نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
تصمیم خبرساز کی روش؛ ملاقات غیرمنتظره ۲ ستاره‌ای که علیه یکدیگر شدند/ مصاحبه جنجالی فراموش می‌شود؟
منبع: همشهری
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در لیست جدید تیم ملی شاید شاهد حضور بازیکنانی باشیم که پیش از این احتمال دعوت‌شان به تیم ملی نمی‌رفت.

با تغییرات رخ داده در کادر فنی تیم ملی، طبیعتا فهرست بازیکنان هم دچار دگرگونی خواهد شد. از همان لحظه اول معرفی کارلوس کی‌روش به‌عنوان سرمربی جدید، شایعه بازگشت رامین رضاییان به تیم ملی سر زبان‌ها افتاد؛ بازیکن مورد علاقه کی‌روش که در جام‌جهانی۲۰۱۸ هم فیکس بود، اما دراگان هرگز او را دعوت نکرد. اسکوچیچ در این مدت انتقادات زیادی را بابت عدم‌دعوت از رضاییان تحمل کرد، اما هرگز از نظرش برنگشت. او می‌گفت در فاز دفاعی به رضاییان اعتماد ندارد و عملکرد این بازیکن برایش متقاعدکننده نیست. هرچند همزمان شایعاتی هم در مورد غیرفنی بودن عدم‌دعوت از رضاییان به گوش می‌رسید.

این جریان ادامه داشت تا اینکه در صف‌بندی‌هایی که این اواخر بین بازیکنان به‌وجود آمد، رضاییان هم کنار مخالفان ایستاد. زمانی که آنها علیه اسکوچیچ استوری مشترک گذاشتند، رامین هم آن را بازنشر کرد، درحالی‌که او عملا بازیکن تیم ملی محسوب نمی‌شد و قاعدتا نباید موضع می‌گرفت. همین مسئله سردار آزمون را برآشفت و باعث شد این مهاجم در یک برنامه تلویزیونی به‌شدت علیه رضاییان جبهه بگیرد و او را بازیکنی بخواند که از همه تیم‌هایش رانده می‌شود. سردار حتی به عکس‌ها و فیلم‌هایی که رامین از تمرینات بدنسازی‌اش منتشر می‌کند هم کنایه زد و این داستان، چند روز در فضای حاشیه‌ای فوتبال ایران پیگیری شد. حالا اما شرایط تغییر کرده و درصورت دعوت هر دو بازیکن، مواجهه آنها با هم جالب خواهد شد. جدا که دنیا بازی‌های عجیب زیادی دارد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲۰
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • رضا IR ۰۹:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
    سردار که مشخصه با هر کیفیتی دعوت میشه چون سینه چاک و فدایی کیروش بوده و هست و خواهد بود
    • دانیال IR ۱۴:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
      البته سردار هوادار اسکوچیچ بود و جهانبخش هوادار کی‌روش! در هر صورت بازیکن کسی نیست که بخواد در این باره حرف بزنه من باشم این‌ها رو بازی نمی‌دم چون جو تیم ملی رو خراب می‌کنند. باند درست کردن برای خودشون
    • سعید در پاسخ به دانیال IR ۱۸:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
      تا یه جایی با حرفت موافقم که بازیکنان که باند و تیم درست کردند جهت تخریب و اخلال نباشند ولی ازمون که مشکلی ایجاد نکرده چه کسی رو تخریب کرده و ایا رفته پیش فلان وزیر سرمربی را تخریب و تعیین و تکلیف کرد که نباشه خوب این کارو نکرده مشخص است چه کسانی بودند و از کجا خط گرفتند.
  • رضا حسینی IR ۱۰:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
    خود سردار الان مثلا خیلی موفق تو تیمش،۱۰ دقیقه زوری بازی میکنه
  • حسام IR ۱۰:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
    عاقلانه ترین کار اینه که رامین رضاییان به تیم ملی دعوت نشود چون اگر دعوت شود اون کسانی که بر علیه اسکوچیچ استوری گذاشته اند به همه هدفهاشون می‌رسند و پررویی و دیکتاتوری پیش می‌آید. شبیه زمانی که به علی دایی پاس نمی‌دادند. مخصوصا آقای جهانبخش که میخواد بگه منم هستم.
    • عرفان DE ۱۱:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
      اگه با این رویکرد بخواد لیست بده که نفرات اصلی تیم همه خط میخورن
  • ابرام US ۱۰:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
    زمانه زیر و رو دارد ٬ خدا داند که رو دارد ... یکی را رانده از تختش ٬ولی فکر دگر دارد ================================================================================================= یکی «اسکو» که وا داده٬ دگر «کیروش» که لم داده ... یکی از کار وا مانده ٬ هم او کار دگر دارد ================================================================================================ یکی اندر «دفاع» آن دیگری در «حمله» می تازد... تو گویی استراتژی «حمله»٬ تا کتیکی« دگر» دارد ================================================================================================= چنان شیر داخل شیر گشته استر رفته در استر... قاراشمیشی چنین هر کس ببیند او هنر دارد ================================================================================================= چه غم داریم ما جانا ٬ هنر در نزد ما با شد . .. به بندش آورد آن کس ٬ که در اصلش هنر دارد
  • حبیب IR ۱۱:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
    اجازه استوری گذاشتن هر کس با خودشه سردار نباید دخالت می‌کرد توی استوری رامین البته دوتایشون دل پاکی دارن و با قدرت روانشناسی که کی‌روش داره همه چی حل میشه
  • استقلال قهرمان IR ۱۱:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
    کی‌روش نمی‌ذاره کسی تو ترکیب تیم ملی بی نظمی جنجال به پا کنه فکر تمرکزمون فقط برای صعود باشه به امید خدا
    • ناصر IR ۱۲:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
      بی نظمی در زمین بازی چی؟؟؟ مثل بازی با !!!! ژاپن اگه بازیکنان در زمین با هم همکاری نکنن کیروش چکار میتونه بکنه؟ تعویض یا اخراج تعدادی از بازیکنان از تیم ملی !!!!
  • خسرو TR ۱۲:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
    هرموقع از چیزی ناامیدشدی به کارلوس کیروش نگاه کن که با دوتیم کلمبیا ومصرنتونست بره جام جهانی ولی الان درج ج حضور داره
  • Dr. Habib Esmaeilzadeh IR ۱۲:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
    و اما کلمبیا، این کشور در امریکای جنوبی واقع شده است؛ کلمبیا با بازیکنان شایسته (نه در حد و اندازه بزرگان امریکای جنوبی) در گروهی بسیار وحشتناک همانند برزیل، آرژانتین، اروگوئه (هر کدام از اینها حداقل دوبار قهرمان جام های جهانی شده اند) شیلی، پاراگوئه، اکوادور، ونزوئلا، پرو و بولیوی برای حضور در جام جهانی باید می جنگید؛ در نهایت با یک امتیاز قافیه را به بولیوی داد. ببینید اصلا قابل مقایسه با هنگ کنک، عمان، لبنان و عراق و غیره نیستند. داستان مصر هم که با یک بدشانسی و آن هم در ضربات پنالتی و با استفاده از لیزر صعود را به سنگال که بسیار شایسته و با بازیکنان قوی و سریع بودند داد. قوی ترین تیم گروه، فقط کره بود که آنهم ما را به شدت تحت فشار قرار داد و اگر شانس با ما همراه نبود در تهران هم باخته بودیم. از تیم سوم الجزایر هم چیزی نگویم بهتر است. با کیروش حداقل خیالمان راحت هست که به انگلیس، ولز و امریکا به راحتی باج نمی دهیم. انگیزه تیمها و بازیکنان را در چند بازی آخر را ببینید. دوباره در لیگ اشتیاق برپاشده است. به امید موفقیت تیم ملی ایران در بازیهای 2022 قطر و شادکامی مردم شریف ایران
    • علی US ۱۶:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
      خجالت نمیکشی. کره که بازی رفت دو تا فقط تیرکش خورد مرتکیه ابله.بازی برگشت چند بازیکن اصلیمون نبودند رو اشتباه عابدزاده گل اول رو خوردیم.
    • سعید IR ۲۱:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
      کارتان فقط شده اینکه اگر کیروش موفق نبود درجایی فقط بدشانصی اورده یا ان تیم قوی نبوده و برعکس اسکو یا هر مربی موفق را میگویید شانصی بوده اخه مرد حسابی نمیشه که تمام عدم موفقیت کیروش بزاری رو حساب اینکه دیگزان مقصر بودندو موفقیتهای یه نفر یا هر مربی که شما خوشتون نمیاد رو بگی شانصی بوده مگر با شانص میشه تیم نودو نه درصد رو نجات داد و بعدش دور اصلی سریعترین صعود و تیم اول رفت این چه شانصی است گیر کیروش نیفتاد با این همه دانش و رزومه و کاربلدی و سالها تیمهای مختلف بودن از اون بهره نبرده و بدون هیچ موفقیتی یا مقامی مگه میشه انقدر دیگه غیر منطقی و قهرمان ساختین از کیروش که البته مهم هم نیست ولی بگید از اسکو بدلیل بیشتر بودن بازیکنان شایسته و اماده پرسپولیس به دلیل تعصب رنگی کینه و عقده کردیم و کله پاش کردین البته تاج که مافیا و باندباز دنبال منافع خودشه بوده ازین حربه استفاده کرد وشماها. خرید با اوردن کیروش. الان داتان خنک شد چند بازیکن اماده پرسپولیس خط بخورند و بازیکنان ضیفتر رنگی نا آماده جاگزین بشن چقدر شما تبم ملی براتون مهمه بخدا اینطور نیست خودتون هم بهتر میدونید.
  • فرشید IR ۱۳:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
    سردار تو همه چیز فضولی میکنه و تو حاشیه است
  • دنی IR ۱۳:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
    ایران با کی‌روش مقابل انگلیس 2.0 شکست میخوره با آمریکا 1.0 شکست میخوره ولز رو هم 2.0 می‌بره و کی‌روش قهرمان میشه مردم میریزن تو خیابون جشن میگیرن .
    • مرتضی IR ۱۳:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
      اول اینکه کی روش اگه میخواست کسی ببره همون سوریه عراق لبنان بوسنی اینا رو میبرد تیم ده سال پیش بود هیچ کاری نکرد الان که داغانع
  • مرتضی IR ۱۳:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
    فقط خدا از تاج نگذره که مربی رو آورد که از همه تیم‌های جهان اخراجش کردن حتی تیم های باشگاه افغانستانم نخواستن ولی بخاطر که پول نفت تو ایران بچاپن آوردنش خودش باورش شده که بلده آقای دلال
    • سعید IR ۲۰:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
      درسته میگی. خیلی بی در و پیکر حساب کردن که برگشتن ولی دوام نمیارن و خدا جای حق نشسته و ادمهای چرک و حق کشی و تخریب گر و مافیای زد بندکار رو رسوا میکنه.
  • عیسی آل کثیر IR ۱۵:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
    سردار ن ماشالله خودش موفقه تو تیم خودش لورکوزن بزور 5 دقیقه بازی میکنه 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی