پاسخ پیروانی به اتهام سرمربی نفت و ماجرای رختکن داوران/ هرگز در عمرم چنین کاری نکردم!
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

افشین پیروانی به اتهامی که سرمربی نفت مسجد سلیمان زده است پاسخ داد.

افشین پیروانی در گفت‌وگو با سایت باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: قبل از هر چیز پیروزی مقابل نفت مسجدسلیمان و ادامه صدرنشینی را به هواداران عاشق تبریک و به اعضای تیم خسته نباشید می‌گویم. هر دو تیم بازی خوبی انجام دادند ولی ما پرسپولیس بودیم و بازی بهتری انجام دادیم. سه امتیاز را گرفتیم و صدر جدول را هم حفظ کردیم که این را هم به همه اعضای تیم و همه مسئولان و عوامل باشگاه تبریک می‌گویم.

وی ادامه داد: دو نکته است که ناچار هستم درباره آن صحبت کنم، چون از من اسم هم برده شده است. نکته اول، موضوع زمین است. ما دنبال فوتبال پاک هستیم. ما در ورزشگاه آزادی هیچ وقت برای حریفان خود مشکل زمین ایجاد نکردیم و همواره دنبال بهترین شرایط برای فوتبال سالم بودیم. همکاران من، یعنی مدیران تیم‌های دیگر شاهد هستند که همیشه روز قبل از بازی به تأکید می‌گوییم چمن‌ را کوتاه کنند. هیچ وقت این‌طور نبوده است که زمین بخواهد مشکل داشته باشد و همه شاهد هستند که از روز قبل مسابقه چقدر روی این مسئله حساسیت داریم تا حریفان هم گلایه‌ای نداشته باشند.

پیروانی خاطر نشان کرد: این مسئله هم تهران و شهرستان ندارد. قانون فوتبال یکی است و می‌گوید ناظر بازی باید بیاید و چمن را ارزیابی کند. ناظر آمد، دید و ایراد داشت که دستگاه چمن‌زن را آوردند. بعد هم ارتفاع چمن یک استاندارد تعریف شده‌ای دارد. به حرف من نیست که بزنند یا نزنند. هوا گرم بوده است و فقط این مسئله به ذهن می‌رسد که با توجه به شرایط آب و هوایی خواستند از بلندی چمن به‌عنوان امتیاز استفاده کنند.

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس در واکنش به اظهارات رضا مهاجری سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان که گفته بود او در رختکن داور حاضر شده است، تأکید کرد: موضوع دیگر اینکه نه برای این بازی بلکه به عمرم به یاد ندارم که به رختکن داوران رفته باشم. اول، وسط و آخر بازی هم نداشته است. این که بیاییم فرافکنی کنیم، حاشیه درست کنیم یا اطلاعات غلط به مردم بدهیم که افشین پیروانی به رختکن داوران رفته است، کار درستی نیست.

وی همچنین تصریح کرد: داور اشتباه کرد، ولی دلیل ندارد که من به رختکن داوران بروم. این یک تهمت نارواست. آقای مهاجری دوست من و مربی بزرگی است. تیم خوبی هم درست کرده است، ولی وقتی کسانی برای‌ ایشان خبر و اطلاعات اشتباه بردند بهتر بود به جای اعتماد چشم بسته، حساس می‌شد و صحت یا عدم صحت را پیگیری و بررسی می‌کرد. باز هم تأکید می‌کنم تا به امروز هیچ وقت و تحت هیچ عنوانی به رختکن داوران نرفته‌ام.

پیروانی در پایان افزود: حریف ما خوب بود، ولی ما سرتر بودیم. ما بهتر بازی کردیم و پیروزی حق‌مان بود. ظلمی هم اگر بود به ما شد که هم از روی سکوها و هم داخل زمین صورت گرفت. پیروزی ما را لوث نکنید، در حالی که در نیمه اول مسابقه یک گل سالم و یک پنالتی ما نادیده گرفته شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲۱
  • مهدی ادیب IR ۰۸:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
    دمت گرم افشین باتعصب
    • سوتی IR ۱۴:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
      چاخان دوباره
    • لنگی سوز IR ۱۵:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
      آقای پیروانی شمارو کل ایران میشناسندچه هوچیگری هستی ازفیلمت که میگی بچه هاهرشارلاتان بازی که بلدین انجام بدین یااون شخص که جلو سپاهان دعوا انداخت گفتی نمیشناسمش وقسم جلاله هم خوردی بعد عکسات باهاش رو شد تو تلوزیون.هیچ کی تعجب نمیکنه رفته باشی اتاق داورها چون لنگ تیم حکومتی هستش سال ها حق خوری کردین تعجبی نیست اما مردباش تواین ماه عزیز قسم نخور
    • مهدی ادیب IR ۱۷:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
      در پاسخ به لنگی سوز: این قدر سوزشت زیاده؟!!!! برو پیش دکتر! البته نه از نوع دکتر قلابی فتح الله زاده، بلکه دکتر شاغل در بیمارستان سوانح سوختگی.
    • لنگی سوز IR ۱۷:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
      آقای ادیب امان از تجربه.مدرک دادم شماهم مدرک داری رو کن نقض کن...
    • افشین پیروانی IR ۱۸:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
      والله دارم میگم هرگز در عمرم چنین کاری نکردم!
    • دلداده IR ۲۱:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
      بابا بنده خدا یه بار اونم نیمه شب با هدایتی رفته اردوی تیم ملی تا بتونه امیری و بیرانوند رو که استقلال میخواست جذب کنه برای پرسپولیس جذبشون کنه تازه سرپرست تیم ملی هم بوده نیمه شب هم رفته که کسی شک نکنه !! یه دفعه دیگه هم راجع به یه کادو که بین ایشون و کیروش گویا مشکلی پیش اومده بوده که اونم راست یا دروغش معلوم نشده حالا از اونوقت هی تهمت بزنین اصلا این حرفها بهش میاد؟ نه خدایی میاد ؟!!
  • مرصاد IR ۰۸:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
    من خواهرزادم فوتبالیست لیگ برتره و قبلا هم از ایشون پرسیدم که اجازه میدن مربی یا بازیکن بره به رختکن داورها؟ این سوال رو قبلا شاید ۱۰ بار ازش پرسیدم. اما گفت به هیچ وجه امکان ورود هیچ کس؛ حتی تدارکات که آب آشامیدنی هم براشون ببره نیست! حالا چطور میشه که پیروانی در زمین نفت؛ جلوی ناظر و حراست و کلی اشخاصی که در راهروها هستن؛ بره به اتاق داوران؟ حداقل یک فیلمبردار یا حتی اگر کسی این صحنه رو با دوربین موبایلش هم ضبط کرده؛ فورا منتشر کنه! در غیر اینصورت آقای مهاجری کاملا تهمت زده و پیروانی میتونه ادعای حیثیت کنه!
    • م IR ۱۵:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
      حرفات درسته جناب امااینجا ایرانه فیلمی بیرون دراومده بودکه تواصفهان میخوان از سیدجلال تست دوپینگ بگیرن که ایشون دادو بیداد وعربده نمیذارم تست بگیرین طبق قوانین wadaیاهمون سازمان ضددوپینگ ممانعت از تست دوپینگ مصداق دوپینگ هستش خب نتیجه چی بود هیچی سید جلال قشنگ فوتبالش رو ادامه داد بقول دوستمون چک برا برگشت خوردنه وقانون برا دور زدنه البته تو ایران.آقای پیروانی هم گذشته وکاراشون معلومه نیازی به توضیح نداره
    • کامران IR ۱۷:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
      دوست عزیزواداباکسی شوخی نداره مگه الکیه تست ندی ومحروم نشی وبازی کنی.تعصب بیجا شماراکورکرده.
  • عادل دست كج IR ۰۹:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
    الهي!!! اصلا" تا الان كسي از ايشان حرف دروغ شنيده؟
  • لنگ و دیگر هیچ... IR ۰۹:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
    نه بابا تو درست میگی. تو اصلا تو عمرت کج نیگا نکردی... اون فرشها هم خودشون غیب شدن...تو هر شهر و دیاری که لنگ میره بعدش هزار تا حرف و حدیث در میاد، اینا همش الکیه.خاله افشین پاک و مطهره... خدا رو شکر همه مهاجری رو می‌شناسن میدونن حرف بیخود نمیزنه وگرنه اینا خدا رو بنده نبودن
    • سلام IR ۱۱:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۱
      این که کیسه کشا به پرسپولیس و اعضایش و حتی بازیکناش تهمت ناروا بزنن مال امروز و دیروز نیست داستان تهمت‌ها از جایی شروع شده که همیشه پرسپولیس بزرگتر از کیسه بوده و هواداراش هم چندین برابر بعد جماعت کیسه این موضوع براشان قابل هضم و تحمل نیست از روی حسادت رو میبرن به تهمت زدن تا بلکه یکم به آرامش برسن ولی تا حالا اصلا از گند کاری باشگاه و عوامل و سرمربی و بازیکنای خودشان هیچ حرفی نزدن البت حق دارن چون انقد آشکار بوده و همه فهمیدند که نیازی به گفتن نداره فقط اینو بدانن که کیسه رفت تا 10سال بعد اونم زمانی که پرسپولیس خمس قهرمانی های متوالی را بده دستشان به جام برسه تازه اونم با کلی لطف و پنالتی های اهدایی ایشالا جواب دندان شکن این تهمت‌ها را تو دربی رفت و برگشت با برد قاطع و پر گل خواهیم داد
  • شهلا یوسفی IR ۰۹:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
    این حرفا کدومه" رختکن داوران رفتن و زدن چمن باعث باخت ما شد😂 بنده خدا افشین کی رفت تو رختکن😅 چرا هر کدام جلوی پرسپولیس نتیجه را واگذار میکنید این اداهارو در میارید" در بازی استقلال و نساجی هم دوطرف پنالتی زدن و بازیکن نساجی اخراج شد" چرا نساجی این حرکات را انجام نداد بعد از بازی" به خدا زشته که هر تیمی میبازه فورا بر علیه تیم مقابل فلسفه چینی میکنه و داوری را تحت فشار قرار میده"
  • آبی IR ۰۹:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
    و این لنگ است همچنان
    • دانی IR ۱۳:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
      واین کیســـــــــــــــه هستــــــــــــــ همچنان
  • فرشچي IR ۰۹:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
    فرشين جان خودتم ميدوني رفتي خوبم رفتي ، وگرنه يه پنالتي واسه تيم حريف كه كل دنيا ديدنو داور هم ميديد، گل دومتونم اول آفسايد شد بعد هندددددد
  • gaber IR ۱۰:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
    اینها خونگرمند و احساساتی هر چی هم بگویند و بهانه بیاورند بیننده باید قضاوت کنه داور داور راه انداخته اند که چی .نکونام مهاجری هاشمی نسب و کعبی و جنوبی ها بیشتر از فنی بودن داوری میکنند باید به مربیان جنوبی لباس داوری داد . اگر VAr هم بیاورند اینها باز مخالفت خود را که ذاتیست ادامه میدهند .میگم بازیکنان ایرانی چیزی از خارجیها کم ندارند ولی مربیانی داریم که تا کنون فقط ضربه به فوتبال این بچه ها زده اند و ژست میگیرند . اسکوچیچ راست میگفت تاکتیک نداریم فقط سیبل مقابل داوران هستند . چمن را بلند میکنید برای خودتان مورد قبول شاید باسه ولی فوتبال پیشرفته جای حقه بازی نیست
  • ایران عزیزم IR ۱۰:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
    دوپنالتی واسه پرسپولیس گرفته نشد. یکی دقیقه ۴ بازی و یک گل سالم هم مردود اعلام شد. تیم خوب نفت باخت اما این بیانیه و اطلاعات اشتباه دادن فقط جو رو متشنج می کنه وگرنه هیچ سودی نداره پس اگر تیمی متضر شده پرسپولیس هستش نه نفت خواهشا دنبال بهانه نباشید جناب مهاجری
  • آذری IR ۱۰:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
    آقای فرش پنالتی صد درصد برای نفت نگرفتند و گلی هم که لوکادیا زد انگار والیبال هستش با دست استپ کرد و بعد گل زد که خطای واضح و آشکاری مثل این بقول خداداد از کره ماه هم دیده میشد و اتفاقا داور هم دید ولی شرف نداشتشو به نمایش گذاشت! این داور رو که نیمه دوم فقط با سوتهاش به وضوح نشون داد که فقط و فقط برد لنگیارو میخواد شش سال هم محرومش کنن باز هم کمه چون شما عمرا میتونستید نفت رو ببرید!! قشنگ داور بازی رو براتون درآورد و سه امتیاز بهتون کادو داد! اگر داور وجدان داشت و درست قضاوت میکرد الان دنبال ذلایل باختتون بودین!! ضمن اینکه رفتن به اتاق داورها برای شما مثل آب خوردن میمونه در مقابل کارهایی که کردین از قبیل دزدیدن فرش و دلار تیم ملی! کسی که در این حد دزدی میکنه اتاق داورا هم میره و میگه نرفتم!!! بس کنین دیگه یکی از کسانیکه فوتبال ایران رو به لجن کشیده شما هستین!!
    • رضا IR ۱۴:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
      تو چی شرف داری ؟اگه داشتی پنالتی دقیقه 5و گل سالم رو هم می گفتی
  • الف IR ۱۰:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
    توکه راست میگی
  • حمید IR ۱۰:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
    اتفاقا ایشون استاد تکذیب کردن و دروغ گفتن هستن
    • کیسه هوچی IR ۱۲:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
      چطورید اساتید فتوشاپ جعل وجک تردیدی
  • افشین IR ۱۰:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
    والله دارم میگم در عمرم چنین کار نکردم :)
  • فرید IR ۱۱:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
    تیم لنگ یه تیم معمولی بود.ستاره میدان تیم داوری با کاپیتانی داور وسط بودند.این سه امتیاز به ایشان تعلق میگیرد که یار دوازدهم لنگ بودند.
  • احمد GB ۱۱:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
    رفته بود قالی که از کیروش گیرش اومده بود بده داور یه پنالتی افساید بهش بدن و پنالتی نفت هم نگیرن
  • مختار US ۱۱:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
    درود به آقای پیروانی آقای پیروانی عزیز هر کسی بازی را نکاه کند به وضوح می بیند که حق پرسپولیس ضایع کردند پنالتی رو پورعلی گنجی و یه پنالتی دیگه که با فن رزمی تو ۱۸ نفت بازیکن پرسپولیس را سرنگون کردند داور ندید گرفت و گل صحیح لوکودیا را هم آفساید گرفتند کدوم تیم را می تونی بحز پرسپولیس قهرمان پیدا کنی که سه موقعیت صد در صد کل ازش بگیرند و بازم برنده از زمین بیرون بیاد؟ والا اگر هر تیمی جز پرسپولیس بود باید دراین چند مورد شاکی می شد چون احتمال چنین حق خوری ها یی در بازی های بعدی پرسپولیس هم وکود دارد بنده همین جا میگم امسال از کوچکترین تضییع حق پرسپولیس گذشت نکنید و در مراجع پیگیری و از حق پرسپولیس و هوادارانش جانانه دفاع کنید تا بعضی ها بی انصافانه قیافه حق بجانب بخودشون نکیرند!
  • ممد اس اس IR ۱۱:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
    بیچاره مسجد سلیمان، داور لنگی تو شهر خودشون قصابی شون کرد، واقعا مردم مظلوم مسجد سلیمان مستحق این جنایت نبودن
    • عشقپولیس IR ۱۲:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
      داور پرسپولیسی ۶ اتیشه بودشششش
    • فاسدان لنگی IR ۱۳:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
      درضمن پول بازیکنا پرسپولیس از پول نفت مردم مسجدسلیمان آبادان وبوشهره
  • majid IR ۱۱:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
    يه افشين داريم يه پرسپوليسي با تعصب، يه افشين داريم كه دوستش داريم
  • مهدی IR ۱۲:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
    از حرفهای سرپرست پرسپولیس خنده ام میگیره اگر داوران بدون اغماض داوری کنند شما باید برید هودی بپرانید (((حریف ما خوب بود، ولی ما سرتر بودیم. ما بهتر بازی کردیم و پیروزی حق‌مان بود. ظلمی هم اگر بود به ما شد که هم از روی سکوها و هم داخل زمین صورت گرفت.))))
    • من IR ۱۲:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
      واقعا باید به شما خندید دقیقا چهار موقعت صدرصد گل از پرسپولیس گرفته شد یکی هم از اون تیم دیگه بااین حساب 6بردو بود
  • کاووس IR ۱۲:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
    آقا افشین بگئ به ولا نکردم قبوله کمک اول هم نه دنیال کننده سایت پرسپولیس نه شما می سناسید دش
  • لنگی حقیر IR ۱۲:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
    شما هر چی گفتی درسته اقای فرشچیان، فقط کمیسیون داور یادت نره...
  • علی نجفی خلخالی IR ۱۳:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
    پیروانی قبلا دروغش محرز شده چن وقت پیش جلوی میلیونها بیننده تلویزیون گفت رفیقش رو نمیشناسه حرفهای این آقا هیچ اعتباری نداره
  • عشق است استقلال IR ۱۴:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
    فوتبال پاک 🤣🤣🤣🤣🤣
  • محمد حبیبی IR ۱۴:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
    گل لوکادیا اولا افساید بود بعدش هم هند شد فیلمش موجوده یک پنالتی که کارشناس هم تایید کرد در بهترین حالت باید مساوی میشد افشین هم دنبال فرش میگشت کاری با داوران نداشت
  • علی IR ۱۶:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
    لنگی سوز جان فعلا تویی که آتیش گرفتی داری می سوزی بعد ده سال قهرمان شدین دور برداشتین یا رب روا مدار که گدا معتبر شود الان هم میدونین با این میرزا ساپینتو به هیچ جایی نمی رسین از حالا ولوا درست می کنین اصلا به نظر شما فوتبالی پاک هست که استقلال قهرمان شه حتی اگر با کم کردن امتیاز تیمهای دیگه باشه ولی به هر حال شما پارسال قهرمان شدین مبارک اون دسته هواداران با شعور و فهیم استقلال باشه ولی دیگه این همه هوچیگری نکنین حرفی دارین داخل زمین بزنید
  • مجنون IR ۱۷:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
    سلام جناب م عزیز فیلمی در امد درست ولی از تهش خبر داشتی نخیر جناب سید جلال دو بازی یا سه بازی قبل ازش ازمایشگاه دوپینگ گرفته بودن دیگه نیاز نبوده اما سید جلال متوجه میشه اینها از مسولیین دوپینگ نیستن از طرف باشگاه سپاهانه که الکی ازمایش بگیرن بعد اعلام سید جلال دوپینگی بوده و بازی باخته را بنفع سپاهان عوض بکنن اتفاقا سید جلال هم متوجه میشود که کار سپاهانه هم اصلا ازمایش نمیده دوما اگر ازمایش باشه از دو الی سه نفر از دو تیم مقابل میگیرن اینکه سید جلال انتخاب کرده بود سپاهان دو هدف داشت ضربه زدن بروحیه سید جلال و ناکارامد کردن سید جلال بود هدفشون شکر خدا سید جلال متوجه شد همینطوری نیا بر علیه دیگرون بحرفه فیلمی دیدی ولی نمیدانی دلیلش چیه خجالت بکش پشت بازیکنی صدو خورده ای بازی ملی برای ایران انجام داد این چه هواداریه هر گز نباشد
  • لنگ IR ۱۹:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
    توهین نیست عین واقیعت ..فرش دزد
  • طاهر IR ۱۹:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
    البنه ایشان راست می گه چون تخصصشان بیشتر در حوزه فرشه
  • زهرا IR ۰۰:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۵
    انشاالله آه آقا افشین و ما پرسپولیسیها دامن کثیفتون رو بگیره به حق آقا امام حسین انشاالله تعالی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی