خشم ستاره پرسپولیس؛ برای شما که دروغ می‌گویید واقعاً متاسفم/ با این حرف‌ها باید از خودم دفاع کنم
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

برترین مدافع از حیث عملکرد تهاجمی در ارسال پاس گل‌ اکنون به دفاع از عملکرد خود و تصمیمی که برای حضور در پرسپولیس گرفته پرداخته است.

 دانیال اسماعیلی‌فر یکی از خریدهای محبوب بین هواداران این تیم بود. بازیکنی که در نقل و انتقالات تابستانی فصل گذشته نیز بحث حضورش در جمع سرخپوشان شکل گرفته بود اما در نهایت با سپاهان به کار ادامه داد. بی‌تابی هواداران پرسپولیس برای این انتقال در نهایت در تابستان امسال میسر شد و دانیال با پیراهن شماره پنج این تیم رونمایی شد.

مدافع راست جدید سرخپوشان با ثبت ۳ پاس گل طی ۶ بازی ابتدایی فصل، اکنون در جایگاه دوم جدول برترین گلسازان لیگ نیز قرار گرفته تا مشخص شود دلیل تمایل این باشگاه و یحیی گل محمدی برای در اختیار گرفتن وی چه بوده است. با این حال عدم حضور در لیست تیم ملی در اردوی جدید، یک علامت سوال بزرگ را شکل داده است. موضوعی که حتی باعث شده بود تا شایعات مربوط به قراردادش با پرسپولیس برای حضور در تیم ملی، به یک خبر زرد و بی پشتوانه تبدیل شود. دانیال اما مدعی است در فاصله باقیمانده تا جام جهانی از بالاترین حد توان کیفی خود سود خواهد برد تا یکی از سهمیه‌های حضور در قطر لقب گیرد. روندی که او طی این مدت طی کرده البته نشان می‌دهد که شاید برای دستیابی به این هدف، چندان هم کار سختی پیش‌رو نداشته باشد.

دانیال که کمتر راضی به گفتگو می‌شود، اینبار در صحبت‌هایی کوتاه با خبرنگار ما به شرایط این تیم و البته حواشی شکل گرفته، پرداخته است.

برد بزرگ و حساسی را در مسجدسلیمان برابر نفت به دست آوردید. درباره این بازی صحبت کن.

بازی خیلی سختی بود و خدا را شکر می‌کنم که توانستیم در جو سنگین مسجدسلیمان پیروز شویم. نفت تیم بسیار خوبی شده و مطمئن باشید با این هواداران و این نوع بازی امتیاز گرفتن برای تیم‌ها در مسجدسلیمان خیلی سخت خواهد بود. با این حال تمام بازیکنان در طول ۹۰ دقیقه با بالاترین توان تلاش کردند تا سه امتیاز این بازی را نصیب تیم کنیم و از بابت خوشحالی هواداران، خوشحال هستیم.

روند تیم را در شش هفته ابتدایی چطور ارزیابی می‌کنی. الان صدر جدول هستید و با روحیه مناسب راهی تعطیلات شدید.

خوشبختانه شروع خوبی در لیگ داشتیم و با چند برد پیاپی به تعطیلات رفتیم. همه بازی‌ها در لیگ ما سخت هستند ولی ما پرسپولیسیم و نشان دادیم که در هر دیداری می‌توانیم توانایی و شایستگی خود را نشان دهیم و این موضوع را با صدرنشینی تیم تا اینجای لیگ نشان دادیم.

جزو اولین خریدهای پرسپولیس بودی. شرایط و فضای این تیم را طی این مدت چطور دیدی؟

دوستی و رفاقت در پرسپولیس حرف اول را می‌زند، چه بین کادر و چه بازیکنان و من واقعا اینجا احساس آرامش می‌کنم. از هواداران هم ممنونیم که ما را حمایت می‌کنند و از آنها می‌خواهیم تا پایان فصل در کنارمان باشند تا بتوانیم در کنار هم اتفاقی که انتظار آن را می‌کشیم شکل دهیم.

لیست تیم ملی هم اینبار توسط کارلوس کی‌روش اعلام شد. نظری درباره آن داری؟

اولا به همه بازیکنانی که به تیم ملی دعوت شده‌اند تبریک می‌گویم. این آرزوی هر بازیکنی است که پیراهن تیم ملی کشورش را بپوشد و من هم تلاشم را بیشتر می‌کنم تا ان‌شاءالله در اردوهای بعدی دعوت شوم.

شایعاتی مطرح شده بود که برای حضور در تیم ملی پیشنهاد پرسپولیس را قبول کردی و با توصیه سرمربی سابق تیم ملی برای پیوستن به تیم ملی به پرسپولیس آمده‌ای!

ابدا چنین موضوعی نبوده و متاسفم برای افرادی که به این راحتی دروغ می‌نویسند و می‌گویند. بحث آمدن من به پرسپولیس چند سال مطرح بود و بالاخره امسال دیدم که هر دو می‌توانیم به هم کمک کنیم و دوست داشتم که به این تیم بزرگ بیایم‌. همیشه دوست داشتم به پرسپولیس بیایم و قبل از آمدن هم نه با کسی حرف زدم نه قولی گرفتم. همه می‌دانند من زیاد اهل مصاحبه نیستم و فقط سعی می‌کنم در زمین خودم را نشان دهم اما دیدم صحبت‌هایی مطرح شده که واقعیت ندارد و لازم دیدم از خودم دفاع کنم. آمدن به پرسپولیس بزرگ نیاز به هیچ وعده و وعیدی ندارد و افتخار می‌کنم که اینجا هستم و می‌توانم برای خوشحالی هواداران تلاش کنم.

 چقدر شانس برای خودت برای حضور در تیم ملی قائل هستی؟

گفتم که هر بازیکنی به پوشیدن این پیراهن افتخار می‌کند. برای من واقعا مقدس است و برای آن تمام تلاش و هدفم را به کار خواهم گرفت. تلاش بیشتری خواهم داشت تا با کیفیت بهتر در ادامه بازی‌ها شانس حضور در اردوهای بعدی تیم ملی را داشته باشم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۳
  • محسن IR ۱۷:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
    چون تو چهارپایان نموندی و حتی به کیسه آل لجن هم نرفتی دلال موزامبیکی تو رو خط زد ، سروش رفیعی هم همین وضعیت رو داره
    • .. IR ۱۸:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
      اخه چروغ ریقی بازیکنه😂
  • امید IR ۱۸:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
    فعلادرمنزل دوغا بنوش از بازی رامین لذت ببر
  • ناصر IR ۱۸:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
    دلال موزامبیکی شیری رو دعوت کرد ولی بهترین دفاع راست ایران رو خط زد
    • سپهر IR ۱۹:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
      وقتی تراکتور وسپس سپاهان بود از این هم بهتر بازی می کرد چرا اونموقع لالمونی گرفته بودید؟
  • ،، IR ۱۹:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
    چرا حق دلالی مربی موزامبیگی را نمیدی
  • کوهمره_جروق IR ۲۰:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
    دلیل دعوت نشدن دانیال اسماعیلی‌فر ساکت هست.ساکت چون دانیال اسماعیلی‌فر از سپاهان رفت زهر خودش ریخت و از قبل به رامین قول تیم ملی داده بود تا بیاد سپاهان.از قبل براش مشخص بود تاج و کیروش بر میگرده
  • فرهنگ IR ۲۱:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
    پاس گل ارزشمند و یا اصلا پاس گل به پاسی میگن که یار خودی را در موقعیت گلزنی قرار بده، نه این که یار خودی نصف زمین رو پابتوپ گز کنه و چند نفرو دریبل کنه و از سر راه ورداره و بعدش توپو گل کنه😄
  • مهران IR ۲۱:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
    آفرین به شخصیت پهلوانیت
  • مهران IR ۲۱:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
    آفرین به شخصیت پهلوانیت
  • آرش دانشور IR ۰۴:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۱
    فعلا که تیم ملی شده تیم میلی تا کی روش وکی روسفتان هستن وحق دلالی دلال موزامبیکی میدن دعوت میشن حتی اگربازیکنی که خارج ازکشوربازی هم نمیکنه برا کی روش دلال ازبازیکنای لیگ باارزشتره اینودیگه همه میدنن تاج وقتی دیدازاسکوچیچ حق دلالی بهش نمیرسه کی روش آوردتا دلارهارا باهم تقسیم کنن فقط من موندم با چه قانونی تاج را دوباره رئیس فدراسیون کردن چه قدرتی پشت این جریان ها هست چراهیچ وقت یک فوتبالی رئیس فدراسیون یاوزیرورزش نمیشه اصلا گذشته ازاین که چه کسی دعوت تیم ملی بشه تواین کشوریکی نیست که نذاره امثال تاج کی روش فوتبال ایران نابودنکنه مربی توجهان به این بزرگی قطع الرجال بودکه یه مهره سوخته باج بدن هم تاج هم کی روش هردومهره سوخته بودن واقعا برا کشورم متاسفم که یه مردتوی ۸۵میلیون نفرنیست جلودلالیسم روبگیره
  • مکتب هوچی گری IR ۱۰:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۱
    نیش عقرب نه از ره کین است اقتضای طبیعتش این است ! کی‌روش حقیر و بیمار همیشه همین بوده است و نمی توان انتظار رفتار درست و انسانی را ازش داشت . مگر سید جلال حسینی را در اوج خط نزد ؟ دانیال اسماعیلی و رفیعی بخاطر پرسپولیسی بودن دعوت نشدند و این داستان ادامه دارد .
  • رضا با عشق پرسپولیسی IR ۲۱:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
    جواب تاج و قیروش در بازی های جام جهانی معلوم میشه اون کسانی که رای به تاج و قیروش دادن بدونن که ورزشگاه آزادی را باید بفروشن همچنانکه ساختمان عشقپولیس را واسه ویلموس فروخت بعد تازه قاچ شانه را بالا انداخت که بهترین عهدنامه ترکمنچای را بسته آن کسانی که رای به قارچ دادن بدانند که بزرگترین خیانت در حق فوتبال کردن واصلا وجدان ندارن بی شک لکه ننگی دیگر بر تاریخ فوتبال رقم خورد هر چند اینقدر اختلاس و دزدی زیاد شده و آقازاده ها عشق حال میکنن و نون سفره مردم را میخورن این هم یکی از همان آقایون هستش لعنت بر بی وجدان وطن فروش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی