترکی بلده و میتونه با بازیکنان ترک زبان ما ارتباط بگیره خوبه؟ یادمون نمیره این حرفتونو الان گفتی فاتحه تیم ملی خوندست و کیروش دیگه هیچی نداره به ما بده، انشالا واسه جام جهانی بعنوان کارشناس نری صداسیما و از بازی خوب ما تعریف کنی
    • Ali IR ۱۴:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۹
      آخه عزیز دل ترکیه شانسی سوم شد؟ دو تا باختشم به برزیل قهرمان بود، اونم با اون بازی‌های فوق‌العاده با برزیل که اصلاً مستحق باخت نبود.
  • امیر IR ۱۱:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۹
    متاسفم برای فوتبالی که امثالی مثل تو درآن صاحب نظر شده اند .اخه تو درچه سطحی هستی که راجع به مورینیو صحبت و انتقاد میکنی .واقعا چه دورو زمانه ای شده .افرادی که هیچ کاری خودشون نکردند و هیچ جامی درسمت مربیگری ندارن اینطور حرف می زنند . مدیر روستا تیم ملی و بگیر دستت برو جلو انگلیس هجومی بازی کن .با تجربه . حال ادم بهم میخوره از یک نشت افراد بی سواد ‌واقعا . فهرست جامهایی که با تیم های مختلف کسب کردی و بنوبس چون تا الان که خبری نبوده ولی فهرست کن بد نیست .
  • آ IR ۱۲:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۹
    ما منتظریم که کیروش نتیجه نگیره اون موقع با تمام توان میکوبیمش . قابل توجه کیروشی پورها !
    • محمد IR ۱۲:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۹
      شما 10 ساله دارید میکوبونید، خوبه توقعتونو همین کیروش برده بالا که انتظار داشتید پرتغال و اسپانیا رو هم ببرین، الانم انتظارتون اینه انگلیس که قیمت یه بازیکنش به اندازه کل بازیکنای تیم ملی، امید، فوتسال، و... هستو ببریم، آقا جون قرار بریم اعاده حیثیت کنیم قراره بریم یه بازی بهتر از بازی با تیم دوم الجزایر کنیم، بزار بعد از بازیها به وجدانت رجوع کن
    • عزیز IR ۱۴:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۹
      در جواب محمد: چرا نباید اسپانیا و پرتقال رو ببریم .مگه کره آلمان رو 2 بر صفرنبرد. مگه همین کره تو جام جهانی 2002 چهارم جهان نشد. همین ژاپن مگه از گروهش صعود نکرد. حالا ما افتخار می کنیم با دفاع اتوبوسی از اسپانیا شکست خوردیم و با یه دفاع اتوبوسی هم با پرتقال مساوی و با باخت های آبرومند جام جهانی رو ترک کردیم . داداش باخت باخته چه با یک گا چه با 6 تا گل. مهم اینه که سبک کیروش دفاع محضه . اصلا می خواهی نریم جام جهانی و با بازیکنان گرانقیمت انگلیس و ... هم بازی نکنیم یه هویی چنا تا گل می خوریم آبرومون تو جهان میره ها . دیگه سرمون رو تو دنیا نمی تونیم بالا بیاریم . فوتبال پیشرفت کرده ولی فوتبال ایران با کی روش پسرفت
    • محمد IR ۱۵:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۹
      در جوابه عزیزه عزیز: خدا خیرت بده، زمانی که کره در 2002 چهارم شد ما کجا بودیم؟ اصلا بودین؟ اصلا کسی فوتبال ایران را میشناخت؟ عزیز جان ما هر 4 سال یه بار با دوتا تیم خوب بازی میکنیم، در فیفا دی ها اونا با برزیلو و هلند و آرژانتینو... بازی میکردند و میکنن، ما هم با سوریه،. ازبکستان، و خیلی دیگه بهمون حال میدادند بوسنی، زیر ساختهامون کاملا متفاوته، اونا فونداسیون میزنن ما مرسی میزنیم، 2014 شروع کردیم با کیروش، 2018 خیلی بهتر کردیم، انشالله 2022 میترکونیم، به امید خدا🤲
    • ع م IR ۱۵:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۹
      ما منتظر بودیم اسکوچیچ نشون بده که حقش نشستن روی نیمکت تیم ملی در جام جهانیه که نتونست. البته اینو میدونم که از نظر شما بردن عراق و بحرین و لبنان و امثال اینا برای نشون دادن شایستگیش کافی بوده ولی ما اینطوری فکر نمیکنیم. از نظر ما اگر 20 تا گل هم به عراق بزنیم ولی نتونیم در برابر کره یا الجزایر حرفی برای گفتن داشته باشیم ارزش چندانی نداره. مطمئن باشید اگر اسکوچیچ میتونست در اون بازی هایی که با کره و الجزایر داشت خوب عمل کنه ما هم طرفدارش بودیم و هرگز کارش به اینجا نمیرسید که تیم دو دسته بشه و سر آخر برکنار بشه. میدونیم که شما منتظر روزی هستید که تیم نتیجه نگیره و به کی روش بپرید پس در صورت موفقیتش لطفاً سکوت کنید.
    • ع م IR ۱۵:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۹
      محمد آقای عزیز. کاش کی روش رو بعد از جام ملتهای امارات حفظ میکردن مطمئن هستم الان از تیم ملی یک غول ترسناک ساخته بود. البته کی روش از حواشی در امان نبود. تنها چیزی که میتونست بهش کمک کنه قهرمانی در جام ملتهای آسیا بود که متأسفانه به ژاپن به بدترین وجه ممکن باختیم که دلیلش هم همه میدونیم چی بود. اما اگر منطقی فکر کنیم تیمی که کی روش داشت عالی بود و تمام فاکتورهای یک تیم قدرتمند رو داشت و توانایی اجرای هر تاکتیکی رو داشت و ترکیبشم قابل حدس زدن نبود. در فاصله اون موقع تا الان چند تا بازی بزرگ هم ترتیب میداد و میتونست تیم رو به آمادگی خوبی برسونه. الان تیمی که بهش رسیده خیلی تغییر کرده و هماهنگ کردن ترکیب جدید زمان بر هست و قطعاً چند ماه فرصت رو نمیشه با سه سال و نیم مقایسه کرد. کی روش باید به تدریج نفرات جدید رو اضافه میکرد و به آرامی به ترکیب دلخواهش میرسید. امیدواریم بتونه در همین فرصت کم، کاری بکنه.
    • قاسم IR ۱۶:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۹
      محمد جان اعاده حیثیت یعنی چی. اعاده حیثیت کنیم برگریدیم. اصلا برای چی داریم می ریم جام جهانی. پس این همه میلیون دلار حقوق به سرمربی خارجی می دیم که بریم با اعاده حیثیت و کم گل خوردن برگریدیم. ما تو جام جهانی فرانسه به همین آمریکا 2 تا گل زدیم خیلی هم راحت بردیمش. الان اینقدر پسرفت کردیم که جلوی تیمی که زمانی حریفمان نبود به ترس افتادیم. به زور رسانه مغزهایمان رو شستشو دادن افتخار به باخت با گل کم ، صعود نکردیم فدای سرت چیزی از ارزش ها کم نمیشه و ... چرا چیزی از ارزش هامون کم نمی شه ژاپن و کره و استرالیا الان دارن تو آسیا سروری می کنن و مسئولین ما با شستشوی مغزها ما رو دلخوش کردن به حرفهای چند من یه غاز. آقا جان یک کلام حرف کلام. ما باید سطح فوتبالمون به قدری بالا بره که بتونیم و جرات داشته باشیم جلوی بهترین تیم های دنیا فوتبال بازی کنیم ولو اگه 10 تا گل بخوریم ولله این شکست ها موجب می شه فوتبال ایران پیشرفت کنه نه با دفاع اتوبوسی که عیار پیشرفت ما رو پنهون میکنه. ما یه زمانی به مالدیو 17 تاگل زدیم ولی فوتبال مالدیو به قدری پیشرفت کرده که الان به زور 2 تا یا 3 تا گل می تونیم بهش بزنیم.
    • محمد IR ۱۶:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۹
      در جواب ع م: دقیقا، این تیم 16 سال کار داشت نه 8 سال، ولی مطمئنا کیروش تمام جوانب رو در نظر گرفته و تیمی را تحویل گرفته که نسبت به قبل حرفه ایی تر هست، مطمئنا دوستان تخریب چی در همین دوبازیه تدارکاتی متقاعد میشوند اگر مشکلاشان فقط تیم ملی باشد
    • محمد IR ۱۶:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۹
      در جواب قاسم: قاسم جان آقای عزیز کره و ژاپن را مثال زدند، من هم زیر ساختهامونو مقایسه کردم، با شروع کار کیروش عملیات این کار شروع شد پک ساخته شد که مشابه های پک در ژاپن و کره زمانی ساخته شد که بازیکنانه تیم ملی با موتور و وانت سر تمرین میرفتند و برای غذا کتلت از خونه میاوردن، 2018 با یک ضربه دقیقه تیم اول صعود میکردیم، دوستمون ع م قشنگ گفت باید به کیروش زمان بیشتری میداذیم چون فقط تیم احتیاج به بازسازی نداشت زیر ساختها باید ترمیم و به روزرسانی میشدند، مطمئن باش قاسم جان نتایج این دوره قابل قبول تر از 2018 خواهد بود
    • رضا IR ۱۶:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۹
      به محمد در جوابه عزیزه عزیز : مگه الان فوتبال ایران رو کسی می شناسه . ما تو جام جهانی فرانسه اگه شما یادت نمی آد ما خوب یادمونه به یوگسلاوی باختیم ولی جلوی یوگسلاوی بازی کردیم و باختیم دقت کن بازی کردیم و باختیم نه با دفاع اتوبوسی و باخت. کلینزمن زمانی که به ایران گل زدن از خوشحالیش تور ایران رو داشت از جاش می کند جلوی آلمان خیلی مقتدر بازی کردیم بازی کردیم و باختیم نه دفاع اتوبوسی. به قدری مقتدر بازی کردیم که المان و یوگسلاوی جوری خوشحال بودن که انگار جام جهانی رو بردن تیم ایران مورد احترام قرار گرفت . در مورد جام جهانی 2014 خدمتت عرض کنم ما تو جام جهانی با دفاع اتوبوسی ضد فوتبال با یک گل مغلوب آرژانتین شدیم توجه کن بازی نکردیم دفاع اتوبوسی چیدیم .جلوی بوسنی که بی ارزش به حساب آوردیش بازی کردیم و بازی افتضاحی هم کردیم و 3 تا خوردیم و احترام تیممون هم از بین رفت. تو 2018 هم همون سبک دفاع اتوبوسی نه بازی، فوتبال دفاع اتوبوسی. تو 2022 هم همون دفاع اتوبوسی .اصلا با کی روش فقط دفاع اتوبوسی تیم هایی که کیروش سرمربی آن باشد فقط حق دارند دفاع اتوبوسی داشته باشند حق ندارند فوتبال بازی کنن
    • پدرام CA ۱۷:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۹
      جالبه! میگن ما از اسکو حمایت نمیکنیم چون تو سئول به کره باخت ولی از کسی حمایت میکنند که کمتر از یکسال قبل از شکست ایران در سئول، با کلمبیا و همه ستاره هاش در سئول باخته بود!
    • محمد IR ۱۷:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۹
      خب 😂در جواب رضا: رضای عزیزه عزیز، اتفاقا من این بازی رو خوب به یاد دارم و همان زمان ها هم از دکه روزنامه فروشی خبر ورزشی تهیه میکردم و از اخبار و حاشیه های تیم ملی اطلاع پیدا میمردم، 1998 یوگسلاوی : پردراگ میاتوبچ رو بعید میدونم بشناسی، یکی از سرشناس ترین بازیکنان یوگسلاوی، بعد از مشخص شدنه همگروهی با ایران گفت میخواهم در بازی با ایران آقای گلی خودم را مسجل کنم،و اینکه بفرمایید در این بازی ایران چند موقعیت گل 70 درصد داشت؟! 1998 آلمان: پیرترین و کند ترین تیم آن دوره و که حای بازیکنان تیم ملی ایران گفتند با برد در مقابل آمریکا جام برای ما تمام شد و ما آلمان را به راحتی میتونستیم ببریم، خوشحالیه کلینزمن: بدلیل سن وسال بالاش تا دقایق آخر معلوم نبود به تیم اضافه بشه و بعد از آن گل به اینصورت خوشحال کرد که جواب منتقداشو بده نه اینکه به تیم بزرگب مثل ایران گل زده باشه، در مورد دفاع اتوبوسی: موقعیتهای گل های مارا با دفاع اتوبوسی در 2018 و2014با موقعیتهای 2006 و 1998 مقایسه کنید. تغییر آنی پلن در یک تیم احتیاج به یک تیم تاکتیک پذیر دارد که این تاکتیک به تیم تزریق و مجددا خواهد شد
    • رضا IR ۱۹:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۹
      در جواب محمد: آلمان پیر بود به قول شما کلینزمان خوشحال بود به تیم ملی دعوت شده اگه اینجوری باشد چطور شد که از گروهش صعود کرد مگه تیم پیرمردها نبود . تیم ملی در 2018 از اسپانیای بدن مربی با دفاع اتوبوسی کیروش باخت. بازی با پرتقال هم مساوی کرد باز هم به لطف دفاع اتوبوسی تیم ملی و بازیکنان پیرمرد پرتقال و به باد رفتن پنالتی رونالدو بازی با مساوی کرد وگرنه اون رو هم باخته حساب کن. من حرفم اینه برادر ، تیم ملی فوتبال جرات داره بازی کنه نه دفاع اتوبوسی . اون موقع عیار کیروش عزیزت مشخص می شه. البته یادم میاد یه تیم بود به نام بوسنی که تیم ملی هوس کرد باهاش فوتبال بازی کنه 3 تا خورد . مطمئن باش اگه بازی با بوسنی دفاع اتوبوسی می چید و می کشید زیرش شاید یه مساوی به دست میاورد .
    • محمد IR ۲۰:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۹
      در جواب رضا: فرمودید 1998 ایران حریف پرآوازه بوده تا حدی که وقتی بازیکنی گل میزد انگار جام جهانی را برده بود، من هم گفتم اینطور نیست، بازی دفاعی هم یک نو تاکتیک و سبکه، که اجراش از هر تیمی هم برنمیاد، بلاخره نظرات متفاوته رضا جان، ایشالا تیم ملی بهترین بازی هاشو در قطر کنه و همرو از خودش راضی کنه.
    • سیروس US ۰۲:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
      پاسخ به رضا- ظاهرا آنچه شما دیده اید با آنچه بقیه دیده اند خیلی فرق داره! در مورد بازی با یوگسلاوی تغریبا حق داری، اما در مورد بقیه بازیها فقط داری شعار میدی! کجا تیم ملی در مقابل آلمان بازی کرد؟ تاکتیک تیم این بود که ده نفره دفاع کنند و علی دائی وسط زمین بمونه تا شاید توپ گیرش بیاد و اسمش را گذاشته بودند ضد حمله. نتیجه این شد که توپ گیرش نیومد و بالاخره اومد به دفاع کمک کنه که یک پاس گل به آلمانها داد! سیستم تیم های کی روش دفاعی ست و آنهم به این دلیل است که بضاعت فوتبال ما همین است! شما ظاهرا هنوز نمیدونی که دفاع در فوتبال یک سیستم فوق العاده پیشرفته است و هر تیمی قادر به اجرای آن نیست! دفاع ما در مقابل آرژانتین نتیجه اش حداقل 3 موقعیت گل و یک پنالتی گرفته نشده بسود ما بود! دفاع اتوبوسی یعنی کاری که تیم ملی در مقابل آمریکا و استرالیا با بی آبروئی انجام میداد و بسیار خوش شانس بود که در هر بازی شش تا گل نخورد! کاری که تیم ملی در دوران کی روش انجام میداد اسمش دفاع سیستماتیک براساس داشته هاست و نه دفاع اتوبوسی! یکم فوتبال یاد بگیری ضرر نداره، لااقل مجبور نمیشی دروغ و چرت و پرت بگی!
    • رضا IR ۱۰:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
      در جواب سیروس: پس با این حساب فکر کنم موافق باشید همه تیم های لیگمان برای این سیستم نوینی که بغیر از ایران هیچ کشوری تبحر نداره را پیاده کنند و تمام تیم های لیگ همه دفاع اتوبوسی بچینند توپ رو هم بکارند وسط زمین و همه به توپ نگاه کنند. اصلا وقتی دفاع اتوبوسی است چه کاریه فوتبال بازی کردن. اصلا چرا تیم های لیگ ایران دارند فوتبال بازی می کنند فوتبال بازی وقتی به درد تیم ملی نمی خورد چه فایده. اصلا بریم لیگ رو جمع کنیم و آکادمی فوتبال بزنیم بازیکنان دفاع اتوبوسی آموزش بدیم و سبک نوین دفاع اتوبوسی رو به نام ایران در جهان ثبت کنیم .
    • سیروس US ۰۰:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۱
      پاسخ به رضا- خیر من چنین اشتباهی را تجویز نمیکنم، اما آیا درواقع فوتبال داخلی ما چیزی بغیر از این است؟ اگر تیم ملی در دوران کی روش فوتبالی تدافعی را بنمایش درآورد درواقع دلیل اصلی آن این بوده است که ما چیزی به اسم آموزش صحیح در فوتبالمان نداریم! اگر امروزه احساس میشود که تیم های باشگاهی ما رو به بازی تدافعی آورده اند، دلیلش اینستکه یکنفر سر از ایران درآورد و این سیستم را تاحدودی به مربیان ما آموزش داد! نتیجه اینستکه دوستان ایده ای برای سایر خطوط ندارند و کماکان "بزن زیرش" سیستم اصلی مسابقات باشگاهی ماست! اینکه شما تا این حد عاشق اسم "دفاع اتوبوسی" هستید دلیلش اینستکه خود شما هم تماشاچی فوتبالی هستید که در آن کمترین صداقتی وجود ندارد و همه چیز حول محور حواشی و هرج و مرج میچرخد. شما تقصیر ندارید، چون هرگز هیچکس بشما نگفته است که فوتبال چیزی فراتر از علایق خر رنگ کن باشگاهی ست! در این فوتبال مردم فقط نقش سیاهی لشکر را بعهده دارند و باید هم که قابلیت درک نداشته ها را نداشته باشند! اسم دفاع تیم کی روش "دفاع اتوبوسی" نیست! اسم این سیستم انتخاب بهترین استراتژی براساس داشته هاست!
  • ساسان IR ۱۲:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۹
    اصغر مدیر روستا کیه!؟ کریمی چه افتخاری داره !؟ پروین چی میگه !؟ استیلی کیه !؟ و ... اینا که عمرشون رو در فوتبال گذاشتند هیچی حالیشون نیست و اصلا چرا نظر می دن، بعد من و شمایی که تا حالا شاید یک لگد به گربه هم نزده باشیم صاحب نظریم !؟
    • محمد IR ۱۲:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۹
      این عزیزان از نظر شما الگو هستند، از نظر ما دلال (البته غیر از کریمی)
    • ساسان IR ۱۶:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۹
      فوتبالیست در سطح ملی دلاله و حق اظهار نظر نداره ولی امثال تاج که هیچ کجای هیچ ورزشی نبودن حق دارند تعیین تکلیف کنند !؟ البته دوستان حق دارند ندونند اصغر مدیر روستا کیه چون سن شون قد نمی ده.
    • محمد IR ۱۷:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۹
      ساسان جان، آدامس سین سین رو یادته، آدامس فینال 80 چی؟ آدامس گل که عکس فوتبالیستهای ایرونی بود چی، من همشونو یادمه، کلکسیونری بودم واسه خودم
  • king Carlos Queiroz IR ۱۲:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۹
    این روستا دیگه چی میگه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • فقط تیم ملی IR ۱۲:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۹
    1-این فرد در دوران کوتاه مربی گریش چند تیم را راهی دسته دو کرد2-شما اعضای کمیته فنی می خواستید با حذف اسکوچیچ دوستان وطنی خودتان را مربی تیم ملی کنید و از قبل آنها به منافع خودتان برسید.اما چون همیشه چاه کن ته چاه است خوب کارتان ساخته شد3-چون زیرآب اسکوچیچ را زدی خوشحالم که با انتخاب کیروش حالت گرفته شد.امیدوارم کیروش طی همین دو سه ماه به خدمتتان برسد4-لطفا از خدای بالای سر حرف نزن که ما باور نمی کنیم آن را در حذف اسکوچیچ مدنظر داشتید5-هنوز نفهمیدی فقط جاده صاف کن بازگشت کیروش بودی؟
  • ۱ IR ۱۳:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۹
    اصلا کی گفته هر کی اومده تو فوتبال ایران باید مربی بشه و نظر بده؟خبر ورزشی این عتیقه ها را از کجا پیدا می کنی؟
  • ستاره سرخ ایران IR ۱۳:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۹
    زنده باد ستاره و آقای گل فوتبال ایران خوب با بلدوزر از روی سارقین و منافقین فوتبال رد شد دمش گرم
  • امیر IR ۱۳:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۹
    خودت در این فوتبال چه کار کردی مردک ؟!!
  • حمیدرضا IR ۱۳:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۹
    این چاپلوس همونیه که گفته بود بنا به فرموده فلانی، مربی ایرانی مد نظر ماست! خدا رو شکر که تاج اینا رو آدم حساب نمی‌کنه
  • 44 IR ۱۴:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۹
    جناب مدیر روستا با سابقه درخشان سرپرستی(که اونم فنی محسوب نمیشه) تیم پیکان دارن آقای کیروش با سابقه هدایت رئال مادرید و تیم ملی پرتغال و دستیاری فرگوسن رو نقد میکنن. زیبا نیست؟:)
  • بهمن IR ۱۴:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۹
    بازگشت کی روش یعنی تحقیر ایران، یعنی فلاکت، دفاع اتوبوسی و هزاران مشکل دیگر
    • Joker IR ۱۴:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۹
      اینم نظر مهندسی شده بهمن کوچیک 🤣😂کلی هم روش تفکر کرده، راستی جاوید همه چیو فهمیده برو اونورو درست کن، اینورو بسپار به اهلش🤡
  • کرم IR ۱۴:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۹
    امسالی مثل عزیزی و کریمی همه چیزو به سخره میگیرن زمان خودشون گند زده بودن به تیم ملی و احترام برای هیچ پیشکسوت و مربی قائل نبودن الان برای اینکه دیده شن راجع همه چیز نظر میدن آخه اینا از مدیریت چی میدونن
  • شهرام IR ۱۴:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۹
    تنها دستاورد کی روش؛ گل به خودی بازیکن مراکش
  • ناشناش IR ۱۵:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۹
    حاضری خوری بنام کیروش ورفقای فولاد ...تحقیر کننده ملت ایران ....هنوز یادمون نرفته...
  • ع م IR ۱۵:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۹
    آقای مدیر روستا به نظر من شما هم نظر درستی در مورد اسکوچیچ ندادید. میخواستید اسکوچیچ رو بردارید و مربی ایرانی بیارین؟ اگر قرار به اومدن این عزیزان بود که بهتر بود اسکوچیچ در جای خودش باقی بمونه. یک حرف کلیشه ای رو مدام تکرار میکنید که کی روش هر چی بلد بود تو این هشت سال رو کرد. اتفاقاً امثال شما نذاشتن تیم ملی با کی روش بعد از جام ملتها هم ادامه بده. ما خیلی خوب میدونستیم اگر این تیم با کی روش چند تا بازی دیگه در سطح پرتغال و اسپانیا برگزار کنه تبدیل به یک غول ترسناک میشه ولی شما نفهمیدین و فقط میخواستین مچ کی روش رو بخوابونید.
  • عزیز IR ۱۶:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۹
    در جواب محمد: ما که می دونیم عیار فوتبالمون چیه پس چرا همش تو بوغ و کرنا می کنیم که تیم رنکینگ اول آسیاییم ما هفتیم ما هشتیم . من می گم بشینیم کلاهمون رو قاضی کنیم قبول کنیم فوتبالمون نسبت به ژاپن استرالیا کره پسرفت کرده ما فوق فوقش رنکینگ 5 آسیاییم خودمون رو نباید گول بزنیم . این حرفها ساخته روسای فدراسیون که به خورد ما دادن که ما ابرقدرت آسیاییم . چرا؟ چون چند صباحی بیشتر ریاست کننو نفع شخصی شون رو ببرن کیروش کم از فوتبالما درآمد کسب نکرده . 8 سال چه دستاوردی داشته که ادعا می کنن بعضی ها که تیم قدرتمندی ساخته بود . بابا اگه قدرتمند بود کو قهرمانی آسیاش کو یه افتخاری که بکوبونه تو سر در فدراسیون . 2 تا جام جهانی رفته عین 2 تا ش رو حذف شده. 2 تا جام ملتهای آسیا بوده اون هم که هیچی. مردم ایران هم که ساده گول بازی رسانه ای قدرتمند کیروش رو می خورن و فکر می کنن کیروش خدای فوتبال ایرانه . نه کی روش اتفاقا موجب پسرفت فوتبال ایران شد
  • فوتبال IR ۱۷:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۹
    مدیر‌روستا فرزند خلف محمد مایلی خخخخ...چقدر روی مخ بودید سال ۹۷ مقدماتی جام جهانی.الان سده کمیته فنی خخخخخ
  • ح ر IR ۱۷:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۹
    حکایت کیروش و تاج و اسکوچیچ حکایت مردی است که به وکیلش پیدا کردن زنی رو واگذار می کنه وکیل آدم ناتو غیر قابل اعتماد و منفعت طلب و نادرستی است زن اولی که وکیل واسطه میشه یک فرد شیاد و طماع است که به امید سر کیسه کردن شوهر میاد و با مهریه سنگین و دور زدن قانون رفتاری ناشایست انجام میده کوتاهی و خیانت می کنه و شوهر مجبور میشه با خسارت و عقب ماندن از ژندگی و شکست با هزینه زیاد مهریه اش رو بده و نتونه ثابت کنه زن مستحق حقوق اش نیست و وکیل بی کفایت هم خودش رو به تمارض بزنه و از زیر بار مسئولیت بی کفایتی و زد و بند با زن اول خودش رو خلاص کنه اما موکل از او بخصوص نزدیکان مرد که به سالم بودن او مشکوک هستند و احتمال تبانی میدن شکایت می کنند مرد برای بار دوم در وضعیت ورشکستگی و فقر و نداری و انواع مشکلات میاد به صورت تصادفی با زنی از آشنایان که چندین سال می شناسه و از نظر تحصیل و سطح متوسط هست ازدواج می کنه عده ای از آشنایان معترض میشن که شان ما بالاتر هست به هر حال این همسر جدید صادق همراه اهل سازش و تلاش هست و با درایت و همکاری مستقیم او وضعیت شوهر دوباره خوب میشه و کارش به جریان میفته و مشکلا
    • Joker IR ۱۸:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۹
      اگه دنباله وکیل خوب میگردی خودم وکالتت و قبول میکنم😊🤡
  • Wien AT ۱۹:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۹
    هروقت به جنابعالی یه تیم درپیتی دادند،آنوقت بیا در مورد بزرگان حرف بزن،میخوام بدونم،افرادی مثل مدیرروستا که فقط یه زمانی فوتبال بازی کردن که تازه،فوتبالیست تاپی هم نبودن،کجای این فوتبال قرار دارند؟
  • مهران IR ۱۹:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۹
    یه وقت به کیسه کشها بر نخوره😂
  • رضا IR ۱۹:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۹
    در جواب محمد : در مورد موقعیت گل 2014 و 2018 موقعیت گل آنچنانی که تیم ملی نداشت اگه هم داشت یکی دو تا ضد حمله زد که این تو روش دفاع اتوبوسی موقعیت ضد حمله هم تک و توک به وجود میاد. کیروش مربی خوبیه تیم برای بازی فوتبال بفرسته زمین نه چیدن دفاع اتوبوسی محض
  • آرمان IR ۲۰:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۹
    اینقدر مفت خوردن و خوابیدن یک سونا روشن کردن ساعت ۲ شب و عذاب الهی و اسیری کرفتن یک کارگر ایرانی تعبییر میکنند ، اره درستش اینه بخوابه ساعت ۱۰ صبح بره سونا و جکوزی تا بقیه هم راحت باشن 😂😂
  • ممد IR ۲۰:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۹
    بسوز و فشار بخور
  • ماد IR ۲۰:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۹
    هیچ مربی ایرانی حاضر نشد خفت سرمربی گری تیمی که با مربی سابقش خوب نتیجه گرفته را قبول کنه ولی کارلوس قبول کرد. چرا؟ چون بعد از جام جهانی و بعد از حذف مفتضحانه تیم مستقیم میره سواحل هاوایی برای عشق و حال مجبور نیست بیاد ایران. البته اینقدر باهوش هست که قراردادش بعد از جام جهانی تموم میشه و سیم کارتش خاموش!
  • سیروس US ۲۲:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۹
    من موندم که این دوستان چه اصراری دارند که از روی دست یکدیگر تقلب کنند تا باعث خنده مردم بشوند! آقای مدیر روستا، میدانی که معنی لغت استعمارگر چیست؟ اینهمه حرف زدی که بگوئی کی روش استعمارگراست، چرا، چون در دوره ای پرتغالی ها قسمتی از خاک ایران را تصرف کرده بودن. آقای عزیز تمام ادعا هائی که کرده ای چنانچه حقیقت داشته باشد و یا برای هرکدام دلیلی وجود نداشته باشد، معنی استثمار میدهد نه استعمار! در ضمن شما از استعمار شدن بدتون میاد؟ ظاهرا که خیلی هم دوست دارین!
  • Ali IR ۲۳:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۹
    وقتی فردی مانند کاربر با نام کیروش آری تاج: خودش را همدانی میداند تصور میکند همه دان هم هست .بعد حتی حاضر نیست که بهش جواب بدن و نمایشگر پاسخ در کادر کامنت وی یافت می نشود ، کل حرفات برای خودت هم خوب نیست ( اینکه میگویند حرفات برای خودت خوب است ) پس تو که میخای یک طرفه صحبت کنی وکامنت بذاری و کسی نتواند بهت بگوید بالای چشمت پلک بالایی است ( متداول است که بالای چشمت ابرو است ) آنوقت آنقدرخودبزرگ بین است که مثلا حرفای شخصی مانند آقای مدیر روستا را قبول نمیکند چرا ؟؟؟چون اس اس است چیزی که نوشتی را برعکس نوشتی ،تو سا سا هستی .یکی هم پیدا میشود میگوید کیروش فنی است چه فنی ؟؟؟ آهان فن تیغ زدن البته از کسی مانند تاج ،ولی همین فرد که فنی اش میخوانند دو تا تیم را به روز سیاه نشانده ( خاکستری هم نه ) ازقدیم گفتند علف باید به دهن بزی شیرین باشد که کیروش به دهن تاج ازشیرینی هم گذشته و به قول قدیمی ها به قندعسل رسیده پس خوش به حال کیروش و خوش به حال تاج .
  • مهدی ف IR ۰۰:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
    واقعاً حرف دل ما رو زدی آقای مدیر روستا. دقیقا ما با تاج و کیروش هشت سال به عقب برگشتیم. همه اونایی که فوتبالین و تیم ملی واقعا واسشون مهمه همین حرف رو میزنند، مثل امثال پروین و حسن روشن و مدیرروستا و .... با کی‌روش فقط باعث خنده دنیا میشیم، بیشتر از همه کلمبیایی ها و مصری ها
  • darioush US ۰۰:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
    aslan chera Souna bayad kahmoush bashad? bayad roshan bashad ke har mogee lazem dashtand beravand, valey masoulane Iran zeshtareen kary ke mishoed ra ba Eskochich anjam dadand, Taj ra kesy avarde yek kesy ke ghodrate balayee darad, conke Taj rafte boud va ghayem shode boud
  • علی IR ۰۱:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
    وقتی امثال تو مدیر روستا با کدام پیشینه و رزومه باید بشی عضو کمیته فنی آخه یکی نیست به اینها بگه بشیند سر جاتون اگر در زمانی که به اصطلاح بازیکن هم بودی این پات به اون پات پنالتی میزد حالا شدی عضو کمیته فنی وقتی یه شهر بی کلانتر بشه قورباغه ها هفت تیر کشی میشن اگر یه مربی درست و حسابی اون زمان بود امثال تو نظافت چی رختکن تیم ملی هم نمی گذاشتند حالا نظریه پرداز هم شدی بشین بابا جو گیر نشید فراموش نکنید اون روزهای رو که حتی برای رفتن به جام جهانی در مقابل همین چهار تا تیم عربی هم ملت باید رو به قبله میشدن و دست به دعا که این عربه با اون یکی توانی نکنه چین به ژاپن ببازه تا ایران بیاد بالا اما دو دوره همین آقای که امثال تو چشم دیدنش رو ندارید فقط بخاطر اینکه به هر ننه قمری اجازه دخالت نمی‌دهید و نمی‌داد شدین دشمنش در مقابل تیم های مثل آرژانتین که حسرت بازی باهاشون رو داشتید با یک گل اون هم با بی عدالتی داور باخت بازیکنان اسپانیا با اون همه کبکبه و دبدبه امثال امیری ها که دست پرورده کی روش بودن اون بلا رو سرشون آوردن بازم بگیم خجالت بکشید چی با خودتون فکر کردین که برین جلوی تیم لوله شون کنی
  • حرف حق IR ۰۱:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
    اقای مدیر روستا مثل اینکه یادت رفته ک ایران حسرت صعود ب جام جهانی داشته و کیروش وبار تیم صدر گروه برده جام جهانی این هم بار ک صعود کرده اموزش دیده کیروش بودن چرا زورتون میاد از مربی با سخصیتی در سطح یک جهان اگ شما وامثال شما مربی تیم بشن مقابل اسپانیا ی پرتقال ابرومندانه نتیجه میگرفتید
  • مهراب IR ۰۲:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
    راست میگه بنده خدا
  • amir IR ۰۶:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
    آقا همین فقط کم بود که خداروقاطی جناحبندی ولابی فدراسیون کنید واقعا قرارنیست بیخیال خدابشید یعنی واقعا فکرمیکنیدخدایی دربالاسرداره اتفاقات داخل هیت رئیسه فدراسیون فوتبال ایرانو رصدمیکنه!؟داستان خداوما یه داستان هزاروچهارصدسالست ...
  • محمد IR ۰۷:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
    شما ایشان را آوردید که آبروی کی‌روش را حفظ کنید نه آبروی فوتبال ایران را.
  • محمد IR ۱۴:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
    شخصی با رزومه مربیگری شهرداری تبریز و پاس همدان و پیکان شخصی با رزومه رئال مادرید و تیم ملی پرتغال را نقد میکند مثل اینه که پراید بیاد BMW رو نقد کنه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی