نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
کارلو آنچلوتی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کارلو آنچلوتی سرمربی رئال‌مادرید بعد از برد تیمش مقابل مایورکا در مورد مسائل مختلف صحبت کرد.

رئال مادرید رکورد صد در صد برد خود را در رقابتهای این فصل لالیگا حقظ کرد و موفق شد در هفته پنجم این رقابتها مقابل مایورکا به برتری ۴-۱ برسد. برای رئال در این بازی فده والورده، رودریگو، وینیسیوس و آنتونیو رودیگر گلزنی کردند.

این بازی یک اتفاق حاشیه‌ای هم داشت که به عصبانیت و واکنش تند مارکو آسنسیو به نیمکت نشینی خود مربوط می‌شود.

کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال، بعد از این برد ابتدا در مورد بازی گفت: «با اینکه گل اول را دریافت کردیم ولی خونسردی‌مان را از دست ندادیم. می‌دانستیم که گل تساوی را خواهیم زد و در ادامه می‌توانیم گل‌های بعدی را بزنیم. با این مهاجمان باکیفیت، قدرت لازم برای برگرداندن نتیجه را داشتیم. نیمه اول خیلی عالی نبودیم ولی در نیمه دوم از هر نظر بهتر شدیم.»

او در مورد تردید بین انتخاب ادن آزار و رودریگو برای خط حمله رئال گفت: «در مقایسه با رودریگو من توقعات متفاوتی از آزار دارم. رودریگو در نیمه دوم مهاجم نوک بازی کرد و در مجموع از عملکرد هر دو بازیکن راضی هستم.»

مربی ایتالیایی در مورد مارکو آسنسیو که این بار هم برای رئال به میدان نرفت و در دقیقه ۷۱ که کارلو آنچلوتی آخرین تعویض خود را انجام داد، به شدت عصبانی شد و حتی به نیمکت لگد زد، اینطور گفت: «آسنسیو را کاملاً درک می‌کنم و با او موافقم. می‌دانم که استحقاق بیشتری دارد. همچنان روی او حساب می‌کنم.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی