نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
عکس| پیامک عجیب برای ستاره تیم ملی/ پدیده جدید ایران در لباس سربازی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

امین اسماعیل نژاد پشت خط زن تیم ملی والیبال باید به زودی خود را به پادگان معرفی کند تا ادامه خدمت سربازی اش را پشت سر بگذارد.

امین اسماعیل نژاد پدیده بی‌چون و چرای باشگاه شهداب در لیگ برتر والیبال ایران به شمار می‌آمد. او با نمایش های خیره کننده خود قهرمانی تیم یزدی در فصل گذشته مسابقات لیگ برتر را رقم زد و همین موضوع باعث شد که نگاه بهروز عطایی را به خود جلب کند. 

اسماعیل نژاد یکی از ستاره های ایران در جام ملتهای والیبال و مسابقات جهانی والیبال بود و اما پس از بازگشت به ایران با یک پیامک سورپرایز شد.

در فاصله چند ساعت بعد از بازگشت ملی‌پوشان امین اسماعیل نژاد یک استوری عجیب را در اینستاگرام خود به اشتراک گذاشته است. پیامکی که محتوای آن این است: سلام و عرض ادب و صبح بخیر و خسته نباشی و خدا قوت به جنابعالی در مسابقات "زحمت بکش انشالله سه شنبه صبح در مورخه ٢٢*۶* ١۴٠١ راس ساعت ٧ صبح در ستاد فرماندهی انتظامی گلستان با لباس مرتب نظامی جهت دیدار با سردار فرمانده محترم استان خود را جهت ادامه خدمت معرفی نمایید.

همچنین خود اسماعیل‌نژاد این متن را در واکنش به این پیامک نوشته و چند هم بازی خود در تیم ملی را هم تگ کرده است: دیروز بعد از مهم‌ترین تورنمنت والیبال دنیا!!!! هنوز خسته مسابقاتی و این پیامو می‌فرستن برات... تعطیلات خوش بگذره رفقا

عکس| پیامک عجیب برای ستاره تیم ملی/ پدیده جدید ایران در لباس سربازی

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • کیسه سوز IR ۱۳:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۹
    از دیپلم ردی کیسه و اون یکی بپرس چجوری دو ماهه پایان خدمت گرفتن ؟
  • . IR ۲۰:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۴
    خود بازیکنا تیم ملین ایسگاش کردن 🤣🤣

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی