حرکت جنجالی رونالدو در زمستان/ کریستیانو ژانویه اولدترافورد را ترک می‌کند؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ستاره‌های منچستریونایتد بر این باورند که کریستیانو رونالدو همچنان عطش رفتن دارد و چشمش به پنجره نقل و انتقالات ژانویه است.

کریستیانو رونالدو قبل از شروع فصل به مقامات اولدترافورد به صراحت اعلام کرد که می‌خواهد باشگاه را ترک کند. اما حالا که پنجره انتقالات بسته شده و اینجنتش ژرژ مندس موفق به پیدا کردن باشگاه مناسبی برای او نشد، تا سال ۲۰۲۳ در منچستریونایتد خواهد ماند.

باشگاه‌هایی مانند چلسی، بایرن مونیخ، بوروسیا دورتموند، اتلتیکو مادرید و پاری‌سن‌ژرمن همگی شانس جذب او را رد کردند. در همین حال خود رونالدو از رفتن به عربستان سعودی و پیوستن به باشگاهی ناشناس که به او دستمزد خیره‌کننده ۲ میلیون پوند در هفته را پیشنهاد کرده بود، خودداری کرد.

نشریه «سان» به طور انحصاری در روز شنبه فاش کرد که چگونه اریک تن‌هاخ با قرار دادن مارکوس رشفورد به جای برنده ۵ توپ طلا در نوک حمله، به قهرمانی در لیگ برتر در این فصل اطمینان دارد.

رونالدو تا به اینجای فصل فقط در یکی از بازیها در ترکیب اصلی حضور داشت و در چهار بازی آخر نیمکت‌نشین بود. یک منبع آگاه گفت: «همه بازیکنان از بازگشت رونالدو به یونایتد در فصل گذشته خوشحال بودند، اما وقتی او در تور پیش‌فصل شرکت نکرد همه ناامید شدند. سرمربی برای دادن اطلاعات دقیق به تیم در مورد اینکه چه کاری می‌خواهد انجام دهند و چگونه می‌خواهد بازی کنند، تلاش زیادی کرد. رونالدو در این زمینه مناسب نیست و هنگام بازی به غریزه تکیه می‌کند، اما این در سیستم تن‌هاخ نتیجه نمی‌دهد.

تن‌هاخ و بقیه بازیکنان واقعا ارزش رونالدو را می‌دانند. اما واضح است که موفقیت آنها در این فصل ناشی از پیروی از دستورالعمل‌های تاکتیکی است، نه درخشش فردی که آنها در فصل گذشته به آن متکی بودند. رونالدو به احتمال زیاد در آینده خود را دوباره روی نیمکت خواهد دید. و او باید به زدن گل‌های کمتر عادت کند، زیرا تنها در پایان بازی‌ها و زمانی که تن‌هاخ تغییرات خود را اعمال کرده و تیم آنچنان هجومی نیست، وارد میدان می‌شود. او باید متوجه شود که تنها در صورتی موفق خواهد شد که با برنامه‌های تن‌هاخ سازگار باشد.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی