نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
شنبه ۱۹ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۲
۸ |
۴
عکسی که برای مدیرعامل پرسپولیس دردسرساز شد!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

حضور رضا درویش در آخرین تمرین پرسپولیس قبل از پرواز به سمت مسجد سلیمان برای دیدار رودرو با اعضای تیم دردسرساز شد!

عکس‌هایی که سایت و کانال باشگاه پرسپولیس از دیداررضا درویش از آخرین تمرین سرخپوشان قبل از بازی با نفت مسجد سلیمان منتشر کرد، باعث شد تا هواداران این تیم به نکته جالبی اشاره کنند.

در این عکس‌ها مشخص شد زمین تمرین سرخپوشان اصلا مناسب نیست و پر از پستی و بلندی (چاله و چوله) است.آنها در فضای مجازی با اشاره به وضعیت زمین چمن تمرین تیمشان و اینکه هنوز ۲۵ هفته از لیگ باقی مانده و در فصل سرما که با برف ‌وباران و یخ زدگی چمن هم همراه است و این عوامل باعث وخیم تر شدن وضعیت زمین می شود، خواستار توجه ویژه درویش شدند و از مدیرعامل تیمشان درخواست کردند از همین حالا فکری به حال وضعیت زمین چمن کند.

عکسی که برای مدیرعامل پرسپولیس دردسرساز شد!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • محمود IR ۱۴:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۹
    چه زمین بدی
  • صمدقلی IR ۱۵:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۹
    از وقتی پیمانکار تعیین شده از سوی ایرج عرب برای نگهداری از زمین تمرین پرسپولیس ، سال گذشته با استقلالی ها هم قرارداد بست وضعیت کیفی زمین تمرین پرپسولیس بشدت افت کرد . ازانجا که با توجه به سابقه اعمال غیراخلاقی استقلال جماران که کمتر در زمین و بصورت رودررو توان مقابله دارند بعید نیست این عدم مراقبت و نظارت از سمت پیمانکار عامدانه باشد .
  • اص طق لال IR ۱۷:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۹
    تیمی مثل پرسپولیس ‌که روی زمین بازی میکنه واقعا حیف است که یه زمین تمرین درست و درمون نداره.حالا اگه مثل کیسه که سیستم علی اصغری دهه ۶۰رو بازی میکنه بود در این زمین هم میتونست تمرین کنه. احتمالا کیسه که بیشتر برای خالی نبودن عریضه تشکیل شده زمین تمرین خوبی هم داره .چون بالاخره تیم بابا حمیده و سوگلیه حکومت.اما بازم با این همه اجحاف پرسپولیس قهرمان خواهد شد و با قهرمانی جواب اون کسایی که در حق پرسپولیس ظلم و کارشکنی میکنند را خواهد داد.
    • لنگی حقیر IR ۱۴:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
      لنگ بازی روی زمین هوا نمیکنه فقط داورا رو میخره مسمری پنالتی ، اساید، هند و ....
    • سعید GB ۲۰:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
      عزیزم یه نگاه به تاریخچه دوتاباشگاه بنداز اونوقت میفهمی که کدوم تیم جهت خالی نبودن عریضه تاسیس شد.تیمی که باحمایت لابی حکومتی اینقدرنفوذ داره که سرپرست فرش دزدش مجوز ورود به قسمت داوران رو بین دونیمه داره ونتیجه ش روهم توی نیمه دوم دیدیم دیگه چه نیازی به تاکتیک وبازی روی زمین یاهوا داره؟
  • لنگی حقیر IR ۱۴:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
    لنگ بازی روی زمین و هوا نمیکنه فقط داورها رو میخره و دم به دم بیانیه میده مستمری پنالتی، هند، افساید اینها نباشند لایق بازی در هیچ لیگی نیستید ... همه تیمها راضی اند لنگ رو بدون هیچ بازی مثل 5 دوره قهرمان اعلام کنند بقیه تیمها عادلانه باهم رقابت می کنند برای دومی وسومی نه دعوایی هست، نه فسادی نه فحاشی در ورزشگاه ها ... طرفدارای لنگ هم دلخوش اند که باز قهرمان شدند
  • فرشاد IR ۲۲:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
    قویتر از بهونهاتون باشید

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی