شنبه ۱۹ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۳
۰ |
۴
اینتر
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مالک باشگاه اینتر قیمت مدنظر خود برای فروش این باشگاه به مشتری هندی‌اش را اعلام کرد.

نشریه لیبروی ایتالیا و سایت توتومرکاتووب مدعی شدند که گروه سونینگ، مالک چینی باشگاه اینر به شرکت «گلدمن ساکس» که در نقش دلال و واسطه میان فروشندگان و خریداران تیم‌های ورزشی فعالیت دارد، مأموریت داده که برای این باشگاه مشتری پیدا کند و قیمت آن را هم ۱.۲ میلیارد یورو اعلام کرده است.

این نخستین باری نیست که شایعاتی درباره به فروش گذاشته شدن باشگاه اینتر و تلاش مالکان این باشگاه برای پیدا کردن مشتری منتشر شده است، هر چند با توجه به محدودیت‌های موجود برای سرمایه‌گذاری شرکت سونینگ (به دلیل قوانین دولتی چین که خروج ارز از این کشور را محدود می‌کند)، احتمال جدی بودن تصمیم مالکان چینی نراتزوری برای فروش این باشگاه وجود دارد.

تراز مالی باشگاه اینتر در فصول اخیر منفی بوده و به همین دلیل این باشگاه از سوی یوفا نیز مجازات شده که البته بخش قابل توجهی از آن تعلیقی است؛ از این رو برای جلوگیری از اعمال این بخش از مجازات، اینتری‌ها باید تراز مالی‌شان را مثبت کنند و برای این کار نیاز به ورود سرمایه‌گذارانی جدید است.

آخرین مشتری باشگاه اینتر، گروه PIF به مالکیت سرمایه‌گذارانی از عربستان سعودی بود که به جای اینتر ترجیح داد باشگاه نیوکاسل انگلیس را بخرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی