نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟
پیروانی: صحبت‌های سرمربی حریف حرفه‌ای نبود/ گل سالم و پنالتی پرسپولیس را می‌گرفتند همان نیمه اول کار تمام شده بود
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

مدیرتیم پرسپولیس بابت صحبت های رضا مهاجری سرمربی نفت مسجد سلیمان در نشست خبری پس از بازی دلخور و ناراحت است.

افشین پیروانی یک روز پس از پایان دیدار با نفت مسجد سلیمان در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرورزشی، اظهار داشت: به نظر من اظهارات سرمربی تیم حریف اصلا حرفه‌ای نبود. من فکر می‌کنم رضا مهاجری کمی‌تحت فشار بود و به همین خاطر آن صحبت ها را ندانسته و بدون تحقیق برزبان آورد.

وی ادامه داد: من بعد از این صحبت ها به مدیررسانه‌ای تیم نفت مسجد سلیمان هم گفتم که کاش اطلاعات درست به مهاجری می‌دادید. هرگز عادت نداشته و ندارم به اتاق داوران بروم و در مسجد سلیمان هم این کار را نکردم. نمی‌دانم چرا سرمربی تیم حریف چنین ادعایی کرده است.

مدیرتیم پرسپولیس افزود: اسم تیم ما پرسپولیس است و پرسپولیس هم نیازی به این کارها ندارد. متأسفانه در همین دیدار یک پنالتی ۱۰۰ درصد روی مرتضی پورعلی گنجی در نیمه اول گرفته نشد و گل سالم ما هم مردود اعلام شد. اگر گل سالم و پنالتی تیم ما در نیمه اول گرفته می‌شد، کار در همان نیمه اول تمام شده بود و کار به اینجا کشیده نمی‌شد.

پیروانی درادامه عنوان کرد: البته باید بگویم نفت مسجد سلیمان نسبت به سال های گذشته تیم بهتری شده است اما این گفتارها فرافکنی است. تیم حریف جلوی پرسپولیس خوب بازی کرد و در نهایت هم ما بازی را بردیم. چه خوب می‌شود اگر به جای این صحبت ها بیاییم به تیم حریف تبریک بگوییم و حرف های حاشیه‌ای نزنیم.

پیروانی: صحبت های سرمربی حریف حرفه ای نبود/ گل سالم و پنالتی ما را می گرفتند همان نیمه اول کار تمام شده بود

وی تصریح کرد: همین الان هم اگر من بخواهم درخصوص اتفاقات حاشیه‌ای بازی در کنار زمین یا روی سکوها حرف بزنم می‌توانم حداقل یک ساعت پشت سرهم بگویم و شما هم بنویسید. نمی‌دانید چه اتفاقاتی را به چشم دیدیم اما نمی‌خواهم به آن دامن بزنم و بهتر است دوستان هم این مسائل را درنظر بگیرند.

پیروانی درمورد تداوم صدرنشینی پرسپولیس نیز خاطرنشان کرد: خدا را شکر بچه ها لیگ را با قدرت شروع کرده و حالا صدرنشین هستیم. این صدرنشینی حاصل تلاش گروهی است و امیدوارم تا پایان فصل و انشالله قهرمانی پرسپولیس ادامه داشته باشد. این پرسپولیس خیلی حرف ها برای گفتن دارد و شما در ادامه مسابقات خواهید دید.

وی درپایان گفت: درپایان وظیفه خودم می‌دانم این برد را به همه هواداران پرسپولیس تبریک بگویم. از تماشاگرانی که خودشان را به زحمت به ورزشگاه مسجد سلیمان رسانده و درآن جو تیم محبوب خود را تشویق کردند بگیرید تا طرفداران عزیزی که پای گیرنده های تلویزیونی نشسته و انرژی مثبت خود را برای ما ارسال کردند تا به پیروزی برسیم. انشالله بتوانیم با کسب نتایج خوب در ادامه مسابقات لیگ برتر دل همه این عزیزان را شاد و لبخند روی صورت آنها بنشانیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۸
  • د IR ۱۳:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
    چطور شما حق اعتراض به زمین و زمان دارید بعد آن‌ها صحبت هایشان حرفه ای نیست
  • آره من یه لنگی هستم IR ۱۶:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
    مال خودشون مال مال بقیه بیت المال... چطور پنالتی نفت رو نمیگی ؟ لوکادیا من نمیدونم از کدوم جهنمی پیداش شد وگرنه لنگ الان دهم جدول هم نبود
    • آرمین IR ۲۲:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
      فشار چیه داری می‌رقصی اصلا داداش تو فاشاری نشدی 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
    • مهدی ادیب IR ۲۳:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
      با این ادبیات سخیف به روان پزشک نیاز داری، کلا زندگیت رو واسه کامنت توهم آلود داری هدر میدی‌. آره آقا یا خانم! برو که خدا شفات بده!
  • علی IR ۱۶:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
    واقعیت روگفته چ معنی میده بری رختکن داوران. چندین ساله با داوری سرتیمای بدبخت شهرستانی رومیبرید
  • تاریخ تمدن افتخار IR ۰۰:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۱
    بهونه کرونا و بابا مسعود و .... تموم شد حالا رفتید سراغ داوری و .... وقتی مهاجم بد میخریدند میگفتید چون دلال هستن اونا خریدن حالا لوکادیا را خریدن میگید بیت المال و .... بگید پرسپولیس باید چیکار کنه ؟
    • شیر شاه IR ۱۲:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۵
      آقای پیروانی شما وسائلی که بهتون ارتباط داره و باید بهشون جواب بدی انجام ندادین چرا تو جلسه هماهنگی شرکت نکردین .چرا به وسائلی که بشمار ربطی ندارند دخالت میکنید .به تو چه چمن ورزشگاه کوتاه هست یا بلند .شما با شرکت نکردن در جلسه هماهنگی تیمها یه بی احترامی بزرگ کردین به تیم نفت .حالا دارین با کمال پرویی از کاری که بهتون ربطی نداشت حرف میزنید ..این مسائل بازی پرسپولیس و نفت تمام شد .الان نفت داره تو کز می‌کنه رو بازی بعدی لطفاً شما باز هیزم ندار تو آتیش .
  • علیرضا IR ۱۱:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۱
    آره اگه نیمه اول داور کارش رو انجام می داد دیگه نیاز نبود جنابعالی به رختکن بری و به قول و قرارها رو به داور یادآوری کنی در ضمن چند میلیارد هم به لنگ ضرر نمی زد این داور.
    • سینا IR ۱۹:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۳
      ساقیتو عوض کن... جنسش خوب نیست.. وقتی داور ناظر تکذیب کرد.. وقتی سرمربی مسجدسلیمان حرفشو پس گرفت.. وقتی کارشناسان داوری اعتراف کردند پرسپوليس ضررکرده.. تو چی میگی؟؟؟ یه کم فهم و شعور خوبه... الان 50تا دوربین هستش.. 50تا برنامه که انالیز میکنند.. انقدر حرف مفت نزنید.. ادم به عقل و شعور شما شک میکنه..
  • As IR ۱۰:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۵
    اگ پنالتی نفت میگرفت پور علی گنجی هم اخراج میشد ک مگ تک ب تک نبود مهاجم نفت
  • شیر شاه IR ۱۳:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۵
    آقای پیروانی شما به کاری که سپردن بهت رو انجام ندادی و قانون رو زیر پا گذاشتید .چرا تو جلسه هماهنگی هر دو تیم شرکت نکردید .اونوقت میان در مورد چمن زمین که ربطی نداشت بهت اظهار نظر می‌کنی .مسائل مربوط به بازی هر دو تیم دیگه تمام شد نفت تمرکز کرده رو بازی بعدی لطفاً این حرفا رو جمع کن برا بازی بعدیتون که بتونی تیم رو اونجا هم یه طوری نجات بدی ...

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی